Segons el de la línia e2, la línia S1 és de Rodalies...trainman wrote:Horarios línea e1 Sabadell-Barcelona:
http://www.sarbus.com/PDFs/E1_Sarbus.pdf
Horarios línea e2 Terrassa-Barcelona:
http://www.sarbus.com/PDFs/E2_Sarbus.pdf
Horarios línea e3 Barcelona-Cerdanyola-UAB:
http://www.sarbus.com/PDFs/E3_Sarbus.pdf
Exprés.cat
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Exprés.cat
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
Re: Exprés.cat
Els rumors apunten que la e2 a Terrassa la serviran amb vehicles de 12 ,etres (Els cttour ja pintats i dos Noge Intertouring baixats de Lleida), en tant que la e1 de Sabadell i la e3 a Cerdanyola i la UAB de moment comencen amb Neoplan 3 eixos ex-TCC.
Re: Exprés.cat
Per el que veig, en el cas del E1 Sabadell-Barcelona, entraran per la sortida de Sabadell Centre de la C-58 i pujaran per la Rambla Ibèria, Ronda Ponent i Eix Macià fins a la Plaça Concòrdia sense arribar a la Plaça Espanya. Tal i com ho han plantejat directament no fa competència a RENFE (i a FGC menys doncs no van als mateixos llocs de Barcelona) però una mica de mal pot fer-li doncs la Plaça Concòria és a la zona d'influència de l'estació de RENFE de Sabadell Nord, i dóna enllaç amb dues de les línies de la TUS que hi arriben: la 1 i la 8. En canvi, els que arriben amb el 7 o bé amb les línies de la Vallesana no doncs no hi ha enllaç directe.
Tal i com està plantejat, suposo que es manté la línia A1, doncs aquesta nova línia no serveix cap barri que ja està servit actualment per l'A1.
Tal i com està plantejat, suposo que es manté la línia A1, doncs aquesta nova línia no serveix cap barri que ja està servit actualment per l'A1.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Éxpres.cat, començem bé
Al http://www20.gencat.cat/docs/ptop/Home/ ... es_cat.pdf de la gencat.cat diu que la e4 es la de Cerdanyola i la e3 Ripollet. No és al reves?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Exprés.cat
El Volvo B7R Irizar I4 número 73 de Font ha sido el encargado de realizar el último servicio 622 Ripollet-Barcelona. Unos minutos después, ha realizado también el último 622 Barcelona-Ripollet.
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
Re: Exprés.cat
La entrada de la e4 supone la supresión de la 622?
Re: Exprés.cat
Yo quiero suponer y entender que no, pensaba que la e1 supondria la supresion de la A1, pero no, ambas coexistiran. Estan pensadas como un refuerzo a lo ya existente, no una supresion de lineas.Marcel Estadella wrote:La entrada de la e4 supone la supresión de la 622?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Exprés.cat
La e3 substitueix l'A3 i la e4 el 622.
Re: Exprés.cat
El 2177 de Sarbus es el autobús que circula en el último día de la A3.
Re: Exprés.cat
Y por qué el e2 no va mejor por los túnels de Vallvidrera, con parada en Sarrià y Pl. Catalunya o algo así. Ahora mismo hace un recorrido que básicamente es Terrassa RENFE/Terrassa FGC - Sagrera en 40 minutos, cuando la Renfe hace esto en 34. En cambio, los FGC hacen Terrassa - Sarrià en 31, cuando el Nitbus, por ejemplo, me ha tocado llegar en 20 de Terrassa Rambla a Pl. Molina. Esto no es asumible durante el día, claro, pero hasta Sarrià, lo que es la autopista, no me parece que lleve tanto tráfico, y seguramente sí podría ser útil, sobre todo para descongestionar, creo que los FGC tienen más problemas de capacidad que la Renfe. Vaya, que me parecería lo lógico que una línea Exprés tome el camino más directo.
Aunque me parecen acertados los horarios, ahora que lo miro. Ahora habra un servicio, ya sea bus o tren, a en punto, .15, .20, .30, .40, .45. No esta mal, pero me remito a lo ya dicho, que necesidad de poner más servicio del necesario mientras en otras partes hace más falta...
Aunque me parecen acertados los horarios, ahora que lo miro. Ahora habra un servicio, ya sea bus o tren, a en punto, .15, .20, .30, .40, .45. No esta mal, pero me remito a lo ya dicho, que necesidad de poner más servicio del necesario mientras en otras partes hace más falta...
Re: Exprés.cat
Ahir van començar a funcionar les 4 primeres línies del servei Exprés.cat, i em vaig apropar a la part alta de la Meridiana per tal d'observar com anava el dia de l'estrena.
Primer de tot, indicar que les línies operades per Sarbús (e1, e2 i e3) fan parada a l'exterior de l'estació d'autobusos i no fan cap tipus de regulació horària a Barcelona. La línia de Font (e4) sí continua efectuant el repòs a Fabra i Puig tot i agafar passatgers a La Sagrera, és a dir, igual que fins ara com a línia 622.
M'ha cridat l'atenció veure els flamants autobusos de les línies e1 i e2 (les noves de la xarxa) passejant-se completament buits. Cosa normal per ser el primer dia de servei, però, potser denota una manca de promoció abans de l'estrena.
En quant a senyalització, la nova xarxa m'ha deixat una mica decepcionat. No hi han etiquetes a les marquesines que indiquin a les plaques exteriors el número de línia que hi para. El mateix problema que presenta la majoria de línies de la xarxa interurbana convencional.
Primer de tot, indicar que les línies operades per Sarbús (e1, e2 i e3) fan parada a l'exterior de l'estació d'autobusos i no fan cap tipus de regulació horària a Barcelona. La línia de Font (e4) sí continua efectuant el repòs a Fabra i Puig tot i agafar passatgers a La Sagrera, és a dir, igual que fins ara com a línia 622.
M'ha cridat l'atenció veure els flamants autobusos de les línies e1 i e2 (les noves de la xarxa) passejant-se completament buits. Cosa normal per ser el primer dia de servei, però, potser denota una manca de promoció abans de l'estrena.
En quant a senyalització, la nova xarxa m'ha deixat una mica decepcionat. No hi han etiquetes a les marquesines que indiquin a les plaques exteriors el número de línia que hi para. El mateix problema que presenta la majoria de línies de la xarxa interurbana convencional.
Salvem l'Estació de França!
Re: Exprés.cat
Yo sólo he escuchado hablar de las nuevas líneas exprés aqui en el forum, y una rapidísima mencion en un telenoticies del TV3. La publicitación ha sido CERO, y eso para un servicio que debe ser complementario (si fuera un servicio básico lo entiendo, ya que se dirigiria a quien le hace falta). Más que nada creo que aún y así la gente optará por la Renfe, ya que tiene mejor frecuencia y es más rápido. Tengo ganas de probar ese bus, pero por un lado la falta de información (no se bien donde para, en la página dice que Meridiana con Felip II, pero mirando en el google maps es dificil discernir donde esactamente será, si encima viene mal indicado), poco beneficio, y no siempre me sirven los horarios. Tal vez llegue a hacer el trayecto en el mismo tiempo que el tren, tal vez valga la pena para las primeras paradas en Terrassa por ejemplo, antes de llegar a la estación de Renfe, puede ser un ahorro para quien va a la parte sur de la ciudad... que son pocos. Si lo llego a usar ya os daré mi reporte, por ahora, como usuario habitual de la renfe de Sagrera a Terrassa tengo que decir, que no se ha hecho nada para hacerme atractivo ese bus, y no veo ninguna razón real para usarlo, ni qué podría aportar a nadie. Me parece un completo disparate, creado únicamente para llenar el carril bus-VAO, ya que sino la gente lloriquea que va muy vacío (como ya hacen), ya que al parecer no entienden como funciona un carril bus (NO DEBE DESCONGESTIONAR, CUANDO HA HECHO ESO UN CARRIL BUS? de verdad que contra la idiotez no ha crecido ninguna hierba), y es un desperdicio de recursos mejor aplicado en otras relaciones (ya antes sugerí de mejor hacer el trayecto por los túnels de Vallvidrera, sería mas útil ya que los FGC van muy lentos, y de relaciones no cubiertas por ferrocarril ya ni hablar)
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Exprés.cat
Els exprés.cat paren al carrer de Sant Antoni Maria Claret, entre Meridiana i Esproncenda.
Re: Exprés.cat
Gracias, con la información "Meridiana con Felip II" no se si hubiera encontrado eso fácilmente.victorcasta wrote:Els exprés.cat paren al carrer de Sant Antoni Maria Claret, entre Meridiana i Esproncenda.
