Jo també n'he fet d'aquests passejos raros a peu:
Sant Andreu de la Barca-El Palau
Can Ros-Sant Vicenç dels Horts
Quatre Camins-Can Ros
Martorell RENFE-Martorell Vila
L'Hospitalet RENFE-Av.Carrilet FGC(aquest el faig moltíssims cops)
Mollet Santa Rosa-Mollet Sant Fost(vaig trigar 10 minuts nomès)
Martorell RENFE-Martorell Enllaç(aquest molts de cops peró ara ja no el faré mai)
Pl.Espanya FGC-Passeig de GràciaRENFE(perqué havia de comprar un llibre i no tenia ganes de gastar-me diners en el metro)
Pl.Espanya FGC-Pl.CatalunyaFGC
Pl.Espanya FGC-Sants Estació RENFE
Pl.Espanya FGC- Plaça de Sants TMB
Clot Aragó RENFE-Glòries TMB
Clot Aragó RENFE-Ca l'Aranyó TRAM
Muntaner FGC - L'Illa TRAM(Volia anar a Francesc Macià peró em vaig pedre i vaig anar a parar a l'Illa).
Diagonal TMB-Plaça Molina FGC
Mundet L3-Vilapicina L5
Manresa RENFE-Manresa Alta FGC(volia anar a Vilardoris,perqué segons els plànols,era la que qedava mès a prop de Manresa Renfe,peró em vaig pedre i vaig anar a parar a Manresa Alta
)Vaig vfeure un cartell que posava 'Vilardoris',i dic"alla estarà l'estació de FGC de Vilardoris",i resulta que em vaig anar a parar a Manresa Alta.A mi m'agradaria molt saber el recorregut entre Manresa renfe i Vilardoris,perqué pels plànols sembla fàcil,peró desprès et perds.
Estació de Sant Adrià TRAM/RENFE-Sant Joan Baptista TRAM.
Hospital de Bellvitge TMB-Bellvitge RENFE
I em sembla que em deixo mès
Una cosa que m'agradaria fer és anar de Pep Ventura L2 a l'estació de renfe de Badalona,peró a Badalona pocs cops hi he estat,i no em sé el recorregut.I em sembla que n'hi ha molt.
Afegeixo algunes que se m'han olbidat:
Sants RENFE-Rocafort L1
Plaça Catalunya-Urquinaona-Arc de Triomf
Arc de Triomf-Wellington TRAM
Estació de França-Wellington TRAM
Sant Andreu Arenal RENFE-Sagrera L5(la boca que hi havia mentre les obres,i estava tallat el passadís d'enllaç L1-L5,és feia pel carrer)
Sant Andreu Comtal-Sant Andreu Arenal
Sabadell Centre-Sabadell Nord(per via de Plaça Ajuntament,carrer Calderòn,Eix macià,etc...)