M'autocito per afegir que des d'aquesta tarda puc dir que he fet el tram La Pau-Maresme/Fòrum de la L4. Per tant ja puc afirmar que he fet totes les línies del metro de BarcelonaUT596001 wrote:Jo dic les que sí he fet perquè així acabo abans
FGC: Totes les línies on hi ha servei de viatgers. També el tram Manresa-Sallent amb el MAN de la festa major de Santpedor.
Metro de Barcelona: em falta el tram Maresme/Fòrum-La Pau de la L4. No el faig perquè tinc por a que em passi alguna cosa
Tramvia Metropolità: totes les línies
RENFE: A Catalunya, totes excepte el tram Puigcerdà-La Tour de Carol (sí l'he seguit a peu) i Mòra la Nova-Saragossa.
A la resta d'Espanya, he fet el Lleida-Monzón, Lleida-Saragossa via AVE, BCN-València, València-Vara de Quart-Quart de Poblet (he seguit amb els busos substitutoris la resta de la línia fins a Llíria), València-Albacete-Alcázar de San Juan-Linares/Baeza-Guadix-Granada, Granada-Fuente de Piedra-Utrera-Dos Hermanas-Sevilla, Utrera-Càdis, Sevilla-Còrdova-Linares/Baeza, Madrid Atocha-Pinto-Parque de Ocio, Zarzaquemada-Embajadores, Atocha-Recoletos i crec que no em deixo cap.
FGV, Llíria-Jesús, Jesús-Alameda-Benimaclet, Alameda-Ayora, Àngel Guimerà-Colón i tramvia Benimaclet-Dr.Lluch.
Metro de Madrid, tram Plaza de España-Embajadores, Tribunal-Atocha/RENFE i Tribunal-Casa de Campo.
I a la SNCF, Cerbère-Portbou, La Tor de Querol-Font Romeu
RER Paris, Aeroport CDG-Châtelet/les/Halles i Châtellet les Halles-Marné-la-Vallée/Chessy.
Ja està 8)
(Editat: corregir llista, substitució de Selva de Mar per Maresme-Fòrum i de Sol per Plaza de España
Línies ENCARA NO recorregudes pels participants del fòrum
Re: Pues yo...
Ni yo el tramo en FGC entre Sabadell y CastellarSantfeliuenc wrote:Hola,
Pues yo, la verdad es que NO he realizado los trazados en cercanías ni por la Diagonal ni por la Gran Vía, jejejejejejejejejejejeje...
Saludos,
Sergio
En Vallesana, las veces que quieras
Suggeriment: si us deixeu alguna cosa, he obert el fil "línies que SÍ que hem recorregut" per si hi voleu penjar quelcom...
També podeu editar els vostres propis missatges per posar-los al dia.
Tot això pot servir per si algun dia algú vol fer una excursió o una trobada, saber a qui li pot interessar més o menys...
Nooo, ja sé que us interessa MOLT tot el què tingui a veure amb
¡¡¡EL TREN!!!, però pot orientar...de vegades va bé de saber-ho...
També podeu editar els vostres propis missatges per posar-los al dia.
Tot això pot servir per si algun dia algú vol fer una excursió o una trobada, saber a qui li pot interessar més o menys...
Nooo, ja sé que us interessa MOLT tot el què tingui a veure amb
¡¡¡EL TREN!!!, però pot orientar...de vegades va bé de saber-ho...
