La sèrie 211, marginada
¡Bieeeeeeen!
)))3Trenscat wrote:Avui (6 de maig) la 211.03 seguia fent serveis per la L8
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hay que recordar que las 112 NO puden pasar por la linia de Balmes porque no caven en el andén. Por eso, los únicos trenes que pueden realizar la linea son las 111.trainman wrote:En cambio, las 111 (sus hermanas en ancho UIC y más antiguas que las 211) siguen al pie de cañón y prestando muy buenos servicios
Saludos
Cambiant de tema, m'agradaria saber si L8 que va fer la 211.03 ahir va ser pel matí o la tarda. Crec que només surten els caps de semana pel matí i les últimes hores de la nit dels dies de cada dia.
Si i aixo em fa pensar, quan les 111 no puguin més, que fem, compraran trens de galib estret per aquesta linia o ampliaran tunel?Jordilar wrote:Hay que recordar que las 112 NO puden pasar por la linia de Balmes porque no caven en el andén. Por eso, los únicos trenes que pueden realizar la linea son las 111.
No té sentit fer circular les 211 com si fossin el gos que es treu a passejar. Haurien de pendre una decisió en ferm de si les volen adaptar o bé les retiren. No es pot tenir material mòvil immovilitzat d'aquesta manera.
En el Metro del Vallès, a les hores punta, de les 20 unitats 111 deuen haver-hi ben bé una quinzena o més fent els S5, S55, L6 (llançadora) i L7, i no sé si encara de tant en tant els hi cau algun S1 o S2. Al CON de Martorell els hi podrien dir allò de "Que n'aprenguin..."
Salut!
En el Metro del Vallès, a les hores punta, de les 20 unitats 111 deuen haver-hi ben bé una quinzena o més fent els S5, S55, L6 (llançadora) i L7, i no sé si encara de tant en tant els hi cau algun S1 o S2. Al CON de Martorell els hi podrien dir allò de "Que n'aprenguin..."
Salut!
- Trenscat
- N10
Avui a la tarda he estat per Sant Boi i l'he vista (la 211.03) cap allà quarts de 4 fent un L8. En tinc prova gràfica i tot!Jordilar wrote:Hay que recordar que las 112 NO puden pasar por la linia de Balmes porque no caven en el andén. Por eso, los únicos trenes que pueden realizar la linea son las 111.trainman wrote:En cambio, las 111 (sus hermanas en ancho UIC y más antiguas que las 211) siguen al pie de cañón y prestando muy buenos servicios
Saludos
Cambiant de tema, m'agradaria saber si L8 que va fer la 211.03 ahir va ser pel matí o la tarda. Crec que només surten els caps de semana pel matí i les últimes hores de la nit dels dies de cada dia.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Pere
- N9
Les 111 per desgràcia han deixat de fer S2jn4519 wrote:No té sentit fer circular les 211 com si fossin el gos que es treu a passejar. Haurien de pendre una decisió en ferm de si les volen adaptar o bé les retiren. No es pot tenir material mòvil immovilitzat d'aquesta manera.
Salut!
Penso que FGC abans de comprar nou material, arreglarà la L7 perque sigui apte per a unitats 112.
També cal dir que si els S55 poden anar coberts per 112, ho fa, posen abans 112 que 111. (Almenys al matí)
Quan anava a l'UAB, a finals dels 90, sempre que pujava a un S55 era amb una 111. Recordo que m'agradava força enganxar algun S55Pere wrote:Les 111 per desgràcia han deixat de fer S2jn4519 wrote:No té sentit fer circular les 211 com si fossin el gos que es treu a passejar. Haurien de pendre una decisió en ferm de si les volen adaptar o bé les retiren. No es pot tenir material mòvil immovilitzat d'aquesta manera.
Salut!
Penso que FGC abans de comprar nou material, arreglarà la L7 perque sigui apte per a unitats 112.
També cal dir que si els S55 poden anar coberts per 112, ho fa, posen abans 112 que 111. (Almenys al matí)
Vox
1ª) 111 fent S1/S2 fa MOLT de temps que no en veig. Quan van rebre les 6 noves 112 fa poc els S1 i S2 van sempre amb 112 i alguns S5 ,S55 i L6 (3 o 4 al dia, crec) també es fan amb 112.jn4519 wrote:No té sentit fer circular les 211 com si fossin el gos que es treu a passejar. Haurien de pendre una decisió en ferm de si les volen adaptar o bé les retiren. No es pot tenir material mòvil immovilitzat d'aquesta manera.
Salut!
2ª) Imagino que a la banda del Baix, al rebre les noves 13 unitats 213 mentre no s'acabin les obres neccesàries per augmentar servei (via doble Martorell-Olesa, travessia de Pallejà, apartadors per augmentar el servei a Manresa i Igualada) prefereixen tenir en marxa les 213 al ser més noves i adaptades per a PMR i tenir parades les 211 abans que al revés: tenir parades un munt de 213 i tenir funcionant les 211. Una vegada aquestes obres estiguin acabades les 211 les tornaran a fer servir: 213 per als metros del Bages i Anoia+R5 i R6 i les 211 preferentment a fer serveis parcials a Molí Nou, ja que les 213 que s'han rebut fa poc es van comprar pensant en fer serveis als futurs metros comarcals del Bages i Anoia.
No m'ho diguis, que me la vaig perdre dos cops! El diumenge, arran de la trobada del fòrum SkyscraperCity, vam fer el trajecte Espanya - Magòria. Vam arribar cinc minuts més tard que marxés una 211Trenscat wrote:Avui (6 de maig) la 211.03 seguia fent serveis per la L8
A sobre, quan jo vaig marxar del grup a agafar el tren a Ildefons Cerdà, vaig agafar l'L8 que es feia amb 213 creuant-me tot seguit amb l'altre L8: una flamant 211
En fa de temps que no m'he assegut a un seient únic...
Potser una bona solució per les 211 seria que les tres unitats de 2 cotxes circulessin permanentment en doble amb altres tantes de 3 pels serveis S4/S7/S8 de laborables, i la resta destinar-les a la L8/S33 i altres serveis de reforç. D'aquesta manera s'incrementen les places per tren, i es redueix el nombre de trens no accesibles a PMR, tenint en compte a més que mai circularien totes aquestes unitats al mateix temps.
Això seria l'ideal quan es possesin en servei els metros comarcals per tal d'optimitzar el material mòbil.
Salutacions.
Això seria l'ideal quan es possesin en servei els metros comarcals per tal d'optimitzar el material mòbil.
Salutacions.
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
No es poden enganxar una 211 i una 213? Aixi tots els trens tindrien l'entrada pels minusvalids
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Trenscat
- N10
Segons informacions de FGC sobre les 211: "Es completaran els estudis i es decidirà sobre la millor opció per a la renovació del parc de les 10 UT 211 en procés d'obsolescència tècnica".
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ui ui ui...
Me hueloooooo lo peooooor...Trenscat wrote:Segons informacions de FGC sobre les 211: "Es completaran els estudis i es decidirà sobre la millor opció per a la renovació del parc de les 10 UT 211 en procés d'obsolescència tècnica".
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2