Targeta d'autobús intel·ligent a Lleida
Jajajajjajaa!!! Vale vale...oido cocina...
Per cert, tornant a les tarjes, ahir la màquina del bus de la uni ( L8 ) va començar a emetre paper sense sentit...m'ho ha comentat aquest matí el conductor rient pels descosits...així que...bueno, suposo que és la informàtica aquesta...
Per cert, tornant a les tarjes, ahir la màquina del bus de la uni ( L8 ) va començar a emetre paper sense sentit...m'ho ha comentat aquest matí el conductor rient pels descosits...així que...bueno, suposo que és la informàtica aquesta...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Alegria, que és festa major:
Un fallo electrónico obliga a cambiar todos los lectores de las nuevas tarjetas de bus
Un error en el sistema informático con el que funcionan los lectores de las nuevas tarjetas magnéticas de autobús provocó que las máquinas dejaran de funcionar durante toda la mañana de ayer. Los nuevos lectores, que se empezaron a instalar en los vehículos el pasado diciembre y están en periodo de prueba, fallaron en todas las líneas a la vez. Según fuentes de la empresa, el error en el sistema afectó a las máquinas de todos los autobuses menos dos o tres, que siguieron funcionando con normalidad.
Este fallo obligó a los conductores a cobrar en metálico a los usuarios que intentaron pagar el billete con la nueva tarjeta, que funciona mediante un sistema similar al de las tarjetas bancarias de forma que no es necesario introducirlas dentro del lector, como pasaba hasta ahora con el tiquet de cartón.
De esta manera, los conductores tuvieron que cobrar manualmente los billetes y darle un resguardo de papel.
Además, las mismas fuentes aseguraron que a la mayoría de los usuarios que intentaron pagar con la nueva tarjeta y no pudieron no se les cobró el trayecto por órdenes de la empresa, ya que no se les pudo cobrar por causas atribuibles a Sarbús.
Las máquinas estuvieron sin funcionar toda la mañana y hasta que los técnicos de la empresa encargada del nuevo sistema informático procedieron a sustituirlas.
Los nuevos lectores, que se instalan con facilidad y rapidez, fueron sustituidos en todos los vehículos con el fin de poder continuar el servicio con normalidad.
Las mismas fuentes de la empresa aseguraron que los lectores fueron restituidos con rapidez y que el resto del día todas las máquinas funcionaron con normalidad.
Sarbús empezó a instalar las nuevas máquinas lectoras en noviembre y todavía están en periodo de prueba. Por el momento las nuevas tarjetas magnéticas puestas en marcha son las que sustituyen al cartón amarillo de diez viajes, y a la tarjeta roja de diez viajes especial para estudiantes.
Además, el próximo 16 de enero entrará en marcha el bono especial para jubilados, que también tendrán una tarjeta magnética especial.
Más marquesinas en la línea del polígono
El concejal de CiU, Miquel Padilla, pidió ayer que la Paeria inste a Sarbús a colocar más marquesinas en las paradas de la nueva línea que une Lleida con los polígonos, que empezó a funcionar la semana pasada.
Padilla explicó en este sentido que los trabajadores que cogen la línea tienen que esperar a la intemperie la llegada del autobús, que tarda una hora en realizar todo el trayecto. Esta reivindicación coincide con la de los sindicatos CCOO y UGT, que también pidieron mejorar las condiciones de las paradas.
--
La Mañana.
Un fallo electrónico obliga a cambiar todos los lectores de las nuevas tarjetas de bus
Un error en el sistema informático con el que funcionan los lectores de las nuevas tarjetas magnéticas de autobús provocó que las máquinas dejaran de funcionar durante toda la mañana de ayer. Los nuevos lectores, que se empezaron a instalar en los vehículos el pasado diciembre y están en periodo de prueba, fallaron en todas las líneas a la vez. Según fuentes de la empresa, el error en el sistema afectó a las máquinas de todos los autobuses menos dos o tres, que siguieron funcionando con normalidad.
Este fallo obligó a los conductores a cobrar en metálico a los usuarios que intentaron pagar el billete con la nueva tarjeta, que funciona mediante un sistema similar al de las tarjetas bancarias de forma que no es necesario introducirlas dentro del lector, como pasaba hasta ahora con el tiquet de cartón.
De esta manera, los conductores tuvieron que cobrar manualmente los billetes y darle un resguardo de papel.
Además, las mismas fuentes aseguraron que a la mayoría de los usuarios que intentaron pagar con la nueva tarjeta y no pudieron no se les cobró el trayecto por órdenes de la empresa, ya que no se les pudo cobrar por causas atribuibles a Sarbús.
Las máquinas estuvieron sin funcionar toda la mañana y hasta que los técnicos de la empresa encargada del nuevo sistema informático procedieron a sustituirlas.
Los nuevos lectores, que se instalan con facilidad y rapidez, fueron sustituidos en todos los vehículos con el fin de poder continuar el servicio con normalidad.
Las mismas fuentes de la empresa aseguraron que los lectores fueron restituidos con rapidez y que el resto del día todas las máquinas funcionaron con normalidad.
Sarbús empezó a instalar las nuevas máquinas lectoras en noviembre y todavía están en periodo de prueba. Por el momento las nuevas tarjetas magnéticas puestas en marcha son las que sustituyen al cartón amarillo de diez viajes, y a la tarjeta roja de diez viajes especial para estudiantes.
Además, el próximo 16 de enero entrará en marcha el bono especial para jubilados, que también tendrán una tarjeta magnética especial.
