Atemptat contra la boca de metro Liceu
Alex, por suerte o desgracia ya sabemos todos como va este país...si se pueden hacer las cosas peor, se hacen. Nunca aprenderemos (o nunca aprenderán, según se quiera ver). La suerte es que podremos volverlas a ver, de forma virtual, en tu ruta, y así no serán eliminadas por completo de nuestros recuerdos (lo mismo para las fotos que se les hizo).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Totalment d'acord amb l'Alex, no calia enderrocar per solventar el problema dels usuaris alts, amb un criteri així, poques coses es salvarien, no trobeu?
un tema relacionat: El que les dues andanes no tinguin comunicació, cosa fatal si t'equivoques d'andana, perquè has de sortir, i per accedir a l'altre, tornar a pagar (imagineu-vos la quantitat de turistes als qui els hi haurà passat ). No era possible fer una andana central, suprimint les laterals, com ara passa a Sagrera? Please, Alex, tú que hi entens, era problema per suportar el sostre? Merci!
un tema relacionat: El que les dues andanes no tinguin comunicació, cosa fatal si t'equivoques d'andana, perquè has de sortir, i per accedir a l'altre, tornar a pagar (imagineu-vos la quantitat de turistes als qui els hi haurà passat ). No era possible fer una andana central, suprimint les laterals, com ara passa a Sagrera? Please, Alex, tú que hi entens, era problema per suportar el sostre? Merci!
Tot i que trobo indignant que s'hagi destruït part del patrimoni històric de la ciutat de Barcelona, seria d'agrair que s'evitessin títols sensacionalistes i en majúscules com el d'aquest fil. En un primer moment he pensat en un atemptat terrorista i el cor m'ha fet un bot.
El dia que pugui manifestaré el meu desacord de forma oficial a l'accés en qüestió. Sí, ja us podeu imaginar com
El dia que pugui manifestaré el meu desacord de forma oficial a l'accés en qüestió. Sí, ja us podeu imaginar com
- BCN Término
- N5
Aixó implicaria la obertura de dues grans boques ( una per costat ) al bellmig de la rambla per servir una hipotetica andana central. No resultaria ni pràctic ni urbanisticament racional. Apart d´això s´hauria de tallar la Rambla tant per el trafic rodat com per els vianants, ja que s´ahuria de eixemplar el tunel a les puntes d´andana per tenir gàlib suficient per que la via pogúes traçar les corves i contracorves per deixar espai a la andana.No era possible fer una andana central, suprimint les laterals, com ara passa a Sagrera?
La sol.lució més sensata haura estat fer un pas inferior igual que a Jaume I. GMB no ho va fer per tractar-se de una estació extrema de la linia, malgrat que tenia previstes prolongacions Rambla avall. FCMB va deixar passar una ocasió d´or en la reforma integral de la estació l´any 1968. Error que encara paguen no només turistes, si no usuaris no habituals de la estació.
I per acavar, sembla evident que no es pensen aprofitar les obres per la instalació dels ascensors per corregir aquesta mancança.
Una salutació.
BCN Término.
Hola, he de dir que tens raó, el títol va quedar una mica bèstia, al poc temps d'obir el fil ho vaig pensar. Mil disculpes a qui s'hagi pogut molestarentfe001 wrote:Tot i que trobo indignant que s'hagi destruït part del patrimoni històric de la ciutat de Barcelona, seria d'agrair que s'evitessin títols sensacionalistes i en majúscules com el d'aquest fil. En un primer moment he pensat en un atemptat terrorista i el cor m'ha fet un bot.
Però també és cert que ja estem farts de veure com atempten contra vestigis històrics, com els arrassen sense impunitat, sense ni tan sols molestar-se en guardar-los en algún lloc, cosa que no costava tant haver fet. Suposo que el títol és fruit inconscient de la ràbia i la impotència que vaig sentir quan, fa pocs dies, vaig veure el que havien fet amb l'accés de Liceu.
Posant-me ara en plan corrector estilístic, jo haura posat quelcom com "Atemptat contra la història del Metro de Barcelona a Liceu", d'aquesta manera se seguiria fent servir una paraula tant contundent com "atemptat" però alhora es redueix el nivell de dramatisme.
Clar que, seguint la línia del Qué!, també podríem dir "Destrucción irreparable en Liceo"...
Clar que, seguint la línia del Qué!, també podríem dir "Destrucción irreparable en Liceo"...
Crec que en comptes de recollir signatires per a aixo, hauriem de recollir per ELIMINAR TMB i que la substitueixi FGC o altre empresa que no destrueixi el nostre patrimoni historic.
Recordeu que aixo no es tot, els 1000, també tindran el mateix futur que l'entrada del Liceu. Aixi, proposo la retirada de TMB del comerç ferroviari, i que passi a ser BMB Bussos Metropolitans de Barcelona, estic fart de la seva ignorancia al passat.
Assobre la entrada que han posat diuen que es "Cool" pero per mi es lletj com un cul, ferralla amb vidre, assobre, "delante del mismisimo Liceo" es una vergonya, jo proposo fer una vaga de usuaris de TMB, no penso muntar a TMB en anys, us ho juro.
Recordeu que aixo no es tot, els 1000, també tindran el mateix futur que l'entrada del Liceu. Aixi, proposo la retirada de TMB del comerç ferroviari, i que passi a ser BMB Bussos Metropolitans de Barcelona, estic fart de la seva ignorancia al passat.
