Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
exacto es contrato nuevo y la financiación es a 20 años
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
A veure què explicarà, és avui mateix:
https://ajuntament.barcelona.cat/premsa ... barcelona/
Mercedes Vidal explica novetats sobre el material mòbil de la xarxa de metro de Barcelona
Divendres, 8 de febrer, a les 13 hores, a la sala Lluís Companys (Ajuntament de Barcelona), la presidenta de TMB i regidora de Mobilitat, Mercedes Vidal, explicarà les últimes decisions de la companyia sobre el material mòbil de la xarxa de metro.
https://ajuntament.barcelona.cat/premsa ... barcelona/
Mercedes Vidal explica novetats sobre el material mòbil de la xarxa de metro de Barcelona
Divendres, 8 de febrer, a les 13 hores, a la sala Lluís Companys (Ajuntament de Barcelona), la presidenta de TMB i regidora de Mobilitat, Mercedes Vidal, explicarà les últimes decisions de la companyia sobre el material mòbil de la xarxa de metro.
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Confirmen la retirada total dels trens 3000 i 4000 amb la nova licitació: https://ajuntament.barcelona.cat/premsa ... barcelona/
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Es a dir, 30 mesos + els que triguin en signar contracte... Posem que 36 mesos?
3 anys eh... Ens anem a 2022 i per tant les 3000R mes antigues (2007-2008) ja arribaran als 15 anys que deien era l'intenció de TMB amb aquella reforma. Obviament la resta de 3000R i sobre tot les 4000R no arribaran a aquella xifra.
3 anys eh... Ens anem a 2022 i per tant les 3000R mes antigues (2007-2008) ja arribaran als 15 anys que deien era l'intenció de TMB amb aquella reforma. Obviament la resta de 3000R i sobre tot les 4000R no arribaran a aquella xifra.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Es error o sembla que el que els nous tindran de nou 3000 i 4000 com a número de sèrie??
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Total, que tanto ruido para quitarse de encima los trenes "viejos" y hasta que empiecen a pasarlos por la trenca, al menos nos colocamos en 2028.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Comorl??????Vox wrote:Es error o sembla que el que els nous tindran de nou 3000 i 4000 com a número de sèrie??
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
S'han equivocat al tuit, segur.metring wrote:Comorl??????Vox wrote:Es error o sembla que el que els nous tindran de nou 3000 i 4000 com a número de sèrie??
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Com diu en Miquel, s'hauran equivocat, però al tuit deien que la comanda era de 18 s3000 per la L3 i 24 s4000 per la L1.. Raro.metring wrote:Comorl??????Vox wrote:Es error o sembla que el que els nous tindran de nou 3000 i 4000 com a número de sèrie??
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
no es que se hayan equivocado, sino que está mal interpretado, viene a decir que se sustituiran tanos trenes de la serie 3000 y tantos de la serie 4000, no que los nuevos sean de esas series y que las series 3000 y 4000 tienen una edad y carecteristicas parecidas, no que los nuevos tengan las mismas caracteristicas, eso todavía no se sabe ya que vendra condicionado por la licitación y lo que ofrezca el mercado
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Encara no sabem de quines sèries seran els nous trens, però el que sí hauran de ser per força és amb la mateixa distància entre portes dels més moderns a línies 1 i 3, pel tema de què en el futur, hauran portes a les andanes, i amb la varietat que hi ha ara a la 3, potser només acabin havent 5000 i el seu equivalent modern...
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Que van a pedir nuevas series (7000-8000?) es obvio pero es que el tuit literalmene dice:premixero wrote:no es que se hayan equivocado, sino que está mal interpretado, viene a decir que se sustituiran tanos trenes de la serie 3000 y tantos de la serie 4000, no que los nuevos sean de esas series y que las series 3000 y 4000 tienen una edad y carecteristicas parecidas, no que los nuevos tengan las mismas caracteristicas, eso todavía no se sabe ya que vendra condicionado por la licitación y lo que ofrezca el mercado
El concurs de licitació s'ha dividit en dos lots:
18 de la sèrie 3000, d'ample internacional, de l'L3
24 de la sèrie 4000, d'ample ibèric, de l'L1
Els fabricants que vulguin optar-hi poden presentar una oferta per a un dels lots o per al total.