Last edited by 437.001 on Wednesday 08/02/2006 15:55, edited 1 time in total.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
A nivell espanyol ample em manca:
-Chinchilla-Alcantarilla
-Alquerías-Cartagena
-Guadix-Almería
-Utrera-Cádiz
-Bobadilla-Córdoba
-Bobadilla-Jaén-Espeluy-Linares
-Córdoba-Espeluy
-Zafra-Los Rosales
-Mérida-Almorchón-Puertollano-Ciudad Real
-León-Ourense.Tui
-Ourense-Santiago
-Monforte-Betanzos
-Medina del Campo-Zamora-Ourense
-Madrid-Aranda- Burgos
-Chinchilla-Alcantarilla
-Alquerías-Cartagena
-Guadix-Almería
-Utrera-Cádiz
-Bobadilla-Córdoba
-Bobadilla-Jaén-Espeluy-Linares
-Córdoba-Espeluy
-Zafra-Los Rosales
-Mérida-Almorchón-Puertollano-Ciudad Real
-León-Ourense.Tui
-Ourense-Santiago
-Monforte-Betanzos
-Medina del Campo-Zamora-Ourense
-Madrid-Aranda- Burgos
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
A nivell de funiculars em falta:
el del Valle
el de Bulnes
De FEVE em falta recórrer part de les rodalies d'Astúries i la Cartagena-Los Nietos, que no sé si trigaré molt en fer-la.
M'agradaria poder circular amb un mercaderies de FEVE per xarxa d'ET passant pel pas a nivell de l'americana, a Basauri. (és un capritx)
el del Valle
el de Bulnes
De FEVE em falta recórrer part de les rodalies d'Astúries i la Cartagena-Los Nietos, que no sé si trigaré molt en fer-la.
M'agradaria poder circular amb un mercaderies de FEVE per xarxa d'ET passant pel pas a nivell de l'americana, a Basauri. (és un capritx)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Un pas que hi ha a la zona de connexió FEVE-ET a Basauri, on pasen molt pocs trens però jo en arribar per primer i únic cop allà van baixar les barreres davant dels meus nassos i doble tracció de mercaderies....
437.001 wrote:Què és el pas a nivell de l´americana?
No se si serà casualitat per jo la unica vegada que he anat al pas a nivell de Basauri també em va pasar un mercaderiesliniadelRipollés wrote:Un pas que hi ha a la zona de connexió FEVE-ET a Basauri, on pasen molt pocs trens però jo en arribar per primer i únic cop allà van baixar les barreres davant dels meus nassos i doble tracció de mercaderies....
Jo tristament encara no he sigut capaç de circular per la linia que hi ha enfront de casa meva, a nomes 500m. Espero fer-ho abans de jubilar-me:
- Linia El Papiol - Mollet. Tram Mollet Sant Fost - Cerdanyola Universitat.
Durant els mes de 3 anys que hi visc, i diariament veig pasar trens. Nomes he vist passar 1 tren de passatgers:
- Nit de Reis del 2006: Tren Hotel Madrid - Els Alps. Un tren que circulava 1 cop la setmana per sentit i nomes va durar unes poques setmanes.
Per aquest forum he sabut que algun dia han desviat per aquesta linia el regionals de Girona, pero problemes a Montcada i Reixac, pero lamentablement aquell dia no era a casa.
Que jo sapiga els unic trens de passatger regulars que han passat per aquest tram era el Estrella Media Luna que anava directa de Girona a Sant Vicenç de Calder i el abans citat TrenHotel.
- Linia El Papiol - Mollet. Tram Mollet Sant Fost - Cerdanyola Universitat.
Durant els mes de 3 anys que hi visc, i diariament veig pasar trens. Nomes he vist passar 1 tren de passatgers:
- Nit de Reis del 2006: Tren Hotel Madrid - Els Alps. Un tren que circulava 1 cop la setmana per sentit i nomes va durar unes poques setmanes.
Per aquest forum he sabut que algun dia han desviat per aquesta linia el regionals de Girona, pero problemes a Montcada i Reixac, pero lamentablement aquell dia no era a casa.
Que jo sapiga els unic trens de passatger regulars que han passat per aquest tram era el Estrella Media Luna que anava directa de Girona a Sant Vicenç de Calder i el abans citat TrenHotel.
He retocat el meu missatge perquè ara només em queda pendent de fer el trajecte entre Nissan i Béziers