Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener 2016
Re: Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener
Fira per a megalomans no està malament. Com gastar una millonada en una simple estació.
El que passa és que, un cop ja les has dit a l'organització que vas a una determinada estació, després no et pots canviar. Ho tindran molt controlat.davroca5 wrote:Aneu-hi a Torrassa, que es bastant més impressionant que Collblanc, no us enganyo.
Si, com a moltes de la L9-L10. Encara que quan hi hagin fires i l'accés sigui al del darrera, ho petaran.mikado wrote:Fira per a megalomans no està malament. Com gastar una millonada en una simple estació.
Fem trobada també a Torrassa doncs?metring wrote:JoMiquel wrote:Algú hi va per Torrassa?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Actualitzant llista!
Gràcies metring per actualizar la llista!!!metring wrote:Actualitzant llista!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Ei jo també aniré a les proves. En el meu cas aniré des de Collblanc amb un germà meu i el seu fill.
- Trenscat
- N10
Hola, jo potser també vinc, de moment m'he apuntat a entrar per la Torrassa. Suposo que es podran fer fotos no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
A quina hora aniria bé quedar davant d'aquest establiment de menjar ràpid?pokeroms wrote:Per mi perfecte!uriol108 wrote:Davant del McDonalds que hi ha davant l'entrada de l'estació de l'L5 ?
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
Doncs a partir de les 9:40-9:45 jo ho veig bé!ferroparc wrote:A quina hora aniria bé quedar davant d'aquest establiment de menjar ràpid?pokeroms wrote:Per mi perfecte!uriol108 wrote:Davant del McDonalds que hi ha davant l'entrada de l'estació de l'L5 ?
- Trenscat apuntat també per a Torrasa i suburu per a Collblanc!
Espero que si es pugui perquè el matí promet 4 hores fent proves suposo que ens ho passarem molt bé així que espero que es puguin fer fotos i videos!Trenscat wrote:Hola, jo potser també vinc, de moment m'he apuntat a entrar per la Torrassa. Suposo que es podran fer fotos no?
Recordeu!! Els que anem a Collblanc quedem davant el McDonals que hi ha al sortir de l'estació sobre les 9:40-9:45h aprox!!
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Bones Jo vaig a Collblanc.
Podem quedar al McDonalds però un cop acreditats ens donaran instruccions i es possible que no tindrem la mateixa tasca dintre de les Instal·lacions.
Ens Veiem.
Podem quedar al McDonalds però un cop acreditats ens donaran instruccions i es possible que no tindrem la mateixa tasca dintre de les Instal·lacions.
Ens Veiem.
Ens tindran les 4 hores de les proves sense poder eixir? Sóc friki, però no tant
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Apuntat a Collblanc!!!!!ortegote wrote:Bones Jo vaig a Collblanc.
Ens Veiem.
Respecte a lo que un cop acreditats cadascú faci una tasca diferent, tens tota la raó, però bueno al menys si ens veiem o coincidim per les instal·lacions o en alguna estació podem xerrar i veure com està anant la cosa i tal
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Per cert, després de fer el segon registre, els de Can TMB envien un correu confirmant o no?
El metro de Barcelona amb motoristes!
El dia 28 ens enviaran un altre amb les instruccions concretes i l'hora de les proves.Miquel wrote:Per cert, després de fer el segon registre, els de Can TMB envien un correu confirmant o no?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Adolescent barceloní
- N9
Pels que anem a Collblanc: no sé a quin McDonald's us referiu.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Esta just al costat d'una de les sortides de metro dona als carrers de Francesc Layret / Pérez Galdós i la carretera de Collblanc.Adolescent barceloní wrote:Pels que anem a Collblanc: no sé a quin McDonald's us referiu.
Google Maps: https://goo.gl/maps/5mKnTix7oRG2ortegote wrote:Esta just al costat d'una de les sortides de metro dona als carrers de Francesc Layret / Pérez Galdós i la carretera de Collblanc.Adolescent barceloní wrote:Pels que anem a Collblanc: no sé a quin McDonald's us referiu.
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
- Adolescent barceloní
- N9
He rebut el correu de confirmació però hi ha un problema. Tot i que vaig indicar clarament al formulari l'estació de Collblanc, m'han citat a les 10:15 a l'estació Cèntric, al Prat.
A la resta us ha passat el mateix?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Jo també l'he rebut, i m'han citat també a Cèntric, però a les 10h. Què significa això? Jo vaig demanar per anar a Collblanc, perque ho tenia més bé per temes de mobilitat, però anar fins a Cèntric... no sé quina combinació de transport tinc que agafar!Adolescent barceloní wrote:He rebut el correu de confirmació però hi ha un problema. Tot i que vaig indicar clarament al formulari l'estació de Collblanc, m'han citat a les 10:15 a l'estació Cèntric, al Prat.