Se les ha ido bastante
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Aquí surten els documents amb els plecs de condicions dels nous trens https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 7&lawType= Hi ha algú que hagi pogut obrir els documents de l'extensió DWG? I els experts en el tema, què en dieu?
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
És un format d'AutoCAD, tots els programes d'aquesta tipologia podran obrir el fitxer.metring wrote:Hi ha algú que hagi pogut obrir els documents de l'extensió DWG?
Autodesk ofereix un visor de fitxers DWG gratuït: https://www.autodesk.es/products/dwg
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Supongo que serán planos acotados con algún CAD?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Bon dia María José (Metring); sí sense cap problema, però heu de tenir, com per exemple nosaltres al desptax, tenim instal·lat als ordinadors, l'Autodesk Autocad 2016, en el nostre cas; sense aquest programa dicilment el podreu obrir. Salut!
Last edited by 122-042-132 on Wednesday 17/07/2019 10:13, edited 1 time in total.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
La veritat que és una documentació tècnica molt interessant.
- Perfils longitudinals de les línies
- Planta de les línies, amb els ràdis d'inscipció.
- Plànols constructius, molt ben detallats, dels diversos models de cotxes.
Podeu provar d'instal·lar al vostre ordinadors un visor de fitxers gratuit.
https://www.autodesk.es/products/dwg
Salut!
- Perfils longitudinals de les línies
- Planta de les línies, amb els ràdis d'inscipció.
- Plànols constructius, molt ben detallats, dels diversos models de cotxes.
Podeu provar d'instal·lar al vostre ordinadors un visor de fitxers gratuit.
https://www.autodesk.es/products/dwg
Salut!
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Moltíssimes gràcies per l'enllaç, va de perles!!!122-042-132 wrote:La veritat que és una documentació tècnica molt interessant.
- Perfils longitudinals de les línies
- Planta de les línies, amb els ràdis d'inscipció.
- Plànols constructius, molt ben detallats, dels diversos models de cotxes.
Podeu provar d'instal·lar al vostre ordinadors un visor de fitxers gratuit.
https://www.autodesk.es/products/dwg
Salut!
Re: TMB comprarà nous trens sèrie 5000, 6000 i 9000
Atenció, atenció!!!!
Adjudicats els 42 trens per a substituïr els 3000 i 4000. Estèticament seran diferents dels 5000-6000-9000:
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... -1-3-metro
TMB adjudica els 42 trens que substituiran els més antics de les línies 1 i 3 del metro
Alstom fabricarà i entregarà els nous combois en un termini de dos anys i mig, per un import de 268 milions d'euros
La comissió delegada de contractació del Consell d’Administració de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha resolt adjudicar a Alstom Transporte, SA la fabricació de 42 trens per a la xarxa de metro per substituir la totalitat de les sèries 3000 i 4000, que constitueixen la majoria del material rodant de les línies 1 i 3. El contracte, per import de 268.099.711 euros més IVA, comporta l’entrega de tots els trens dins dels dos anys i mig posteriors a la data de formalització, prevista per a finals del setembre vinent.
Amb la retirada dels trens de les sèries 3000 i 4000, els més antics del parc mòbil de Metro, s’accelera un procés de renovació que augmentarà la fiabilitat del servei i eliminarà una part de la presència d’amiant a la xarxa. Es tracta de l’operació de compra de material mòbil ferroviari més important de la història de TMB.
El concurs, iniciat el febrer passat, comprenia dos lots, un de 24 trens d’ample ibèric, per a la línia 1, i un altre de 18 trens d’ample internacional, per a la línia 3. Tres empreses de material ferroviari van presentar propostes per a cadascun dels lots i també ofertes integradores de tots dos, que en conjunt tenien un pressupost base de 369,6 milions d’euros.