Más marquesinas en la línea del polígono
El concejal de CiU, Miquel Padilla, pidió ayer que la Paeria inste a Sarbús a colocar más marquesinas en las paradas de la nueva línea que une Lleida con los polígonos, que empezó a funcionar la semana pasada.
Padilla explicó en este sentido que los trabajadores que cogen la línea tienen que esperar a la intemperie la llegada del autobús, que tarda una hora en realizar todo el trayecto. Esta reivindicación coincide con la de los sindicatos CCOO y UGT, que también pidieron mejorar las condiciones de las paradas.
--
La Mañana.
Perquè us n'hauran portat de Girona ^^ A Girona aquests dies estan petant un munt de tarjes degut al informàtic que les programa malament, segons em va comentar un dels conductors de la L8...diguem que han caducat al 2006 quan haurien d'haver caducat al 2019-2020...de veres, m'encanten eixes tarjes, són perfectes...:D:D
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Que barat!!!!! Ja m'agradaria que aqui a Girona fos tan barat!!! Estaria al bus donant voltes cada dia!!!Sky wrote:Per cert, aviat hi haurà pujada de tarifes:
• Bitllet senzill: de 80 a 85 cèntims.
• T-10: de 5 a 5,30 euros.
• T-Nostra B: de 2,50 a 2,65.
• T-Estudiant: de 4 a 4,25.
Segons l'empresa, les pujades no són causades per la variació de l'IPC sinó per les millores introduïdes en el servei.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
"Pues va a ser que no"
Hola!
I us ho dic jo, que faig el Barcelona-Salou en tren sovint...He de prendre autobusos amb freqüències inexistents a Salou (no hi ha informació enlloc) i que alguns estan en un estat...Que donen ganes d'anar a la Plana i dir quatre cosetes...
Salut!
I mentrestant, al Camp de Tarragona, una àrea urbana amb gran nombre de desplaçaments sobretot a l'estiu entre ciutats com Reus, Vila-Seca, Cambrils i Salou, amb Tarragona fent de centre natural, no té una xarxa integrada de qualitat.437.001 wrote:...i mentrestant, a Tarragona...
I us ho dic jo, que faig el Barcelona-Salou en tren sovint...He de prendre autobusos amb freqüències inexistents a Salou (no hi ha informació enlloc) i que alguns estan en un estat...Que donen ganes d'anar a la Plana i dir quatre cosetes...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Rien de rien, mon ami...
Qui vol consorci, quan es poden fer les coses malament?
Exemple: imagineu-vos que sou turistes de l´estranger que veniu a "Costa Dorada, Spain" a prendre el sol i anar de festa, però que us pica la curiositat per saber a què es dediquen i si tenen monuments o no, aquests "Spanish" tan estranys...
Doncs bé, a l´aeroport de Reus hi ha info turística sobre Reus, Cambrils, Salou i BCN, però no sobre Tarragona...
Perquè? Perquè és l´aeroport de REUS...
Idem amb les MAEs de les estacions de tren de Tarragona i Reus: pots comprar bitllet automàtic per anar a Puigcerdà, La Molina, Benicàssim, València Cabanyal o Quinto de Ebro...però ni a Reus pots comprar bitllet automàtic per anar a Tarragona (ni Vila-seca), ni a Tarragona pots comprar bitllet per anar a Reus (ni Vila-seca).
És ridícul!
Qui vol consorci, quan es poden fer les coses malament?
Exemple: imagineu-vos que sou turistes de l´estranger que veniu a "Costa Dorada, Spain" a prendre el sol i anar de festa, però que us pica la curiositat per saber a què es dediquen i si tenen monuments o no, aquests "Spanish" tan estranys...
Doncs bé, a l´aeroport de Reus hi ha info turística sobre Reus, Cambrils, Salou i BCN, però no sobre Tarragona...
Perquè? Perquè és l´aeroport de REUS...
Idem amb les MAEs de les estacions de tren de Tarragona i Reus: pots comprar bitllet automàtic per anar a Puigcerdà, La Molina, Benicàssim, València Cabanyal o Quinto de Ebro...però ni a Reus pots comprar bitllet automàtic per anar a Tarragona (ni Vila-seca), ni a Tarragona pots comprar bitllet per anar a Reus (ni Vila-seca).
És ridícul!
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
En aquest últim cas no té res a veure amb la rivalitat de les dues ciutats sinó que té a veure amb la tarificació especial d'aquest tram al ser considerat de rodalies i que el faria incompatible amb el sistema de venda de regionals.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Ja, però què impedeix introduir aquestes dades en la MAE?
Perquè si bé la tarificació de rodalies existeix, només és tal en tres estacions (TGN, Vila-seca i Reus), i s´estalviaria feina i temps a molta gent...
Al cap i a la fi, oficialment i de cara al públic no es ven imatge "Rodalies Tarragona", la gent percep que agafa el regional...
Tornant al tema principal, és molt gros que si s´arriba a l´aeroport de Reus en avió i es vol anar a TGN, s´hagi d´anar en bus a Reus, per agafar un altre bus cap a TGN...
Perquè si bé la tarificació de rodalies existeix, només és tal en tres estacions (TGN, Vila-seca i Reus), i s´estalviaria feina i temps a molta gent...
Al cap i a la fi, oficialment i de cara al públic no es ven imatge "Rodalies Tarragona", la gent percep que agafa el regional...
Tornant al tema principal, és molt gros que si s´arriba a l´aeroport de Reus en avió i es vol anar a TGN, s´hagi d´anar en bus a Reus, per agafar un altre bus cap a TGN...