Passeig per alguna cotxera del FMB
Jo vinc...he votat per al Triangle tot i que m'és ben igual (excepte Can Boixeres, que ja hi he estat). Per tant, m'apunto a la llista...
JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Anem fent...
Això va bé; suposo que després del cap de setmana contactaré ja amb el senyor responsable.
Suposo que ens deixaran fer fotos, si no quina gràcia; prova d'això són les fotos de la PTP de les cotxeres del Triangle o de Vilapicina, o les fotos de la web de'n José Mora al Triangle.
[quote]JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
zyttaro83 (+1/2 acompanyant/s)
Suposo que ens deixaran fer fotos, si no quina gràcia; prova d'això són les fotos de la PTP de les cotxeres del Triangle o de Vilapicina, o les fotos de la web de'n José Mora al Triangle.
[quote]JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jo també espero que ens deixin fer fotos, tot i que veient la seva postura sobre el tema fotos a la xarxa de metro veig més difícil que ens en deixin fer en un lloc més privat, tot i així si es demana i es diu que les fotos seran d'ús personal espero que no posin cap impediment. En cas que diguessin que no sempre podriem dur les càmeres i un cop allà tornar-ho a demanar, a veure si a al segona va la bona
Quan vaig estar de visita oficial a Can Boixeres vaig (vam) poder fer totes les fotos que vam voler, sense que ens posessin cap problema, pel que dubto que ens en posin cap a la cotxera que anem...això si, si és subterrània, caldrà anar en compte amb els flaixs...
Ve de lluny...
Hola!
Això va com va; a mi em vàren enganxar a la L11 fent fotos i una empleada em va fotre una bronca...Segons ella, estava "fotografiant el comandament de l'escala mecànica" (segons aquesta espabilada empleada, comandament de l'escala mecànica=botó de parada d'emergència).
Realment, estava recolzant la càmera per fer una foto del vestíbul. Ja sabeu els qui teniu càmera digital que recolzant-la evites que surti res mogut.
Uns minuts més tard, un motorista de la mateixa línia em va dir (molt amablement, a diferència de la senyora) que si eren per a ús personal, cap problema.
Torno a insistir que no crec que hi hagi cap problema; l'únic que pot ser és que alguna cosa no la deixin fotografiar (potser algún equip especial o quelcom) com em va passar a les cotxeres del Trambesòs. Però no us preocupeu, que els trens i les instal·lacions en general, no hi haurà cap problema.
Per cert, responent l'Aaron, porteu trípode o recolzeu la càmera en algún lloc per fer fotos, ja que si no llavors si que molestariem.
Salut!
Això va com va; a mi em vàren enganxar a la L11 fent fotos i una empleada em va fotre una bronca...Segons ella, estava "fotografiant el comandament de l'escala mecànica" (segons aquesta espabilada empleada, comandament de l'escala mecànica=botó de parada d'emergència).
Realment, estava recolzant la càmera per fer una foto del vestíbul. Ja sabeu els qui teniu càmera digital que recolzant-la evites que surti res mogut.
Uns minuts més tard, un motorista de la mateixa línia em va dir (molt amablement, a diferència de la senyora) que si eren per a ús personal, cap problema.
Torno a insistir que no crec que hi hagi cap problema; l'únic que pot ser és que alguna cosa no la deixin fotografiar (potser algún equip especial o quelcom) com em va passar a les cotxeres del Trambesòs. Però no us preocupeu, que els trens i les instal·lacions en general, no hi haurà cap problema.
Per cert, responent l'Aaron, porteu trípode o recolzeu la càmera en algún lloc per fer fotos, ja que si no llavors si que molestariem.
Salut!
Re: Ve de lluny...
De fet, al dir "Compte amb els flaixs" volia dir "més val que no se us dispari cap flaix" i, per tant, recolzar la càmera on es pugui. Per als que no tenim tripode, papeleres, escales o similars ens vindran molt bé, i si no, al terra...JaMiRo! wrote:Per cert, responent l'Aaron, porteu trípode o recolzeu la càmera en algún lloc per fer fotos, ja que si no llavors si que molestariem.
JaMiRo! wrote:Això va com va; a mi em vàren enganxar a la L11 fent fotos i una empleada em va fotre una bronca...Segons ella, estava "fotografiant el comandament de l'escala mecànica" (segons aquesta espabilada empleada, comandament de l'escala mecànica=botó de parada d'emergència).
Salut!
Increible!. On arriva la "tonteria". Que es pensava, que estaves retratant alguna part susceptible d'esser copiada per alguna tecnologia extrangera?.....
Tema flash. Com a mi personalment no m'agrada com quedan les fotos, l'he buscat el "trucu" a la meva camara: Faig les fotos en "Manual" sobreexpossant una mica o donant una mica mes de temps de dispar. Aixo si, sobre un suport estable, que si no surten mogudas. Pero normalment em queden bastant be. La majoria que faig d'interiors, las faig aixi. Tinc fotos on teoricament esta prohibit de fer-ne, com no veuen el "flashasu", no es donen compte.
