juas, juas, juas
Molt bones les fotos i els comentaris.
No sabia q tenia el Zapatero a casa... quina mala llet
Per cert, el senyal de Queralbs és degut al sistema "de maqueta" que tenen instal·lat. La foto està presa just en el moment en què el tren passa a l'altura del semàfor i el llum canvia de color.
Balanç trobada Queralbs Tren Històric.
- wefer
- Administrador
Doncs no exactament... jo vaig veure l'efecte aquest tres o quatre vegades... i no era perquè passés de verd a vermell o a l'inrevés. El senyal estava en vermell tota l'estona, però quan el tren passava per un punt concret, s'encenia també el verd a la vegada que el vermell i juraria que el vermell arribava a apagar-se durant unes dècimes de segon.orique wrote:Per cert, el senyal de Queralbs és degut al sistema "de maqueta" que tenen instal·lat. La foto està presa just en el moment en què el tren passa a l'altura del semàfor i el llum canvia de color.
Ho vaig veure principalment en el senyal que mostra la fotografia, a Queralbs, però un senyal de Ribes-Vila vaig veure que feia exactament el mateix. Per tant, deu ser un "error" inherent al sistema.
Això els passa per comprar els sistemes de senyalització al "tot a 100"
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT