Sobre l' estació Urquinaona
Re: Noves restes del GMB a Urquinaona
De res. Però algunes de les rajoles estan mitg trencades, però la majoria en bastant bon estat.
Molt millor així que amb les planxes!! Tan de bo les deixessin i restauressin.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
El domingo las vi e hice fotos, vivo a 100 metros de esa entrada y aún no me había dado cuenta del descubrimiento...
Espero que les preservin!
Espero que les preservin!
Visca el metro!!
Crec que ja ho vaig comentar en algun fil de per aqui, però per qui recordi quan van "restaurar" l'estació d'Urquinaona, en treure el sostre fals de tires negres i blanques, va quedar al descobert pràcticament tota la volta de l'estació (excepte l'ampliació) amb rajola blanca bisellada. Per més inri, al voltant del túnel (direcció La Pau) hi havia rajoles decorades a l'estil de les de Fontana. La majoria van ser trencades per penjar els panells de resina violada que llueix ara.
Com a curiositat, val a dir que durant la restauració, que va obligar a desmuntar tots els fluorescents, l'il·luminació es va fer provisionalment amb bombetes, la qual cosa li va conferir al que quedava de l'estació un aspecte molt semblant al que probablement va mostrar els primers anys de funcionament.
Algú ho recorda? Això devia de ser cap al 1997 aproximadament.
Com a curiositat, val a dir que durant la restauració, que va obligar a desmuntar tots els fluorescents, l'il·luminació es va fer provisionalment amb bombetes, la qual cosa li va conferir al que quedava de l'estació un aspecte molt semblant al que probablement va mostrar els primers anys de funcionament.
Algú ho recorda? Això devia de ser cap al 1997 aproximadament.
Què és alló??
Qui ho mou? en comencem a fer difusió?
Diaris, TMB, Ajuntament de Barcelona, Conselleria del Política Territorial, BTV...
Diaris, TMB, Ajuntament de Barcelona, Conselleria del Política Territorial, BTV...
Endavant, qualsevol iniciativa serà benvinguda.
^^Compteu amb mi a partir del 9 de maig (després de les opos.)!
Jo visc a 100 metres d'aquesta entrada i tinc algun contacte a l'ATM...
Jo visc a 100 metres d'aquesta entrada i tinc algun contacte a l'ATM...
Visca el metro!!
Crec que ja hem arribat tard, ahir vaig passar-hi i on hi havien les rajoles hi han possat un recobriment, suposo per evitar les goteres, tot i així crec que les rajoles segueixen sota d'això.
Mentre no les treguin ni les destrueixin...pol wrote:Crec que ja hem arribat tard, ahir vaig passar-hi i on hi havien les rajoles hi han possat un recobriment, suposo per evitar les goteres, tot i així crec que les rajoles segueixen sota d'això.
Visca el metro!!
algú sap com a quedat el tema?
Re: Sobre l' estació Urquinaona
S'ha tapat de nou