D'incidències n'hi haurà sempre, però en aquest cas és una proporció molt ínfima. Però tu creus que això és culpa de FGC o de la falta d'inversions? Evident que no, sempre hi hauran imperfeccions humanes o naturals, voler un 0% d'incidències és 100% impossible. Per tant, tampoc cal preocupar-se molt si et passa algun cop (per un cop o 2 tampoc passa res).SrYeri wrote: ↑Tuesday 11/05/2021 21:42Jo algun que altre problema sí m’he trobat, retards de 15 minuts a la R5. De totes maneres, pregunta a algú que agafi les R5 i R6 contínuament (Especialment la R6) i veuràs que no tot són flors i violes.Jofre wrote: ↑Tuesday 11/05/2021 17:44Poca fiabilitat de les dues línies? Que t'has trobar molts problemes?SrYeri wrote: ↑Tuesday 11/05/2021 17:11
Sincerament, no puc confiar amb FGC quan prefereixen gastar un dineral per a un soterrament que no aporta absolutament res, abans de millorar el que de debò fa falta: millorar els temps de viatge entre Manresa/Igualada i Barcelona, que actualment són penosos. Tant a la R5 com a la R6 els hi sobren un munt de parades entre Martorell i Barcelona.
No pot ser que entre Barcelona i Igualada/Manresa triguis 60 minuts amb bus exprés (Com a màxim, perquè depèn de la parada on es baixi) i 90 amb tren, simplement no pot ser. Després ens preguntem que per què la R6 ha perdut passatge en els últims anys.
Per no parlar de la poca fiabilitat de les dues línies, que hi ha problemes bastant sovint.
També em dona la sensació que has arrodonit els minuts del bus a la baixa i els del tren a la alta (però si que és cert que el bus, segons com és més ràpid).
Tot i així, tinguem esperança, ja que en teoria FGC farà moltíssima feina a la línia Llobregat - Anoia durant aquesta dècada 2021-2030, igual com la dècada passada va fer moltíssima feina en les línies Barcelona - Vallès. I reconec també que la prioritat abans de fer un soterrament seria reduir el temps de viatge.
No, no he arrodonit els temps del tren a la alta. Et deixo els horaris d’ambdues línies per a què tu mateix puguis comprovar-ho.
Horaris R5, si no són 90 minuts són 85, igualment inadmissible (R50 no inclòs, que tampoc és de gran ajuda):
https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/ ... 17_web.pdf
Horaris R6, totes les expedicions al voltant dels 90 minuts inclús una mica més, menys el R60, que són 5 minuts menys de trajecte:
https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/ ... 17_web.pdf
Horaris bus, les importants són les corresponents a la línia e5, l’exprés, que és el mitjà que comparo amb el tren. A certes hores el temps de trajecte ascendeix a 1:10, però és justificable pel tema del trànsit. El tren, no.
http://www.igualadina.com/pdfs/bcn_e_igu_e.pdf
I en quan els minuts ara si que això ja m'encaixa més, has sigut una mica més precís: 85 (excepte R6, però R60 i R5 si) contra 70 del bus.
Ostres m'en acabo d'adonar que a igualada gairebé no teniu R60, casi sempre un venen R6, em sap greu, a veure si us ho milloren això, que confio que si, ja que ens arribaran en breus unes noves unitats 214 i també faran obres tant a Manresa com a Igualada, espero que us arribi el tren més al centre.
I l'autobús em semblen potser uns horaris bastant optimistes (això si us deixa una mica més allunyat del centre que el tren), però, si es compleixen em sembla genial doncs.