Page 2 of 8
Posted: Sunday 07/05/2006 3:26
by Trenscat
Avui (6 de maig) la 211.03 seguia fent serveis per la L8
¡Bieeeeeeen!
Posted: Sunday 07/05/2006 12:25
by JaMiRo!
Trenscat wrote:Avui (6 de maig) la 211.03 seguia fent serveis per la L8
)))3
Posted: Sunday 07/05/2006 20:03
by Jordilar
trainman wrote:En cambio, las 111 (sus hermanas en ancho UIC y más antiguas que las 211) siguen al pie de cañón y prestando muy buenos servicios
Saludos
Hay que recordar que las 112 NO puden pasar por la linia de Balmes porque no caven en el andén. Por eso, los únicos trenes que pueden realizar la linea son las 111.
Cambiant de tema, m'agradaria saber si L8 que va fer la 211.03 ahir va ser pel matí o la tarda. Crec que només surten els caps de semana pel matí i les últimes hores de la nit dels dies de cada dia.
Posted: Sunday 07/05/2006 20:09
by Ferrovi
Jordilar wrote:Hay que recordar que las 112 NO puden pasar por la linia de Balmes porque no caven en el andén. Por eso, los únicos trenes que pueden realizar la linea son las 111.
Si i aixo em fa pensar, quan les 111 no puguin més, que fem, compraran trens de galib estret per aquesta linia o ampliaran tunel?
Posted: Sunday 07/05/2006 20:14
by Jordilar
No es que no hi càpiguen en el túnel, si no que no caven a l'estació. Si pasesin les 112 pasaria com a Peu de Funicular, quedant un cotxe dins del túnel.
Posted: Monday 08/05/2006 0:21
by jn4519
No té sentit fer circular les 211 com si fossin el gos que es treu a passejar. Haurien de pendre una decisió en ferm de si les volen adaptar o bé les retiren. No es pot tenir material mòvil immovilitzat d'aquesta manera.
En el Metro del Vallès, a les hores punta, de les 20 unitats 111 deuen haver-hi ben bé una quinzena o més fent els S5, S55, L6 (llançadora) i L7, i no sé si encara de tant en tant els hi cau algun S1 o S2. Al CON de Martorell els hi podrien dir allò de "Que n'aprenguin..."
Salut!
Posted: Monday 08/05/2006 1:22
by Trenscat
Jordilar wrote:trainman wrote:En cambio, las 111 (sus hermanas en ancho UIC y más antiguas que las 211) siguen al pie de cañón y prestando muy buenos servicios
Saludos
Hay que recordar que las 112 NO puden pasar por la linia de Balmes porque no caven en el andén. Por eso, los únicos trenes que pueden realizar la linea son las 111.
Cambiant de tema, m'agradaria saber si L8 que va fer la 211.03 ahir va ser pel matí o la tarda. Crec que només surten els caps de semana pel matí i les últimes hores de la nit dels dies de cada dia.
Avui a la tarda he estat per Sant Boi i l'he vista (la 211.03) cap allà quarts de 4 fent un L8. En tinc prova gràfica i tot!
Posted: Monday 08/05/2006 13:25
by Pere
jn4519 wrote:No té sentit fer circular les 211 com si fossin el gos que es treu a passejar. Haurien de pendre una decisió en ferm de si les volen adaptar o bé les retiren. No es pot tenir material mòvil immovilitzat d'aquesta manera.
En el Metro del Vallès, a les hores punta, de les 20 unitats 111 deuen haver-hi ben bé una quinzena o més fent els S5, S55, L6 (llançadora) i L7, i no sé si encara de tant en tant els hi cau algun S1 o S2. Al CON de Martorell els hi podrien dir allò de "Que n'aprenguin..."
Salut!
Les 111 per desgràcia han deixat de fer S2
Penso que FGC abans de comprar nou material, arreglarà la L7 perque sigui apte per a unitats 112.
També cal dir que si els S55 poden anar coberts per 112, ho fa, posen abans 112 que 111. (Almenys al matí)
Posted: Monday 08/05/2006 14:19
by Jordilar
Com que veig que les 211 encara continuen prestan servei, ( poc però en presten ) aquest fet m'ha animat a continuar el projecte de la UT 211 per MSTS, ja que creia que aquests trens ja se'ls havia acabat la vida comercial:
Posted: Monday 08/05/2006 15:10
by Vox
Pere wrote:jn4519 wrote:No té sentit fer circular les 211 com si fossin el gos que es treu a passejar. Haurien de pendre una decisió en ferm de si les volen adaptar o bé les retiren. No es pot tenir material mòvil immovilitzat d'aquesta manera.
En el Metro del Vallès, a les hores punta, de les 20 unitats 111 deuen haver-hi ben bé una quinzena o més fent els S5, S55, L6 (llançadora) i L7, i no sé si encara de tant en tant els hi cau algun S1 o S2. Al CON de Martorell els hi podrien dir allò de "Que n'aprenguin..."
Salut!
Les 111 per desgràcia han deixat de fer S2
Penso que FGC abans de comprar nou material, arreglarà la L7 perque sigui apte per a unitats 112.
