Cal tenir en compte que l'estació (i les cancel·ladores el títol de transport) han canviat, ara hi ha l'accés des del sud (el que fa correspondència amb el TRAM).
Igualment quedaria pendent la implementació de la modalitat "1 paga, 2 passen", tot i que allà no sé si és tan possible, perquè em sembla que els torniquets continuen sent això, torniquets, i no portes que s'obren i es tanquen.
Simulador de Palau Reial (L3)
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Precisament avui hi he anat, m'he fixat millor, i veig que caldria retocar molta cosa, je je... On hi havien les taquilles i les màquines de venda automàtica, ara hi ha el passadís d'accés a la sortida sud... amb un Dunkin-Donuts! Les màquines (ara "empotrades") i taquilles han passat al cantó oposat, on la paret fa "diagonal" respecte l'altra.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
L'acabo de descarregar i tela la de classes usades!! Ja m'agradaria saber fer quelcom així, però per començar, encara no hem fet res d'entorn gràfic amb java... I en quant a la simulació...trobo que el mode més lent és molt ràpid... Però està molt bé, això sí...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
Bé, per ser el meu primer programa en Java (literalment: ni tan sols un míser Hello World el va precedir) no està malament, no... però millor que no et miris massa com estan fetes les classes per dins, i sobretot que no el prenguis com a exemple!
Pensarem en això de la 10th Anniversary Edition... Està clar que el Dunkin Donuts que hi ha ara allà té una influència decissòria en els fluxos interns de circulació de persones, i això caldria mesurar-lo bé
Pensarem en això de la 10th Anniversary Edition... Està clar que el Dunkin Donuts que hi ha ara allà té una influència decissòria en els fluxos interns de circulació de persones, i això caldria mesurar-lo bé
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan