Tothom sap que Artigues-Sant Adrià i Sant Roc són estacions que serveixen barris d'alt standing; t'ho diu un que es de Badalona...
Posted: Monday 04/12/2006 0:32
by Jordilar
I jo t'ho confirmo
Es més pija la L5 que passa per Vilapicina i la L3 que baixa de la part alta
Salut,
Re: Com?
Posted: Monday 04/12/2006 0:33
by entfe001
JaMiRo! wrote:
Ferrovi wrote:...
L2: La pija
...
Tothom sap que Artigues-Sant Adrià i Sant Roc són estacions que serveixen barris d'alt standing; t'ho diu un que es de Badalona...
I la zona dels Encants Nous no és precisament Sant Gervasi...
Ara, que si consideres "pijo" tenir una freqüència de pas de més de quatre minuts en hora punta del matí, què vols que et digui...
(una altra cosa és que a les onze del matí vaig a menys de tres minuts, però això em temo que és conseqüència del consum de certs psicotròpics a la gerència corresponent )
Posted: Monday 04/12/2006 0:48
by Ferrovi
No ho dic per on passa, ni per la frequència, sinó perque aquesta linia sempre té el material més nou, i es la "mimada" de TMB. Si fos per on passa, la pija sería la L6 que arriba al bell mig de Pedralbes, o la L9 que passa també per Pedralbes, i altres llocs d'alt standing.
D'altre banda, JaMiRo, Artigues Sant Adrià i Sant Roc si que son d'alt standing, si, si, comparat amb Can Tunis...
Posted: Monday 04/12/2006 11:14
by Vox
Pel tema del nou material sí, la L2 sería la pija
Per on passa, la L6-7.
I si pensem en les linees de TMB només, la L3!
Vox
Posted: Monday 04/12/2006 11:17
by Vox
Ferrovi wrote:Tinc una idea:
...
L2: La pija
...
L6: Tren de Sarrià *
L7: Tren del Tibidabo
L8: Carrilet *
L9: Dragon Prat
10: Huracan Condor
...
No oblidis el "color caqueta" de les 3000 i 4000, potser aquest color barrejat amb el verd i vermell de les seves linees donaria quelcom diferent com a resultat
Vox
Posted: Monday 04/12/2006 21:30
by Manelperg
Hola compis,
Jo penso que no s'ha de marejar tant la perdiu, lo més comú es que la gent las anomena nomalment per el color o el numero, ja trobo bé la denominacions que en fan a Londres, pero al final s'acaba imposant lo més fácil o cómode, es com lo del TGV o AVE, a mi m'agrada més TGV però desgraciadament s'acabat imposant el AVE, per imperatiu estatal, intentar canviar els habits de tothom costa bastant.
Salutacions
Re: Nomenclatura Metro BCN
Posted: Friday 25/11/2011 15:27
by SergiClarSFM_FGC
Serveix Aixó?
Re: Nomenclatura Metro BCN
Posted: Friday 25/11/2011 16:26
by Nozomi
Siendo seriosos y al estilo Londres, Tokio, Nueva York... las nombraría así:
L1 - Línia Transversal
L2 - Línia de la Sagrada Família
L3 - Línia de Gràcia
L4 - Línia del Fòrum
L5 - Línia de l'Eixample
L6 - Línia de Sarrià
L7 - Línia de Balmes
L8 - Línia del Llobregat
L9/10 - Línia Aeroport / Orbital
L11 - Línia Meridiana
Re: Nomenclatura Metro BCN
Posted: Friday 25/11/2011 16:37
by Miquel
SergiClarSFM_FGC wrote:Serveix Aixó?
Com has arribat a aquesta conclusió??, no hi veig cap paral·lelisme ni amb el personatge ni amb el joc en qüestió.
Re: Nomenclatura Metro BCN
Posted: Friday 25/11/2011 17:46
by SergiClarSFM_FGC
Facil com es llarg,Dona moltes moltes voltes i ha desnvieles i tot
Què ha quedat de la "liniametromésllargaduropa"
Posted: Friday 25/11/2011 17:50
by Guigui
De moment, el que hi ha és un aeromàgic soterrat per al Barcelonès Nord.
My freaky ideas...
Posted: Saturday 19/04/2014 23:43
by Renfe445
Dedicar-se una estona a veure els fils que hi ha per aquí, fa que m'acabi topant amb coses "xul·les". Aquí m'agradaria fer una bonica aportació, encara que m'he basat d'alguns missatges escrits pel Fotracat:
L1: Catedral rodant.
L2: Línia sorollosa.
L3: L'arrel quadrada.
L4: La Muntanya Russa integrada.
L5: Línia 1000.
L6: El Tren de Sarrià.
L7: La línia del carrer de Balmes.
L8: El Carrilet.
L9: Laliniasubterraniatomaticamesllargaduropa.
L10: Aeromàgic integrat.
L11: L'erugueta.
L12: Línia dels somnis frustrats.
L13: B6.