Sal.lutacions:
Serie600
Voleu dir que ens deixaran dur el tripode? ho dic més que res perque més de 10 persones amb els tripdes plantats allà al mig.... I jo que tenia pensat portar la digital de butxaca per no abultar massa, al final em veig amb la reflex digital i el tripode
Perque no es vagin perdent els apuntats:
Perque no es vagin perdent els apuntats:
JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
Sobre aquest tema hi ha molt a dir...a mi m'agraden molt molt molt les fotos que o bé són sense flaix en llocs on hi ha més o menys il·luminació però no la suficient per a que no surtin mogudes (per exemple, des d'una andana il·luminada, de nit), o bé sense gaire il·luminació però utilitzant un flaix raro que té la meva compacta, que sembla que sigui un flaix de dispersió o algo, que enlloc de concentrar la llum la dispersa, quedant un efecte guapo...però com que no es poden fer amb flaix, la cosa és clara...Serie600 wrote: Tema flash. Com a mi personalment no m'agrada com quedan les fotos, l'he buscat el "trucu" a la meva camara: Faig les fotos en "Manual" sobreexpossant una mica o donant una mica mes de temps de dispar. Aixo si, sobre un suport estable, que si no surten mogudas. Pero normalment em queden bastant be. La majoria que faig d'interiors, las faig aixi. Tinc fotos on teoricament esta prohibit de fer-ne, com no veuen el "flashasu", no es donen compte.
Hola:
Aixo va a "flashos". El de la meva Kodak no "dispersa" massa i queda tot il.luminat en primer pla, pero al fons es queda fosc. He provat de possar de tot perque no"cremi" tant les fotos, i al final he optat per "expremer" la camara.
Ei, que la camara es collonuda, pero pel meu gust, el flash es massa "dur". "Crema" massa les fotos als primers plans i dispersa poc.
(marxant una de "Aeroforum"?... hola Wefer )
Sal.lutacions:
Serie600
Aixo va a "flashos". El de la meva Kodak no "dispersa" massa i queda tot il.luminat en primer pla, pero al fons es queda fosc. He provat de possar de tot perque no"cremi" tant les fotos, i al final he optat per "expremer" la camara.
Ei, que la camara es collonuda, pero pel meu gust, el flash es massa "dur". "Crema" massa les fotos als primers plans i dispersa poc.
(marxant una de "Aeroforum"?... hola Wefer )
Sal.lutacions:
Serie600
El meu supertrípode...
Hola!
Sí, realment el meu trípode és bastant armatoste, estic a l'espera de comprar-me'n un de petit.
Igualment, al trípode gran li tinc molt de carinyo, gràcies a ell he fet fotos impossibles d'alguns llocs prohibits del Metro de Barcelona (cotxeres, etc.).
I ara que parleu, jo mai utilitzo el flash en interiors, sempre la poso en manual o semi, i recolzada. La majoria de fotos de la meva pàgina són fetes així. Sempre busco un banc, una paperera, unes escales o una barana per recolzar-me (així que si veieu un paio fent això al Metro, sóc jo, digueu-me quelcom).
Salut!
Sí, realment el meu trípode és bastant armatoste, estic a l'espera de comprar-me'n un de petit.
Igualment, al trípode gran li tinc molt de carinyo, gràcies a ell he fet fotos impossibles d'alguns llocs prohibits del Metro de Barcelona (cotxeres, etc.).
I ara que parleu, jo mai utilitzo el flash en interiors, sempre la poso en manual o semi, i recolzada. La majoria de fotos de la meva pàgina són fetes així. Sempre busco un banc, una paperera, unes escales o una barana per recolzar-me (així que si veieu un paio fent això al Metro, sóc jo, digueu-me quelcom).
Salut!
JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
-
- N10
Em quedaré amb el Triangle Ferroviari, ja que hi ha molta varietat i hi ha el 9000 però m'agradaria molt veure Sagrera (i el 400), a més del Centre de Control. No podries demanar visitar també el CCM? No està gaire lluny del Triangle...JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
victorcasta (potser 1 ó 2 acompanyants)
I sobre les fotos, a la visita que vam fer al Triangle farà uns anys, ens van deixar fer totes les fotos que volguéssim... excepte el 2100, segons aquell home, per evitar espionatge industrial ¬¬' tot i que ja circulaven amb passatge per la L2.
Jo he votat per el Triangle, cotxeres de busos, conec un parell, cotxeres de metro-metro no en conec cap,(el CTC de Sagrada Familia, si. Vaig estar un matí). El Triangle és molt gran?. Que porto el gran angular, el 105 micronicor, o el 300. Orienteu-me, si us plau, és per no anar carregat. Gràcies
Edito, no tinc zoom, no m'agradat mai.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
But of course...
Hola!
Evidentment que encara pots venir; no contactaré amb TMB fins la setmana que ve, concretament dilluns començaré les converses.
Salut!
Evidentment que encara pots venir; no contactaré amb TMB fins la setmana que ve, concretament dilluns començaré les converses.
JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
victorcasta (+1/2 acompanyant/s)
UT596001
pokeroms
Salut!
Posseu-me a la llista !!abegot wrote:Jo he votat per el Triangle, cotxeres de busos, conec un parell, cotxeres de metro-metro no en conec cap,(el CTC de Sagrada Familia, si. Vaig estar un matí). El Triangle és molt gran?. Que porto el gran angular, el 105 micronicor, o el 300. Orienteu-me, si us plau, és per no anar carregat. Gràcies
Repeteixo: El Triangle és molt gran?. Que porto el gran angular, el 105 micronicor, o el 300. Orienteu-me, si us plau, és per no anar carregat. Gràcies 8)
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)