Page 2 of 4
Re: Vehicles històrics, avui
Posted: Tuesday 12/12/2017 13:05
by metring
Atenció: volen treure el 400:
https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/c ... t/14739611
Estat
Data de publicació
24-11-2017 09:53
Empresa Contractant
Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA
Número d'expedient
14739611
Descripció breu
Retirada tren històric sèrie 400 del taller Sagrera
Descripció ampliada
Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda.
Per a realitzar el transport, serà necessari el desmuntatge parcial d'alguns dels equips de tren (en funció del tipus de gòndola o camió que executi la tasca):
* Desmuntatge de bogies i equips sota bastidor.
* Desmuntatge de resistències i equips sobre sostre.
cap inclús la possibilitat de que s'hagi de tallar alguna part estructural del tren, per permetre el pas per la porta d'accés de camions al taller Sagrera.
Aquest transport, ha de contemplar les limitacions en quant a la maniobra de sortida del taller Sagrera:
* Dimensions de la porta d'accés a tallers Sagrera pel carrer Josep Estivill número 47 (4.30m alçada x 3.40m).
* Maniobres amb girs de 90º dins del Taller Sagrera. Els moviments dins de taller han de ser molt controlats, per evitar topades amb la infraestructura muntada.
Un cop les parts del tren arribin al taller del Triangle Ferroviari, aquestes romandran desmuntades, correctament identificades i ben col·locades per facilitar en un futur la reconstrucció del tren.
S'annexa documentació sobre gàlib i pes del cotxe a transportar.
L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic:
serveis@tmb.cat
Tipus de licitació
Serveis
Procediment
Obert
Publicitat
Al Perfil del Contractant
Termini presentació ofertes
01-12-2017 10:00
Persones de contacte
Informació tècnica
Ivan Majó
Responsable Unitat Tallers Centrals Material Mòbil
imajo@tmb.cat
93 214 80 41
Informació d'àmbit general
Silvia González
Aprovisionaments
serveis@tmb.cat
93 298 71 14
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Tuesday 12/12/2017 13:52
by Fran-Ikarus
Sembla que les coses han canviat, no?
Ai, llegir això de "tallar"...
metring wrote:Atenció: volen treure el 400:
https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/c ... t/14739611
Estat
Data de publicació
24-11-2017 09:53
Empresa Contractant
Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA
Número d'expedient
14739611
Descripció breu
Retirada tren històric sèrie 400 del taller Sagrera
Descripció ampliada
Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda.
Per a realitzar el transport, serà necessari el desmuntatge parcial d'alguns dels equips de tren (en funció del tipus de gòndola o camió que executi la tasca):
* Desmuntatge de bogies i equips sota bastidor.
* Desmuntatge de resistències i equips sobre sostre.
cap inclús la possibilitat de que s'hagi de tallar alguna part estructural del tren, per permetre el pas per la porta d'accés de camions al taller Sagrera.
Aquest transport, ha de contemplar les limitacions en quant a la maniobra de sortida del taller Sagrera:
* Dimensions de la porta d'accés a tallers Sagrera pel carrer Josep Estivill número 47 (4.30m alçada x 3.40m).
* Maniobres amb girs de 90º dins del Taller Sagrera. Els moviments dins de taller han de ser molt controlats, per evitar topades amb la infraestructura muntada.
Un cop les parts del tren arribin al taller del Triangle Ferroviari, aquestes romandran desmuntades, correctament identificades i ben col·locades per facilitar en un futur la reconstrucció del tren.
S'annexa documentació sobre gàlib i pes del cotxe a transportar.
