Posted: Sunday 18/03/2007 11:56
Es evident que cal, un tunel urbá propi per la L6(el actual) i fer-ne un de nou pels S desde Sarria... Per on pasaría? Baixaria lo més recte posible cap a diagonal, on hi hauria la primera estació on es desdoblaria(caldria veure quines linees pasaria per on), en aquesta separació hi hauria una estació: Illa diagonal.
Ramal 1: Baixaria fins a diagonal-muntaner, on hi hauria entre mig, la estació francesc maciá. Paral-lel a la estació actual de provença, es crearia a muntaner una estació: anomenada Corcega?
Unintse al ramal 2 a l'altura de consell de cent o aragó. I de allá fins a pl.catalunya.
Ramal 2: Baixiaria recte fins a Sants-Estació on es crearia la estació Sants per aquest ramal, baixaria per Avinguda roma, A Urgell-Av.Roma més o menys es faria la estació roma... i despres s'uniria amb l'altre ramal.
Aixi per Barcelona S1, S2, S5, S55 tindrien només 4 estacions: Sarriá, "Illa Diagonal", Francesc Maciá(Ramal 1)/ Sants(Ramal 2),
"Corcega"(Ramal 1)
Roma(Ramal 2) i Pl.Catalunya. Punt de origen(Caldria veure com fer entrar els trens a pl.catalunya amb el nou tunel i fer anar els trens pel nou tunel desde sarria(aixó caldria estudiarlo). D'aquesta manera els tunels actuals serien per la L6 i la L7, fent aixi que siguin metro i per l'altra banda, fer que per Barcelona els S vagin més rapid. Caldria intentar crear una o dues vies més entre Sarria i Sant Cugat. Bueno es una idea...
Quedant els seguents recorreguts(S5 i S55 serien trens que farien poques parades per anar rapid a llocs importants de les linees S1, S2): S1 i S55(Entre parentesi linea que pararia) : Pl.Catalunya(S1, S5), Roma( S1), Sants-Estació(S1, S5), Illa Diagonal(S1), Sarriá(S1, S5), desde Sarriá a Terrassa Rambla: S1, en totes i S5: Peu del Funicular, Les Planes, Sant Cugat, Rubí i Terrassa Rambla.
S2/S55:
Barcelona(Parentesi linees que paren):
Pl.Catalunya(S2, S55), Corcega(S2), Francesc Maciá(S2, S55), Illa Diagonal(S2), Sarriá(S2, S55).
Parades S55 a partir de Sarriá: Peu del Funicular, Les Planes, Sant Cugat, Bellaterra, U.A.B, Sant Quirze, Sabadell-Rambla.
A més a partir de Sants-Estació o Sants poder crear una variant de la S1 o S5, S51 o S15, com més agradi, cap al aeoroport i Prat del Llobregat: Magoria la Campana(correspondencia amb L8, S del Llobregat, R5 i R6?), Zona Franca?, El Prat del Llobregat i Aeoroport.
Ramal 1: Baixaria fins a diagonal-muntaner, on hi hauria entre mig, la estació francesc maciá. Paral-lel a la estació actual de provença, es crearia a muntaner una estació: anomenada Corcega?
Unintse al ramal 2 a l'altura de consell de cent o aragó. I de allá fins a pl.catalunya.
Ramal 2: Baixiaria recte fins a Sants-Estació on es crearia la estació Sants per aquest ramal, baixaria per Avinguda roma, A Urgell-Av.Roma més o menys es faria la estació roma... i despres s'uniria amb l'altre ramal.
Aixi per Barcelona S1, S2, S5, S55 tindrien només 4 estacions: Sarriá, "Illa Diagonal", Francesc Maciá(Ramal 1)/ Sants(Ramal 2),
"Corcega"(Ramal 1)
Roma(Ramal 2) i Pl.Catalunya. Punt de origen(Caldria veure com fer entrar els trens a pl.catalunya amb el nou tunel i fer anar els trens pel nou tunel desde sarria(aixó caldria estudiarlo). D'aquesta manera els tunels actuals serien per la L6 i la L7, fent aixi que siguin metro i per l'altra banda, fer que per Barcelona els S vagin més rapid. Caldria intentar crear una o dues vies més entre Sarria i Sant Cugat. Bueno es una idea...
Quedant els seguents recorreguts(S5 i S55 serien trens que farien poques parades per anar rapid a llocs importants de les linees S1, S2): S1 i S55(Entre parentesi linea que pararia) : Pl.Catalunya(S1, S5), Roma( S1), Sants-Estació(S1, S5), Illa Diagonal(S1), Sarriá(S1, S5), desde Sarriá a Terrassa Rambla: S1, en totes i S5: Peu del Funicular, Les Planes, Sant Cugat, Rubí i Terrassa Rambla.
S2/S55:
Barcelona(Parentesi linees que paren):
Pl.Catalunya(S2, S55), Corcega(S2), Francesc Maciá(S2, S55), Illa Diagonal(S2), Sarriá(S2, S55).
Parades S55 a partir de Sarriá: Peu del Funicular, Les Planes, Sant Cugat, Bellaterra, U.A.B, Sant Quirze, Sabadell-Rambla.
A més a partir de Sants-Estació o Sants poder crear una variant de la S1 o S5, S51 o S15, com més agradi, cap al aeoroport i Prat del Llobregat: Magoria la Campana(correspondencia amb L8, S del Llobregat, R5 i R6?), Zona Franca?, El Prat del Llobregat i Aeoroport.