Page 2 of 2
Posted: Saturday 04/06/2005 14:35
by liniadelRipollés
als esgrafiats de Gràcia els falta una miqueeeeeta de llum....i pintar-los de color diferent a la resta d'estació.
Si així fos, les coses
pintarien millor...
O no?
Possiblement hagin de fer la sortida de Travessera per adaptar l'estació a PMR i al tema d'incendis, aquella que JO els vaig trobar en un projecte de l'empresa del Tren de Sarrià quan era privada, i que vaig trobar al SEU arxiu.
Posted: Saturday 04/06/2005 20:21
by Magno
liniadelRipollés wrote:Benvingut abegot
Cada cop això s'anima més i amb gent cada cop més interessant
Efectivament, el passadís existeix, és una mica estret, s'utilitza per a ventiladors i eines informàtiques si bé és perfectament practicable i amb estil antic... jo crec que molts empleats de ferrocarril que no ferroviaris ni ho coneixen.
Podríem fer entre tots plegats un llistat de passadissos secrets....
----------------
Lúltima notícia que tinc, de "radio rail" és que a la Plaça Molina es vol fer un gran vestíbul amb varis accessos des d'on es podrà agafar la línia que es vulgui.
Re:
Posted: Thursday 08/03/2007 19:24
by Santfeliuenc
Hola,
¿Alguien sabe cómo está este tema? ¿se unirán ambas estaciones con el tan demandado pasillo?
Tras ello, si se acaba haciendo al final, seguro que habrá quejas por tener un intercambiador "tan largo" como estos que hay en BCN y se pedirán "pasarelas deslizantes automáticas como las del aeropuerto" jejeje.
Saludos,
Sergio
Posted: Thursday 08/03/2007 20:18
by Trenscat
A Sant Gervasi a les andanes es comença a veure cert moviment...
Posted: Thursday 08/03/2007 20:25
by sanlucar-playa
Cuando llegué aquí me llamó la atención la rara disposición de esas estaciones. No sé si mis fuentes son plenamente fiables, pero parece ser que ambas líneas siguieron en su construcción procesos tan diferentes ... La línea de Sarriá fue soterrada hasta Muntaner en 1929, mientras que el ramal de la Avenida Tibidabo tiene su origen en el Plan de Enlaces Ferroviarios de 1933 y no se puso en servicio hasta 1954.
Vi en la web de GISA los proyectos de la actuación en Plaza Molina, pero hace bastante tiempo y ahora no están accesibles. Creo que tengo algo en mi archivo; si lo encuentro lo comentaré.
Posted: Thursday 08/03/2007 21:03
by sanlucar-playa
He localizado en GISA el proyecto constructivo; es
éste.
La ejecución fue adjudicada en Enero de 2006 y publicada en el DOGC en Marzo, pero en Abril fueron adjudicadas las obras para la modificación de los servicios afectados, lo que seguramente habrá retrasado el comienzo efectivo de la obra principal.
Posted: Thursday 08/03/2007 22:20
by metring
De hecho, se había hablado de ello en La Vanguardia, si no recuerdo mal...
Posted: Thursday 08/03/2007 22:27
by Guigui
A la Pl. Molina es veu força moviment. D'una banda està potes enlaire la banda mar, on fan l'ampliació de l'andana de St. Gervasi direcció Pl. Catalunya en obert, tot i que des de dins l'estació encara no és visible. Deu ser que estan fent el forat de l'ascensor. D'altra banda, l'accés de tota la vida de Pl. Molina direcció Av. Tibidabo està tancat per la instal·lació de l'ascensor. Si no m'equivoco, i poques altres possibilitats hi ha perquè no es veu cap altre accés per allí i no em consta que els trens en passin de llarg, l'accés es deu fer pel passadís d'enllaç tancat durant molts anys.
A més, segons el projecte, les dues estacions quedaran finalment connectades.