L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic:
serveis@tmb.cat
Tipus de licitació
Serveis
Procediment
Obert
Publicitat
Al Perfil del Contractant
Termini presentació ofertes
01-12-2017 10:00
Persones de contacte
Informació tècnica
Ivan Majó
Responsable Unitat Tallers Centrals Material Mòbil
imajo@tmb.cat
93 214 80 41
Informació d'àmbit general
Silvia González
Aprovisionaments
serveis@tmb.cat
93 298 71 14
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Tuesday 12/12/2017 22:22
by Miquel
El desmunten, poder el tallen i de cap a les catacumbes del triangle a agafar pols fins que mai a algú li doni per restaurar-lo. Espero que no siguin les darreres setmanes amb el darrer cotxe de la sèrie 400 sencer, però m'enganyaria si pensés que "tot anirà bé".
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Tuesday 12/12/2017 23:31
by Fran-Ikarus
Miquel wrote:El desmunten, poder el tallen i de cap a les catacumbes del triangle a agafar pols fins que mai a algú li doni per restaurar-lo. Espero que no siguin les darreres setmanes amb el darrer cotxe de la sèrie 400 sencer, però m'enganyaria si pensés que "tot anirà bé".
Comparteixo les teves males sensacions, perquè del possible...
"perquè sigui reconstruïda"
...al redactat...
"per que resti allà fins que sigui reconstruïda"
...podria semblar que només hi ha quatre paraules de diferència, però en realitat són tot un món...
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Wednesday 13/12/2017 13:37
by David.F.C.M.B.1000
Hola, el 400 que loan puesto al lado del 1100 que tambien esta en las catacumbas, donde hay dos vias una de ellas la ocupa el 1100 ???
Encara no
Posted: Wednesday 13/12/2017 13:38
by Javi M
El 400 encara no s'ha mogut del lloc.
Què reconstruiran abans? Triangle o la sèrie 400?
Posted: Tuesday 26/12/2017 10:45
by Fran-Ikarus
Fran-Ikarus wrote:del possible...
"perquè sigui reconstruïda"
...al redactat...
"per que resti allà fins que sigui reconstruïda"
...podria semblar que només hi ha quatre paraules de diferència, però en realitat són tot un món...
M'autocito per dir, una mica de broma (però és el que diu literalment el text redactat) que, com que "el cotxe M427" és masculí, "que sigui reconstruida" només pot fer esment, gramaticalment parlant, a "la zona de magatzematge de vehicles històrics" o bé a "la sèrie 400"
"Transport d
el cotxe M427, que pertany a
la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro,
zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà
fins que sigui reconstruïda."
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Monday 19/03/2018 14:12
by Fran-Ikarus
Han aparegut unes fotos recents (d'aquest passat cap de setmana, diria) d'una visita d'algú a Sagrera, on es veu el 400 tot graffitejat (en alguns casos incorporant l'any "de l'artístic element": 2010), i, que jo hagi vist, sense plaques (malgrat hagi llegit que, sent el 425, porta les del 433; en què quedem?)
Bé, en tot cas, que allà continua.
Crisis de identidad
Posted: Monday 19/03/2018 14:46
by Renfe445
Pero es el 425 o el 427?
425, sembla ser
Posted: Tuesday 20/03/2018 9:09
by Fran-Ikarus
Per tot arreu (dos exemples aquí sota) jo havia vist sempre "425":
http://www.transport.cat/wiki/index.php ... vaci.C3.B3
http://www.amartorell.com/html2/public/ ... tent=85830
Ves a saber si ja han adjudicat fa mesos la tasca d'endur-se d'allà el 427, i no l'executen perquè no el troben
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Thursday 20/09/2018 12:36
by xevi
Algú sap com es troba el 400?
Merci
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Wednesday 26/09/2018 12:54
by metring
Ara ja us ho podem dir en obert: a la passada reunió del C. A. van explicar que, degut a la impossibilitat de poder treure'l per les vies o per la taulada, es desmuntarà per tornar-lo a muntar, les peces es numeraran i guardaran en capses precintades, per tal de reconstruir-lo. De fer, han començat els treballs aquesta mateixa setmana. Esperen que per al centenari del Metro, el tren estigui muntat de nou.
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Wednesday 26/09/2018 13:30
by xevi
Aiiii quin patiment...
