Jo diria... Així de fàcil. DemocràciaJaMiRo! wrote:No és cert, company. L'ATM volia implantar la prioritat semafòrica i són els ajuntaments, principalment el de Barcelona, els que s'hi han oposat; els conductors són electors i si els senyors alcaldes els donen pel sac, no els voten. Així de fàcil. Política.
Si la gent, o si els vols anomenar d'una altra manera, els electors, majoritàriament no volen el tramvia, o volen un tramvia sense prioritat... doncs això és el que s'haurà de fer.
Que potser és una decisió equivocada, i que si fos al contrari la mobilitat seria millor? Potser sí. Però la democràcia és així. És (o hauria de ser) la voluntat de la majoria, encerti o no.
En cas contrari, estaríem parlant de "despotisme il·lustrat", olt de moda fa una mica més de 100 anys, situació que personalment no m'agradaria.
Fet aquest discurs caldria veure si realment la quantitat de gent (o electors) que prefereix donar preferència als cotxes és superior a la que vol donar preferència al tramvia. I jo, sincerament, diria que no. I paradoxalment, si això fos així, resultaria que no donar preferència al tramvia no sols seria antidemocràtic, sinó que a més seria contraproduent pels mateixos polítics que n'impedeixen la implantació. Contraproduent no per activa, sinó per passiva.