També cal dir que si els S55 poden anar coberts per 112, ho fa, posen abans 112 que 111. (Almenys al matí)
Quan anava a l'UAB, a finals dels 90, sempre que pujava a un S55 era amb una 111. Recordo que m'agradava força enganxar algun S55
Vox
Posted: Monday 08/05/2006 15:37
by UT596001
jn4519 wrote:No té sentit fer circular les 211 com si fossin el gos que es treu a passejar. Haurien de pendre una decisió en ferm de si les volen adaptar o bé les retiren. No es pot tenir material mòvil immovilitzat d'aquesta manera.
En el Metro del Vallès, a les hores punta, de les 20 unitats 111 deuen haver-hi ben bé una quinzena o més fent els S5, S55, L6 (llançadora) i L7, i no sé si encara de tant en tant els hi cau algun S1 o S2. Al CON de Martorell els hi podrien dir allò de "Que n'aprenguin..."
Salut!
1ª) 111 fent S1/S2 fa MOLT de temps que no en veig. Quan van rebre les 6 noves 112 fa poc els S1 i S2 van sempre amb 112 i alguns S5 ,S55 i L6 (3 o 4 al dia, crec) també es fan amb 112.
2ª) Imagino que a la banda del Baix, al rebre les noves 13 unitats 213 mentre no s'acabin les obres neccesàries per augmentar servei (via doble Martorell-Olesa, travessia de Pallejà, apartadors per augmentar el servei a Manresa i Igualada) prefereixen tenir en marxa les 213 al ser més noves i adaptades per a PMR i tenir parades les 211 abans que al revés: tenir parades un munt de 213 i tenir funcionant les 211. Una vegada aquestes obres estiguin acabades les 211 les tornaran a fer servir: 213 per als metros del Bages i Anoia+R5 i R6 i les 211 preferentment a fer serveis parcials a Molí Nou, ja que les 213 que s'han rebut fa poc es van comprar pensant en fer serveis als futurs metros comarcals del Bages i Anoia.
Posted: Tuesday 09/05/2006 18:22
by Ferrovi
Avui he vist el 211.04 fent uns L8 a les 9:10, i està en bon estat, pero... no tant bon estat com les 111.
Fins ara hem vist:
Bernat i Jo en ocasions diferents:
211.03
Enric, es a dir jo:
211.04
Posted: Tuesday 09/05/2006 18:41
by metrobaix
Fins fa un mes el S4 de les 7.20 d'Olesa el feia una 211 en doble ja sempre la veia parada a Abrera esperat q baixes el meu R5. Ara ja no es veuen fen el S4, hat set substituides per un doble de 213.
Posted: Wednesday 10/05/2006 14:44
by Ferrovi
Avui he tornat a veure el 211.04 i el primer vagó esta oscur i penós, semblava un "zulo"
Posted: Wednesday 10/05/2006 15:34
by entfe001
Trenscat wrote:Avui (6 de maig) la 211.03 seguia fent serveis per la L8
No m'ho diguis, que me la vaig perdre
dos cops! El diumenge, arran de la trobada del fòrum
SkyscraperCity, vam fer el trajecte Espanya - Magòria. Vam arribar cinc minuts més tard que marxés una 211
A sobre, quan jo vaig marxar del grup a agafar el tren a Ildefons Cerdà, vaig agafar l'L8 que es feia amb 213 creuant-me tot seguit amb l'altre L8: una flamant 211
En fa de temps que no m'he assegut a un seient únic...
Posted: Monday 15/05/2006 22:30
by jn4519
Potser una bona solució per les 211 seria que les tres unitats de 2 cotxes circulessin permanentment en doble amb altres tantes de 3 pels serveis S4/S7/S8 de laborables, i la resta destinar-les a la L8/S33 i altres serveis de reforç. D'aquesta manera s'incrementen les places per tren, i es redueix el nombre de trens no accesibles a PMR, tenint en compte a més que mai circularien totes aquestes unitats al mateix temps.
Això seria l'ideal quan es possesin en servei els metros comarcals per tal d'optimitzar el material mòbil.
Salutacions.
Posted: Tuesday 16/05/2006 11:26
by Ecomobisostrans
No es poden enganxar una 211 i una 213? Aixi tots els trens tindrien l'entrada pels minusvalids
Posted: Tuesday 16/05/2006 11:30
by Ferrovi
No, no es poden enganxar, no tenen el top compatibles
Posted: Saturday 03/06/2006 1:53
by Trenscat
Segons informacions de FGC sobre les 211: "Es completaran els estudis i es decidirà sobre la millor opció per a la renovació del parc de les 10 UT 211 en procés d'obsolescència tècnica".
Ui ui ui...
Posted: Saturday 03/06/2006 14:17
by JaMiRo!
Trenscat wrote:Segons informacions de FGC sobre les 211: "Es completaran els estudis i es decidirà sobre la millor opció per a la renovació del parc de les 10 UT 211 en procés d'obsolescència tècnica".
Me hueloooooo lo peooooor...