Page 2 of 19

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Posted: Tuesday 29/09/2015 0:33
by bigcoaster
Renfe451 wrote:Jo tinc un altra pregunta al respecte: què passa amb el tema tallers? Estem parlant molt del tren, però a hores d'ara no sabem encara a quin lloc es mantindrà aquestes unitats. No es volia construïr un nou taller a Tremp? O seguiran mantenint-los a Pla de Vilanoveta? De moment, el tema tallers la cosa continua igual... i ja tarden massa en decidir-se.
Estem a la espera de que el licitin, molt probablement a Tremp. Fins aquest dia, res de res.

PD: Suposo que tardaran en licitar els tallers i les noves unitats s'estaran un temps al Pla de la Vilanoveta.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Posted: Tuesday 29/09/2015 15:53
by Renfe451
bigcoaster wrote:
Renfe451 wrote:Jo tinc un altra pregunta al respecte: què passa amb el tema tallers? Estem parlant molt del tren, però a hores d'ara no sabem encara a quin lloc es mantindrà aquestes unitats. No es volia construïr un nou taller a Tremp? O seguiran mantenint-los a Pla de Vilanoveta? De moment, el tema tallers la cosa continua igual... i ja tarden massa en decidir-se.
Estem a la espera de que el licitin, molt probablement a Tremp. Fins aquest dia, res de res.

PD: Suposo que tardaran en licitar els tallers i les noves unitats s'estaran un temps al Pla de la Vilanoveta.
Llavors FGC haurà de seguir pagant cànon a Adif per seguir acollint les unitats a Pla de Vilanoveta, ja que corresponen a la xarxa RFIG.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Posted: Tuesday 29/09/2015 21:17
by albe6
ARMF està capacitada tècnicament i administrativament per mantenir el material si aquest arribés abans que les cotxeres?

En temps dels 593, més d'una vegada i més de dues els tocava algun Cervera.
Pot ser que pel conveni si FGC fica material propi, aquest hagi de ser "apte RFIG" per si cal treure-li les castanyes a Renfe?

El personal d'estacions de la línia ja es d'FGC. I el de circulació?

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Posted: Wednesday 30/09/2015 10:23
by MZA_1600
El personal de circulació de la Balaguer és d'FGC.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Posted: Monday 26/10/2015 18:46
by metring

Material rodant de la línia de La Pobla

Posted: Tuesday 27/10/2015 16:23
by bigcoaster
Proposo canviar el nom del fil a "Material rodant de la línia de La Pobla" i així poder parlar de tots els tipus de trens, ja siguin normals o històrics que circulen en aquesta línia.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Tuesday 27/10/2015 17:56
by canalcole
Ja ha quedat desvetllada la numeració que portaran les noves unitats:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Tuesday 27/10/2015 18:06
by Adolescent barceloní
Numeració d'FGC, imagino. La d'Adif ja se sap?

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Tuesday 27/10/2015 18:15
by metring

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Tuesday 27/10/2015 18:19
by metring

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Tuesday 27/10/2015 21:23
by albe6
Els seients fan pinta de ser còmodes :)

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Wednesday 28/10/2015 13:31
by metring

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Wednesday 28/10/2015 19:37
by metring

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Wednesday 28/10/2015 19:47
by bigcoaster
Ja les té ara. Quina notícia més interessant! :cop

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Wednesday 28/10/2015 19:50
by Miquel
metring wrote:
Vaja, com es nota que els periodistes de El Segre no han usat mai la línia de tren per descobrir que Vallfogona de Balaguer, Gerb, Vilanova de la Sal, Santa Linya, Guàrdia de Tremp, Palau de Noguera - Talarn i Salàs de Pallars són parades facultatives des de sempre.