Assobre la entrada que han posat diuen que es "Cool" pero per mi es lletj com un cul, ferralla amb vidre, assobre, "delante del mismisimo Liceo" es una vergonya, jo proposo fer una vaga de usuaris de TMB, no penso muntar a TMB en anys, us ho juro.
Tela, eh!!!Com que no només és culpa de TMB, sino de l'Ajuntament de Barcelona i la Generalitat, estaràs també anys sense anar a Barcelona i a Catalunya en general? Doncs ja està...Ferrovi wrote:Crec que en comptes de recollir signatires per a aixo, hauriem de recollir per ELIMINAR TMB i que la substitueixi FGC o altre empresa que no destrueixi el nostre patrimoni historic.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Hola:
Nois, aixi es fan les coses en aquesta ciutat.
Una manca total de respete envers l'historia i els elements propis d'aquesta ciutat.
Guardem un simbolic "minut de sil.lenci" per aquesta perdua i preguem (que cada escu s'encomani al sant que mes devocio li tingui) que TMB-GISA-Ajuntament-Generalitat (hi podeu afegir els termes que cregueu adients a aquest pol.linomi) s'estiguin de fer "millores" d'aquest tipus -o com la destrossa que estan fent a Sagrera L1 i L5- i simil.lars.
En aquesta ciutat tan "moderna" i "fashion" tot el que tingui mes de 30 anys (o aixi) es vell i s'ha d'el.liminat. Ja em dona por sortir al carrer, no sia que "m'el.liminin".... que ja no sigui "adient" amb aquesta ciutat.
Sal.lutacions:
Serie600
Nois, aixi es fan les coses en aquesta ciutat.
Una manca total de respete envers l'historia i els elements propis d'aquesta ciutat.
Guardem un simbolic "minut de sil.lenci" per aquesta perdua i preguem (que cada escu s'encomani al sant que mes devocio li tingui) que TMB-GISA-Ajuntament-Generalitat (hi podeu afegir els termes que cregueu adients a aquest pol.linomi) s'estiguin de fer "millores" d'aquest tipus -o com la destrossa que estan fent a Sagrera L1 i L5- i simil.lars.
En aquesta ciutat tan "moderna" i "fashion" tot el que tingui mes de 30 anys (o aixi) es vell i s'ha d'el.liminat. Ja em dona por sortir al carrer, no sia que "m'el.liminin".... que ja no sigui "adient" amb aquesta ciutat.
Sal.lutacions:
Serie600
Jejeje...
Serie600 wrote:En aquesta ciutat tan "moderna" i "fashion" tot el que tingui mes de 30 anys (o aixi) es vell i s'ha d'el.liminat. Ja em dona por sortir al carrer, no sia que "m'el.liminin".... que ja no sigui "adient" amb aquesta ciutat.
A veure si t'enviaran al Museu de la Mobilitat, nano...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Jejeje...
Hola:
Hi han dias que em foten mal els genolls, no m'extranyaria que em "reciclessin" al Museu....
Sal.lutacions:
Serie600
Ha estat un cop baix Jamiro! pero molt baixJaMiRo! wrote:
A veure si t'enviaran al Museu de la Mobilitat, nano...
Hi han dias que em foten mal els genolls, no m'extranyaria que em "reciclessin" al Museu....
Sal.lutacions:
Serie600
- wefer
- Administrador
Fins ara, només he rebut l'adhesió d'aproximadament mitja dotzena de persones.
Què passa... que a la resta de la gent no li interessa el tema? És que em dona la sensació que en aquest país hi ha molta gent que li agrada queixar-se i lamentar-se, però a l'hora de mullar-se per canviar les coses, la majoria de gent "escurre el bulto". I així ens van les coses...
Que consti que no és una crítica, sinó més aviat una reflexió que m'agradaria que es fes cadascú.
Pel que fa a la carta, l'enviaré als mitjans de comunicació la pròxima setmana, passada la festa de l'1 de maig. Així que encara teniu temps d'apuntar-vos-hi... si us interessa.
Què passa... que a la resta de la gent no li interessa el tema? És que em dona la sensació que en aquest país hi ha molta gent que li agrada queixar-se i lamentar-se, però a l'hora de mullar-se per canviar les coses, la majoria de gent "escurre el bulto". I així ens van les coses...
Que consti que no és una crítica, sinó més aviat una reflexió que m'agradaria que es fes cadascú.
Pel que fa a la carta, l'enviaré als mitjans de comunicació la pròxima setmana, passada la festa de l'1 de maig. Així que encara teniu temps d'apuntar-vos-hi... si us interessa.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Jo, vaig enviar la carta al Historiador´periodista, Sr. Lluis Permanyer, junt amb fotografies per que esbrinés la veracitat dels fets.wefer wrote:Fins ara, només he rebut l'adhesió d'aproximadament mitja dotzena de persones.
També ho vaig fer a ma germana Maria Lluïsa Borràs, escriptora i critica d'art. Colaboradora de La Vanguardia.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Ara mateix t'envio un MP amb les meves dades. Aquests dies no he pogut llegir gaire el fòrum i se m'ha passat per alt el fil...wefer wrote:Fins ara, només he rebut l'adhesió d'aproximadament mitja dotzena de persones.