Valoració econòmica, tècnica i dels terminis d’entrega
En el procés de valoració de les propostes, la presentada per CRRC Quingdao Sifang va quedar exclosa perquè no complia els criteris de solvència exigits en el plec de condicions. El concurs va continuar amb l’estudi de les propostes presentades per les empreses CAF i Alstom. Finalment l’oferta integradora d’Alstom ha resultat la que ha obtingut una puntuació més alta segons un barem que ha tingut en compte tant el preu ofert com les característiques tècniques i els terminis de fabricació.
Així, Alstom s’ha compromès a lliurar un primer tren per a la línia 1 i un altre per a la línia 3 (els prototips) 48 setmanes (11 mesos) després de la firma del contracte. A més, TMB rebrà els 18 trens de la línia 3 en un termini de dos anys i els 24 trens per a la línia 1 en dos anys i mig. Aquests terminis milloren notablement els establerts en els plecs de condicions, que situaven el lliurament dels trens entre els 30 i els 48 mesos a comptar des de la formalització del contracte.
Simulació del disseny exterior dels nous trens / Foto: Alstom
Observeu a la darrera foto que desapareixen els reposaculs, però que han posat barres al sostre!!!!
Adjudicats els 42 trens per a substituïr els 3000 i 4000. Estèticament seran diferents dels 5000-6000-9000:
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... -1-3-metro
TMB adjudica els 42 trens que substituiran els més antics de les línies 1 i 3 del metro
Alstom fabricarà i entregarà els nous combois en un termini de dos anys i mig, per un import de 268 milions d'euros
La comissió delegada de contractació del Consell d’Administració de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha resolt adjudicar a Alstom Transporte, SA la fabricació de 42 trens per a la xarxa de metro per substituir la totalitat de les sèries 3000 i 4000, que constitueixen la majoria del material rodant de les línies 1 i 3. El contracte, per import de 268.099.711 euros més IVA, comporta l’entrega de tots els trens dins dels dos anys i mig posteriors a la data de formalització, prevista per a finals del setembre vinent.
Amb la retirada dels trens de les sèries 3000 i 4000, els més antics del parc mòbil de Metro, s’accelera un procés de renovació que augmentarà la fiabilitat del servei i eliminarà una part de la presència d’amiant a la xarxa. Es tracta de l’operació de compra de material mòbil ferroviari més important de la història de TMB.
El concurs, iniciat el febrer passat, comprenia dos lots, un de 24 trens d’ample ibèric, per a la línia 1, i un altre de 18 trens d’ample internacional, per a la línia 3. Tres empreses de material ferroviari van presentar propostes per a cadascun dels lots i també ofertes integradores de tots dos, que en conjunt tenien un pressupost base de 369,6 milions d’euros.
Valoració econòmica, tècnica i dels terminis d’entrega
En el procés de valoració de les propostes, la presentada per CRRC Quingdao Sifang va quedar exclosa perquè no complia els criteris de solvència exigits en el plec de condicions. El concurs va continuar amb l’estudi de les propostes presentades per les empreses CAF i Alstom. Finalment l’oferta integradora d’Alstom ha resultat la que ha obtingut una puntuació més alta segons un barem que ha tingut en compte tant el preu ofert com les característiques tècniques i els terminis de fabricació.
Així, Alstom s’ha compromès a lliurar un primer tren per a la línia 1 i un altre per a la línia 3 (els prototips) 48 setmanes (11 mesos) després de la firma del contracte. A més, TMB rebrà els 18 trens de la línia 3 en un termini de dos anys i els 24 trens per a la línia 1 en dos anys i mig. Aquests terminis milloren notablement els establerts en els plecs de condicions, que situaven el lliurament dels trens entre els 30 i els 48 mesos a comptar des de la formalització del contracte.
Simulació del disseny exterior dels nous trens / Foto: Alstom
Observeu a la darrera foto que desapareixen els reposaculs, però que han posat barres al sostre!!!!