Sigui amb una 592 o una 596, l'usuari que vol baixar en alguna estació facultativa ho demana a l'interventor per a que ho comuniqui al maquinista. I si no recordo malament, les 596 disposaven d'un botó per demanar parada. En el cas oposat, el maquinista frena una mica a l'arribar a l'estació per comprovar si hi ha gent, si n'hi ha para.

Així que no li veig la novetat a la notícia, a no ser que dins d'aquesta hi hagi alguna cosa novedosa, ja que cal pagar per llegir-la completa.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Wednesday 28/10/2015 21:19
by albe6
Avui l'he llegit en paper i alguna cosa hi ha

S'està estudiant si es pot incrementar la velocitat i es vol posar un sistema que avisi al maquinista en cabina si hi ha algú esperant en les parades facultatives, en les que es vol posar un polsador per a sol·licitar l'aturada dels trens.

També s'esmenta que el primer convoi ha d'arribar entre desembre-gener i passar "varis mesos de proves". Es vol que entrin en servei pels vols de Setmana Santa del 2016

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Thursday 29/10/2015 0:07
by oriolp13
albe6 wrote:Avui l'he llegit en paper i alguna cosa hi ha

S'està estudiant si es pot incrementar la velocitat i es vol posar un sistema que avisi al maquinista en cabina si hi ha algú esperant en les parades facultatives, en les que es vol posar un polsador per a sol·licitar l'aturada dels trens.

També s'esmenta que el primer convoi ha d'arribar entre desembre-gener i passar "varis mesos de proves". Es vol que entrin en servei pels vols de Setmana Santa del 2016
El tema de la velocitat el que no entenc és que, després de la completa renovació de via que es va fer, que les limitacions de velocitat que hi havia a la línia segueixin sent-hi (si bé potser no totes, encara n'hi ha).

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Thursday 29/10/2015 19:34
by ortegote
oriolp13 wrote:
albe6 wrote:Avui l'he llegit en paper i alguna cosa hi ha

S'està estudiant si es pot incrementar la velocitat i es vol posar un sistema que avisi al maquinista en cabina si hi ha algú esperant en les parades facultatives, en les que es vol posar un polsador per a sol·licitar l'aturada dels trens.

També s'esmenta que el primer convoi ha d'arribar entre desembre-gener i passar "varis mesos de proves". Es vol que entrin en servei pels vols de Setmana Santa del 2016
El tema de la velocitat el que no entenc és que, després de la completa renovació de via que es va fer, que les limitacions de velocitat que hi havia a la línia segueixin sent-hi (si bé potser no totes, encara n'hi ha).
Por lo que Yo tengo entendido la via se renovo pero no se realizo correctamente (creo que falta de peraltes) y por eso siguen las limitaciones, pero vamos que es Radio Macuto, no se si habra alguien aqui para sacarnos de dudas.
Saludos.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Thursday 29/10/2015 20:14
by WMD626
En un tren interurbà de Salzburg, hi ha un sistema per avisar que hi ha algú a la parada. Semblava una cosa molt simple (tampoc em feu gaire cas, que sóc de lletres!!! :) ) . Pitges un timbre, i el següent tren para. Si ningú no pitjava el timbre, el tren passava de llarg.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Friday 30/10/2015 19:09
by ortegote
WMD626 wrote:En un tren interurbà de Salzburg, hi ha un sistema per avisar que hi ha algú a la parada. Semblava una cosa molt simple (tampoc em feu gaire cas, que sóc de lletres!!! :) ) . Pitges un timbre, i el següent tren para. Si ningú no pitjava el timbre, el tren passava de llarg.
En el Metro de Valencia se hace como en el bus en algunas estaciones si quieres bajar tocas el boton y si quieres subir debes indicarlo al maquinista con el brazo en alto para que pare,
En Renfe en los Trenes con parada facultativa o se lo dices al interventor o algunos trenes tambien disponen de boton para que el Tren pare en la Siguiente estación.

Estos nuevos trenes supongo que llevaran el boton para pedir la parada.

Saludos.