Les freqüències que vaig comentar-te l'altre dia són les programades per TOTS els dissabtes no festius i no d'agost. En casos com avui, amb el partit del Clàssic, potser s'han reforçat, però en altres hores han de ser les que vaig dir-te.Guigui wrote:Avui dissabte, la L5 ha tornat a circular sistemàticament (fins on he pogut veure) amb freqüències de 7 minuts, amb l'enllaunament corresponent. I, pel que m'han dit i he vist, en alguns moments, la L3 també anava amb freqüències d'aquest estil.
He enviat una reclamació a TMB, vejam què em contesten.
Freqüències de metro inadmissibles
- oscsanchez6
- N5
Re: Avui, L5 i L3 (i qui sap si altres també)
-
- N6
Re: Avui, L5 i L3 (i qui sap si altres també)
Ahir dissabte vaig tornar a agafar la L5 desde Cornellà fins al centre de Barcelona, i les freqüències de 7 minuts (vaig arribar a veure'n 9') són pel caos que es porten per les obres entre Cornellà i Can Boixeres. Els autobusos substitutoris es retarden, això fa que s'acumuli molta més gent a les parades i encara es retard més. I com que el metro a Can Boixeres -> Vall d'Hebron s'espera a tota la gent del bus (fins i tot a gent de 2 busos), els metros es van acumulant des de Can Vidalet perquè el què està parat a Can Boixeres marxi.Guigui wrote:Avui dissabte, la L5 ha tornat a circular sistemàticament (fins on he pogut veure) amb freqüències de 7 minuts, amb l'enllaunament corresponent. I, pel que m'han dit i he vist, en alguns moments, la L3 també anava amb freqüències d'aquest estil.
He enviat una reclamació a TMB, vejam què em contesten.
Amb tot això, a partir de Can Boixeres mateix ja es fa difícil accedir al tren per l'aglomeració de gent. No és normal; sóc usuari habitual de la L5 i generalment es comença a omplir a partir de Collblanc... a veure com s'ho fan els dies laborables.
Re: Freqüències de metro inadmissibles
Aquest matí, sobre les 08h, a L5, Horta direcció Can Boixeres he hagut d'esperar quasi 10 minuts. El que perdia ha passat a les 07:55, jo entrava al vestíbul i he anat a comprar un títol nou, entre pitos i flautes a les 07:57 era a l'andana, faltaven teoricament 5 minuts, però han anat afegint i afegint i fins les 08:05 no ha aterrat.
Jo de sempre en festius agafo el tren que passa a les 07:57-58 i avui ha passat tard.
A causa d'això, he perdut l'R12 a La Sagrera, ja que passa a les 08:15. Menys mal que anava a Sabadell, i en pocs minuts passa un R4, però m'he quedat sense viatjar en la comoditat de les 470. (suposant que hagués tocat, darrerament hi ha la 89C al matí)
Jo de sempre en festius agafo el tren que passa a les 07:57-58 i avui ha passat tard.
A causa d'això, he perdut l'R12 a La Sagrera, ja que passa a les 08:15. Menys mal que anava a Sabadell, i en pocs minuts passa un R4, però m'he quedat sense viatjar en la comoditat de les 470. (suposant que hagués tocat, darrerament hi ha la 89C al matí)
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N6
ami ayer me paso algo parecido, coji la linea 1 en fabra y puig y no ponia los minutos que faltaba en el letrero solo ponia direccion fondo y la hora, los minutos no. Fui controlando los minutos y vienen cuando quieren (el tren en venir aproximadamente tardo unos 10 min) , es una verguenza despues dicen que renfe va mal pero el metro, no es para tirar coetes porque vienen cuando quieren, ultimamente renfe va con un 97% de puntualidad. Sinceramente si hubiese parada en mi destino de renfe o bus la hubiese cojido en vez de el metro...Miquel wrote:Aquest matí, sobre les 08h, a L5, Horta direcció Can Boixeres he hagut d'esperar quasi 10 minuts. El que perdia ha passat a les 07:55, jo entrava al vestíbul i he anat a comprar un títol nou, entre pitos i flautes a les 07:57 era a l'andana, faltaven teoricament 5 minuts, però han anat afegint i afegint i fins les 08:05 no ha aterrat.
-
- N6
Doncs crec que he tingut sort, perquè sobre les 08.05h he agafat un L5 a Sagrada Família que ha vingut 1 minut després de l'anterior, i per l'hora deu ser el que has perdut.Miquel wrote:Aquest matí, sobre les 08h, a L5, Horta direcció Can Boixeres he hagut d'esperar quasi 10 minuts. El que perdia ha passat a les 07:55, jo entrava al vestíbul i he anat a comprar un títol nou, entre pitos i flautes a les 07:57 era a l'andana, faltaven teoricament 5 minuts, però han anat afegint i afegint i fins les 08:05 no ha aterrat.
- vermer3
- N6
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Bon dia, algú sap a quina hora passa el primer comboi per una estació de metro? Tinc entés que a les 00.00h surt l'últim tren de cada capçalera de línia, però pel matí suposo que s'inicien serveis parcials per tal de tenir trens a totes les estacions a les 5 del matí. Quina freqüència hi ha de 5 a 6 del matí un dia feiner?
Ho posso en aquest fòrum per que té a veure amb les freqüències de metro i per tal de no obrir un nou fil (ja n'hi han tants )
Moltes gràcies!
Ho posso en aquest fòrum per que té a veure amb les freqüències de metro i per tal de no obrir un nou fil (ja n'hi han tants )
Moltes gràcies!
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!