Certament, vaig oblidar deixar clar que no visc ni a la zona del Gorg ni a la de la futura estació de Badalona Centre (visc al Dalt de la Vila), així que no conec part d'aquest problemes que comentes.JaMiRo! wrote:Hola!
Un parell d'apunts off-topic (disculpa'm wefer ):Vox wrote: [...] I Gorg, però en aquest cas com a zona renovada, una especie del que esta passant a Bcn tocant amb Hospitalet però sense ser tan bestia, clar, més modest però no está mal: ciutat del basquet darrera el camp de la penya, ja en obres, canal del port començat o a punt, la L2 existent desde 1985, la futura L10 ja en obres desde fa anys i el TRAM T5 que crec ja surt projectat als mateixos tramvies. [...]
-Ciutat del Bàsquet de la Penya: gran projecte que aniquilarà el carrer comercial del barri de la Salut, enviant a prendre pel sac la vida d'aquest barri de Badalona, i de pas ens saturarà encara més l'Autopista del Maresme C31 i la Ronda de Dalt B20, a més dels carrers pròxims a aquest centre d'oci. Ja em veig aguantant els domingueros...I pensava que en tindria prou amb Montigalà...Mare de Déu Senyor!
-Port Esportiu de Badalona i Canal del Gorg: si bé el que ara ens han deixat és ben maco comparat amb les fàbriques abandonades i el sòl contaminat, considero que si la majoria dels badalonins no té per comprar-se un iot i tal com està el litoral català de ports esportius, l'obra és innecessària. A més, els pisos d'aquesta zona de Badalona estan pels núvols...I se m'ocorren coses millors que fer amb la pasta que ha costat fer el port i el canal, com per exemple allargar JA la L1 fins a Badalona Centre i la L2 fins a Can Ruti (amb la línia de metro lleuger L13), i de pas el tramvia fins a Montgat, que falta els fa.
Salut!
De fet, la ciutat del basquet i el canal han portat bastanta polèmica. No estic gaire enterat del tema, i clar, penso "noves instal·lacions, nova línea de metro, tram, canal, centre comercial.. molt bé!" però reconec que es pq ho veig desde fora.
De totes maneres, totes les zones de Bcn i voltants que estan en plena renovació hi ha un centre comercial:
-GV2 a l'Hospitalet
-El de la ciutat del bàsquet a Gorg-Badalona
-Diagonal Mar al Fòrum
-Glories per on el 22@
I no se si contar La Maquinista a la zona Sagrera, potser queda un pel lluny, potser en fan un per on la nuvia i la nova estació de la Sagrera?
Vull dir que es normal que façin aquestes coses, encara que ens toquin la pera una mica
Vox