Re: Exprés.cat
Les Exprés no paren en Maria Claret, sino paren a l'Avinguda Meridiana 278, on paren la 62, N3, la Sagalés i l'antiga 622 i B22. A Maria Claret només realitzen la regulació ja que allà poden parar sense estorbar, no crec que deixin pujar.
Re: Exprés.cat
Em sembla que només van per Maria Claret per poder fer el canvi de sentit de la Meridiana.sag470 wrote:Les Exprés no paren en Maria Claret, sino paren a l'Avinguda Meridiana 278, on paren la 62, N3, la Sagalés i l'antiga 622 i B22. A Maria Claret només realitzen la regulació ja que allà poden parar sense estorbar, no crec que deixin pujar.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Re: Exprés.cat
Com algu ha di jo tampoc entenc el sentit d'unes linies en les que ja hi ha un servei ferroviari, en algun cas amb dues linies de tren, i de les quals no es pot un fiar dels horaris i en les que el VAO representa un molt reduida "expressitat" si es que el carril esta obert en el sentit en el que circulis, si no l'avenç es nul i a la sort del transit.
Ja fins i tot hom pensa que sembla que interesi devaluar el valor de les linies de tren amb una competencia per si les linies ferroviaries es privatitzen algu digui que tenen menys valor i li sigui mes "economic" fer-se amb elles, jo despres del que veig cada dia tot em sembla posible, per molt bàrbar que sembli.
Ja fins i tot hom pensa que sembla que interesi devaluar el valor de les linies de tren amb una competencia per si les linies ferroviaries es privatitzen algu digui que tenen menys valor i li sigui mes "economic" fer-se amb elles, jo despres del que veig cada dia tot em sembla posible, per molt bàrbar que sembli.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Exprés.cat
En el cas de Sabadell, serveix zones sense servei ferroviari proper, i en el cas de Terrassa, algunes de les parades es comuniquen amb l'est de Barcelona, que amb FGC no es podia.
De totes maneres, segueixo sense veure malament ampliar la oferta fins a Barcelona per un temps de trajecte més o menys semblantSss
De totes maneres, segueixo sense veure malament ampliar la oferta fins a Barcelona per un temps de trajecte més o menys semblantSss
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Exprés.cat
Totalment d'acord, vivim en un país on les coses es pensen amb els peus. El que caldria és posar línies de bus que cobreixin les zones que no cobreix el ferrocarril, connectant-les amb el tren, i coordinant horaris. Però no, fem línies duplicades, amb el sobrecost que això origina, i que amb una mica de "sort" d'aquí a un temps es suprimiran per tenir pocs viatgers o qualsevol absurditat semblant. I no cal anar als exprés, sinó que tan sols mirant la nova xarxa quadriculada de bus de BCN, veiem com de surrealista és que els busos facin serveis ja coberts pel metro, ja que la xarxa de bus s'ha planificat com si fos l'únic transport existent a la ciutat.faristol wrote:Com algu ha di jo tampoc entenc el sentit d'unes linies en les que ja hi ha un servei ferroviari,
Aquest país és un campi qui pugui, i la planificació racional és una utopia fora del nostre abast.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
Re: Exprés.cat
Ahir vaig agafar l'e1 per anar a BCN des de Rambla Iberia de Sabadell.
Vaig agafar el que sortí de SBD a les 1800 i vaig baixar a Sant Andreu a les 1835. No vam venir pel VAO i vam trobar embús des de Barberà-Cerdanyola.
A la tornada agafava el que va sortit a les 1915 i vam arribar al mateix puntde sortida sobre les 1935. Veníem pel VAO, pero l'autopista anava igual de trànsit que el VAO en aquest sentit.
Sembla que en temps, compleixen bastant fins i tot en hora punta. Diría que a la línia hi ha quatre cotxes, no vaig comptar els creuaments, com a molt cinc.
Passatgers, pocs. Erem dos a l'anada i cinc a la tornada.
Vaig agafar el que sortí de SBD a les 1800 i vaig baixar a Sant Andreu a les 1835. No vam venir pel VAO i vam trobar embús des de Barberà-Cerdanyola.
A la tornada agafava el que va sortit a les 1915 i vam arribar al mateix puntde sortida sobre les 1935. Veníem pel VAO, pero l'autopista anava igual de trànsit que el VAO en aquest sentit.
Sembla que en temps, compleixen bastant fins i tot en hora punta. Diría que a la línia hi ha quatre cotxes, no vaig comptar els creuaments, com a molt cinc.
Passatgers, pocs. Erem dos a l'anada i cinc a la tornada.