Page 2 of 2

Re: Nou servei de bus Vic - Ripoll

Posted: Monday 04/07/2016 18:46
by oriolp13
albe6 wrote:Peatge a l'ombra

Més ingressos per concessionària = la concessionària podrà tornar abans el crèdit (rescat)
Això ja ho sé. Però de debó creieu que per 6 o 12 busos més al dia, els ingressos seran tant superiors!!?? De tots els motius que s'han exposat, dubto molt que s'hagin creat aquests serveis per augmentar els ingressos de la concessionària......

Re: Nou servei de bus Vic - Ripoll

Posted: Monday 04/07/2016 20:15
by UT440_132M
La concessionària va fer fallida a principis d'any, i la Generalitat va havet de rescatar-la. Vegi's el fil de desdoblament de la C-17.
Com més busos i camions passin, més diners recuperarà del rescat de Cedinsa. Ja sabeu que els camiona i autobusos paguen més que un cotxe.

Re: Nou servei de bus Vic - Ripoll

Posted: Monday 04/07/2016 21:04
by oriolp13
UT440_132M wrote:La concessionària va fer fallida a principis d'any, i la Generalitat va havet de rescatar-la. Vegi's el fil de desdoblament de la C-17.
Com més busos i camions passin, més diners recuperarà del rescat de Cedinsa. Ja sabeu que els camiona i autobusos paguen més que un cotxe.
Tot això ja ho sé! Insisteixo, creieu que per 12 autocars més al dia la situació canviarà gaire? S'han augmentat les freqüències de bus simplement perquè és més ràpid que el tren (ara per ara, ja que la R3 amb les limitacions és més lenta), perquè la Generalitat pot fixar els horaris directament i es disposa de material per a fer-ho (autobusos) cosa que amb el tren dubto que n'hi haguin de suficients com per augmentar freqüències...

Re: Nou servei de bus Vic - Ripoll

Posted: Monday 04/07/2016 21:16
by UT440_132M
Obtindrà un xic més de benefici, encara que només siguin 12 busos al dia. Mica en mica s'omple la pica. I els hi surt més barat que un tren.
Penso que és un, dels molts motius, que els ha portat a augmentar freqüències a la línia de bus, influïts pel mal estat de les tinxeres de la R3 farcida de LTV entre Sant Quirze i Ripoll.