Potser que enfoquem bé
Posted: Wednesday 16/10/2019 14:34
Això no és el Fòrum del Transport Barceloní. Hi ha vida més enllà del Besòs, de Collserola i del Delta del Llobregat.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Forum del Transport a Catalunya y Perpignan es de la catalunya nord, la verdad es que he ido muchas veces a ver mercantes a Perpignan y Cerbere.Tioviejo50 wrote: ↑Wednesday 16/10/2019 12:28 Perpinyà ?.... ....això no esta a 200 km. de Barcelona ?....Que te que veure ?....
https://www.porttarragona.cat/ca/autori ... de-20-anysLa setmana passada el Port de Tarragona va carregar un tren amb fava de soja amb destinació a les instal·lacions de bonÀrea a Lleida.
El servei iniciat per Renfe Mercancías és de transport de cereal (fava de soja), amb trens de 17 vagons tipus TT5 d'unes 850 tones de càrrega neta. En la primera etapa, es tracta d'un tren de freqüència setmanal, que s'anirà augmentant en funció de les necessitats de subministrament que plantegi el client final.
http://elvigia.com/kelloggs-adjudica-a- ... alimentos/16/6/2020 - En este primer año, los envíos serán de productos de conveniencia, como cereales y patatas fritas Pringles. Por una parte, cuatro de estas conexiones serán desde Gran Bretaña a España y otras seis de España a Gran Bretaña. Además el servicio contará también con transporte desde España a Portugal.
https://elmercantil.com/2020/06/16/bung ... a-i-zuera/16/6/2020 - Les 850 tones de l’empresa agroalimentària Bunge s’han desplaçat en un servei format per 17 vagons i operat per Go Transport. [...] per a “eliminar de la carretera dotzenes de camions diàriament”, han assenyalat des de l’autoritat portuària.
“El sector de l’alimentació animal està creixent de manera important a l’Aragó i a la part occidental de la província de Lleida”, han constatat des del port de Barcelona.
Diari de Girona, 20 de novembre de 2023 wrote: Les grans navilieres s’interessen pel tren
Medlog, filial de la multinacional MSC, s’ha convertit en soci estratègic de la divisió de mercaderies de Renfe
[...]
Diari de Girona, 20 de novembre de 2023 wrote: Transport ferroviari de mercaderies, una assignatura pendent
La terminal intermodal de l’Empordà, que hauria d’entrar en servei l’any 2025, és la més avançada de les quatre que la Generalitat considera estratègiques per impulsar el sector
[...]