Un exemple d'aplicació de la nova xarxa i a la vegada respectant el 80% de les línies actuals
En base a la nova xarxa, les línies d’autobús que es podrien veure afectades serien les següents:
LÍNIES A MODIFICAR
Línia 9: fins el polígon industrial de la Zona Franca.
Línia 12: fins a Ciutat Meridiana i fins a Diagonal Mar.
Línia 15: fins el Bon Pastor.
Línia 26: fins a Horta.
Línia 30: fins el Consorci de la Zona Franca.
Línia 36: escurçada fins a Diagonal Mar.
Línia 73: fins a Ciutat Meridiana.
Línia 74: fins a la plaça de Monterrey.
Línia 75: fins a Baró de Viver.
Línia 79: fins a Sant Adrià de Besòs per Polvorí i Can Clos i la part alta de Poblenou.
Línia 91: fins el metro Santa Eulàlia.
Línia 115: fins la plaça de la Reina Maria Cristina per l’interior de Les Corts.
Línia 152: fins a Collblanc per la Riera Blanca.
Línia 159: fins a Vallbona pel nou pont i connectant amb la L11 i Rodalies-RENFE.
Línia 141: fins la Fira Pedrosa per Montjuïc.
Línia B19: fins a Sant Genís.
Línia B23: fins a Sant Andreu.
LÍNIES A SUPRIMIR
Línia 6: coberta per les línies 7, 36, 41, 46 i 79 d’autobús.
Línia 13: coberta pel perllongament de la línia 79 d’autobús que es superposaria completament al seu recorregut.
Línia 31: bona part del seu recorregut queda cobert per la línia 32 d’autobús i la relació Hospital Clínic-Canyelles es pot realitzar amb la L3 i L5 de metro.
Línia 35: coberta per les línies 33, 34, B19 i B20 d’autobús i per la L1 i L5 de metro.
Línia 37: coberta per les línies 9 i 30 d’autobús.
Línia 51: coberta per les línies 12 i 50 d’autobús i per les línies L4 i L11 de metro.
Línia 58: coberta per les línies 17, 22 i 64 d’autobús i la L7 dels FGC.
Línia 76: coberta per les línies 12, 60, 73 i B19 d’autobús i per la L3 (una vegada arribi a Trinitat Nova), L4 i L11 de metro.
La resta de línies no sofririen cap mena de modificació. Per tant, tal i com ja he esmentat abans, la solució és un terme mig entre la xarxa actual i la proposada.
Comparació entre la xarxa modificada i la proposada
Publicidad
L’esmentat terme mig que proposo no és tant agressiu i, prova d’això, si observeu el plànol a
http://www.laptp.org/busbcn/documents
veureu que en realitat no caldria reformar tant i que el 80% de la xarxa actual es mantindria gairebé igual, sense prejudicis pels usuaris i amb el benefici de les perllongacions transversals mar-muntanya i Llobregat-Besòs.
•Línia 10: coberta per les línies 54 i 125.
•Línia 11: coberta per les línies 63, 72, 78 i 113.
•Línia 12: coberta per les línies 34 i 115.
•Línia 13: coberta per la línia 30.
•Línia 14: coberta per la línia 14.
•Línia 15: coberta per les línies 64, 120 i 123.
•Línia 16: coberta per la línia 17.
•Línia 17: coberta per les línies 19 i 22.
•Línia 18: coberta per les línies 39, 55 i 116.
•Línia 19: coberta per les línies 10, 92 i 119.
•Línia 20: coberta per les línies 10 i 92.
•Línia 21: coberta per les línies 39, 45, 92 i 117.
•Línia 22: coberta per la línia 71.
•Línia 23: coberta per les línies 11, 26 i 32.
•Línia 24: coberta per la línia 12.
•Línia 25: coberta per les línies 12, 40 i B23.
•Línia 26:coberta per les línies 42 i B23.
•Línia A: coberta per la línia 36.
•Línia B: coberta per la línia 141.
•Línia C:coberta per la línia 79.
•Línia D: coberta per la línia 56.
•Línia E: coberta per les línies 43 i 44.
•Línia F:coberta per les línies 15 i B22.
•Línia G: coberta per la línia 74.
•Línia H: coberta per la línia 75.
•Línia I: coberta per la línia 60.