Però és que a part del preu abusiu, potser els hagués sortit millor la jugada si no només haguéssin pensat en ficar aquest tren per enllaçar-lo amb el Corail. De cara a la gent que pogués agafar-lo per anar-s'en a esquiar, la majoria no l'agafaria a les 7 de la tarda, sinó al matí a primera hora.ddbar wrote:Potser el Pullman que va ser un servei just abans del Catalunya exprés seguia la filosofia que després van madurar. Si a més es té en compte que era l'encarregat de correspondre amb l'exprés a París a La tour no anirien tan mal encaminats. M'enrecordo que inclús hi havia un regional entre Puigcerdà i Ripoll amb parades a totes que arribava just abans del pullman. Suposo que la idea era de procurar garantir el recorregut des de totes les estacions fins Barcelona. Per a mi el fracàs del pullman fou el preu abusiu que normalment tenen els llarg recorreguts per a distàncies petites. I en aquest cas encara més car al només permetre guanys de temps de no gaire més de vint minuts.
EDITO: Les 4 de la tarda, perdó