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Wednesday 26/09/2018 16:20
by David.F.C.M.B.1000
metring wrote:Ara ja us ho podem dir en obert: a la passada reunió del C. A. van explicar que, degut a la impossibilitat de poder treure'l per les vies o per la taulada, es desmuntarà per tornar-lo a muntar, les peces es numeraran i guardaran en capses precintades, per tal de reconstruir-lo. De fer, han començat els treballs aquesta mateixa setmana. Esperen que per al centenari del Metro, el tren estigui muntat de nou.
el que si podrian sacar mas facilmente es la composicion 1100 que esta separada, una parte de tres coches que esta en las catacumbas del triangle y de dos coches en las cocheras de vallhebron L5 y no lo sacan porque no quieren porque igual que los han dejado alli lo pueden sacar lo que pasa es que no les interesa el patrimonio historico
, el 1100 podria volver a correr ya que lleva casi 10 años parado... el 100 y el 400 lo dudo pero almenos podrian estar estaticos y que tanto mayores cono jovenes en general podamos disfrutar de lo que era antes el metro...
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Thursday 27/09/2018 16:49
by Fran-Ikarus
metring wrote:Ara ja us ho podem dir en obert: a la passada reunió del C. A. van explicar que, degut a la impossibilitat de poder treure'l per les vies o per la taulada, es desmuntarà per tornar-lo a muntar, les peces es numeraran i guardaran en capses precintades, per tal de reconstruir-lo. De fer, han començat els treballs aquesta mateixa setmana. Esperen que per al centenari del Metro, el tren estigui muntat de nou.
Vistos certs precedents, jo ja gairebé em conformo amb que pel centenari del Metro (o de la L1) no hagin perdut cap peça o fins i tot caixa sencera...
Perquè ja ho estic veient: "després d'una anàlisi de les restes, perdò, peces emmagatzemades, hem arribat a la conclusió que no es pot tornar a muntar amb uns mínims de rigidesa, seguretat i blablabla..."
David.F.C.M.B.1000 wrote:el que si podrian sacar mas facilmente es la composicion 1100 que esta separada, una parte de tres coches que esta en las catacumbas del triangle y de dos coches en las cocheras de vallhebron L5
Pel 1100 ja hi ha un tema específic:
viewtopic.php?f=23
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Thursday 27/09/2018 18:52
by Miquel
Fran-Ikarus wrote:metring wrote:Ara ja us ho podem dir en obert: a la passada reunió del C. A. van explicar que, degut a la impossibilitat de poder treure'l per les vies o per la taulada, es desmuntarà per tornar-lo a muntar, les peces es numeraran i guardaran en capses precintades, per tal de reconstruir-lo. De fer, han començat els treballs aquesta mateixa setmana. Esperen que per al centenari del Metro, el tren estigui muntat de nou.
Vistos certs precedents, jo ja gairebé em conformo amb que pel centenari del Metro (o de la L1) no hagin perdut cap peça o fins i tot caixa sencera...
Perquè ja ho estic veient: "després d'una anàlisi de les restes, perdò, peces emmagatzemades, hem arribat a la conclusió que no es pot tornar a muntar amb uns mínims de rigidesa, seguretat i blablabla..."
O es marquin un altre Tramvia Blau, o ara diguin que no hi ha pressupost, i
Esperem que el muntin de nou. Tenen 8 anys per davant encara...
I aviam què en diuen del 300, que ja aquesta primavera no ha sortit a córrer...
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Tuesday 09/10/2018 13:55
by nestor
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Tuesday 09/10/2018 14:16
by metring
També m'han arribat a mi, esperava el permís per publicar, però ja està. Esperem que no es quedin els trossos in eternum desmuntats.
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Tuesday 09/10/2018 14:20
by metring
Apa, que el cacau que deu haver representat treure el sostre pel carrer... És Josep Soldevila?
Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Posted: Tuesday 09/10/2018 14:32
by Renfe445
Quin mal que fa veure al pobre així desmuntat!