Posted: Friday 09/03/2007 9:32
by Mortadel·lo
els accessos de plaça molina funcionen ferpectament i no han obert pas el passadís d'enllaç antic
Posted: Wednesday 18/07/2007 11:07
by Mortadel·lo
els amants dels passadissos fora d'us podeu passar per plaça molina direcció Barcelona, gairebé cada dia estan totes les portes obertes, es veuen coses molt interessants
Posted: Wednesday 18/07/2007 17:02
by metring
Mmm, força temptador! Haurem de fer trobada?
Posted: Friday 20/07/2007 10:10
by Mortadel·lo
Doncs afanyeu-vos perquè s'estan "carregant" el passadís molt ràpidament, ja no queda ni una rajola (i no me n'han deixat cap per enrajolar-me el lavabo de casa
)
Posted: Friday 20/07/2007 18:25
by hospitalenc
L´Unica bona opció per a la Branca del Tibidabo es segregar-la completament de la línia de Reina Elisenda i del Metro-Vallès, fent un traçat nou sota la Rambla Catalunya fins a la Pl. Catalunya, fent de pas una nova estació a ella.
Aixó permetría (a mès d´un aument de la seguretat evident) reforçar el Metro-Vallès amb la malla que ja no utilitzaríen els trens cap a Tibidabo.
Caldría aprofitar les obres a sota la Rambla Catalunya per instal.lar a dalt les víes del Trambaix, i que fos una branca d´accès al mateix Centre de Barcelona.
Fixeu-vos per cert que, actualment, la Rambla Catalunya nó te cap mena de transport públic. Ni una sola línia de bus circula per ella.
Posted: Friday 20/07/2007 21:32
by orique
Home, crec que tenint el carrer Balmes a una banda i el Passeig de Gràcia per l'altra, no li fa falta els autobusos...
Posted: Tuesday 25/09/2007 13:02
by Mortadel·lo
ja fa uns dies que la sortida de Plaça Molina direcció Av. Tibidabo està tancada i es fa entrar i sortir als viatgers per un passadís que dóna a l'accés direcció Plaça Catalunya, com que el passadís està abans dels torns han posat una cancel·ladora i un segurata vigilant que la gent no es coli.
El que haurien de fer a Av tibidabo
Posted: Friday 28/09/2007 20:25
by Ferry1ac1
A la linia des de gràcia fins a Av tibidabo haurien de fer un tren automàtic (Dockland rail) que passés cada 3 minuts i amb dos vagons cobriria perfectament tota la demanda (potser en alguns moments caldria més freqüència o un vagó més)
Jo crec que seria ideal.
Intèrval de pas massa baix
Posted: Saturday 29/09/2007 14:43
by JaMiRo!
Ferry1ac1 wrote:A la linia des de gràcia fins a Av tibidabo haurien de fer un tren automàtic (Dockland rail) que passés cada 3 minuts i amb dos vagons cobriria perfectament tota la demanda (potser en alguns moments caldria més freqüència o un vagó més)
Jo crec que seria ideal.
3 minuts de freqüència per a la línia de l'Avinguda Tibidabo em sembla massa, com a mínim durant tot el dia.
Amb 6 minuts n'hi ha prou i de sobres
Posted: Saturday 29/09/2007 20:12
by Guigui
JaMiRo! wrote:3 minuts de freqüència per a la línia de l'Avinguda Tibidabo em sembla massa, com a mínim durant tot el dia.
És més, la freqüència actual de 6 minuts cobreix perfectament la demanda. Mai hi he vist el tren ple a vessar.
Posted: Monday 01/10/2007 11:52
by Mortadel·lo
home, pels que anem més avall de gràcia seria una putada haver de transbordar per una-dues estacions la veritat
per cert el nou accés de Plaça Molina direcció Av. Tibidabo s'ha obert ja, tot i que sense ascensor, es molt més ampli que l'anterior (inexistent) vestíbul.