Aquests últims dies només he anat en el 2112 i he vist el 2101 i 2105; aprofitant, és clar, els seients còmodes.
Jo penso que fent un seguiment intensiu podem veure més coses que si només ens n'adonem d'alguna cosa quan ja és massa tard. Un exemple (no és del fil) és que fa com 5 mesos que no veig tres 4000 (4009-4012, 4017-4032 i 4073-4028).
Sandy
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Thursday 02/05/2019 22:36
by Renfe445
M1171-M1172-M1169... wrote:Aquests últims dies només he anat en el 2112 i he vist el 2101 i 2105; aprofitant, és clar, els seients còmodes.
Jo penso que fent un seguiment intensiu podem veure més coses que si només ens n'adonem d'alguna cosa quan ja és massa tard. Un exemple (no és del fil) és que fa com 5 mesos que no veig tres 4000 (4009-4012, 4017-4032 i 4073-4028).
Sandy
Doncs jo no li veig el sentit per res.
Missatges sense interès són contraprodüents
Posted: Friday 03/05/2019 9:03
by Fran-Ikarus
De fet, omplir pàgines de tema amb els cotxes en què ha anat viatjant algú només pot servir perquè el tema perdi interès, i quan hi hagi quelcom de rellevant la gent ni l'obri
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Friday 03/05/2019 10:24
by metring
Aleshores, no hi ha més. tanquem i reobrim quan calgui.
Ja estem perdent els seients còmodes! I també el blanc, que fa més ràbia. L'últim cop que vaig veure el 2108 blanc va ser l'últim cop que el vaig agafar el 12/11, i l'últim dia que hauré vist 7 2100 blancs és el 6/11.
Seguim amb 6 2100 blancs, a veure si sobreviuen una mica més.
Sandy
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Tuesday 26/11/2019 20:56
by Fran-Ikarus
De TMB:
Comença la remodelació dels trens de la sèrie 2100 de la línia 4 de #metrobcn. Ja ha sortit de les instal·lacions de Metro al Triangle Ferroviari el primer tren de la sèrie 2100 que passarà el procés de reforma i actualització.
Es tracta de la composició formada pels cotxes 2105-2106-2402-2107-2108, que ha estat escollida com a prototip d’un procés pel qual passaran les 12 primeres unitats de la sèrie, mentre que les altres tres seran actualitzades posteriorment. Més informació en el següent enllaç: http://ow.ly/eouF50xkNZQ
Bé, els cotxes 2149-2160 i 2413-2415 romandran aquest "temps extra" com a "últims mohicans" d'aquest "estil essencial" d'interiorisme que va començar el 1986.
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Tuesday 26/11/2019 23:32
by Renfe445
Fran-Ikarus wrote: ↑Tuesday 26/11/2019 20:56
De TMB:
Comença la remodelació dels trens de la sèrie 2100 de la línia 4 de #metrobcn. Ja ha sortit de les instal·lacions de Metro al Triangle Ferroviari el primer tren de la sèrie 2100 que passarà el procés de reforma i actualització.
Es tracta de la composició formada pels cotxes 2105-2106-2402-2107-2108, que ha estat escollida com a prototip d’un procés pel qual passaran les 12 primeres unitats de la sèrie, mentre que les altres tres seran actualitzades posteriorment. Més informació en el següent enllaç: http://ow.ly/eouF50xkNZQ
Bé, els cotxes 2149-2160 i 2413-2415 romandran aquest "temps extra" com a "últims mohicans" d'aquest "estil essencial" d'interiorisme que va començar el 1986.
Ay que me da ilusión. Aunque los asientos originales de los 3000 y 4000 eran más cómodos.
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Thursday 28/11/2019 22:27
by M1171-M1172-M1169...
Si no es repinten, això voldria dir que seguiríem tenint 2 2100 blancs!
Sandy
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Saturday 14/12/2019 11:09
by Miquel
Jo el que no entenc es perquè no reformen els 15 trens alhora i ja. Quin sentit te esperar per 3 trens, si d'aquí a 10 anys els hi trobaran alguna excusa per trinxar-los a tots.
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Monday 16/12/2019 16:23
by M1171-M1172-M1169...
Doncs no tenim sort, perquè aquest cap de setmana el 2152 ha estat vinilat amb portes vermelles, i el número el porten al lloc dels 9000 (el dijous el vaig agafar blanc i avui vermell). Ja només ens queden 5 2100 blancs, i només hi ha 2 2100 amb fluorescents (2120 i 2156)! I a més sembla que al 2020 només quedarà un 2100 amb fluorescents i 4 2100 blancs. Almenys els seients ens duraran una mica més.
Sandy
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Tuesday 17/12/2019 15:37
by Fran-Ikarus
Quan un canvi de color és "pintar per pintar" (com ara quan els 1000 van passar a ser blancs) és una cosa, però que sigui una sort que un canvi per motius d'accessibilitat (les portes de blanc a vermell) es retardi, ho veig més dubtós...
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Wednesday 18/12/2019 15:00
by M1171-M1172-M1169...
M1171-M1172-M1169... wrote: ↑Monday 16/12/2019 16:23
només hi ha 2 2100 amb fluorescents (2120 i 2156)
Perdoneu però també en té el 2132.
Sandy
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Friday 06/11/2020 17:12
by m.h.t.
Fotos: així es remodela l'interior del primer tren de la sèrie 2100 de la L4
Doncs sí, es consuma, i amb l'actual situació de mesures anti-covid segurament poca gent hi haurà (a banda dels aficionats ferroviaris) que trobi a faltar seure-hi, en els antics seients "cara a cara" que van protagonitzar un quart de segle llarg de metro barceloní.
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Friday 06/11/2020 18:56
by Renfe445
El que no entenc es per què no s'ha pensat en millorar el disseny dels seients laterals. Per un banc amb suposades 4 places en lloc de fer una solució més semblant als trens de la sèrie 500 però amb 3 seients?
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Friday 06/11/2020 22:47
by Miquel
Renfe445 wrote: ↑Friday 06/11/2020 18:56
El que no entenc es per què no s'ha pensat en millorar el disseny dels seients laterals. Per un banc amb suposades 4 places en lloc de fer una solució més semblant als trens de la sèrie 500 però amb 3 seients?
Estarien restant les places assegudes, i al final 4 pel general hi caben.
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Sunday 15/11/2020 23:37
by Papadepancho
Hola a todos,
Soy nuevo en el foro, participa también mi hijo, Pancho.
Alguno de ustedes a ha viajado en esta serie 2100 "renovado"? Hay alguna formación en la actualidad en circulación?
¿Algún detalle relevante que les haya llamado la atención? ¿Las puertas son automáticas o con manija?
Gracias por la información!
Esa primera 2100 reformada todavía no está circulando; tal y como se dice en el mensaje del pasado día 6, se ha efectuado la primera parte de la reforma, que se está completando en las instalaciones de TMB del Triangle Ferroviari.