Page 2 of 2

Posted: Wednesday 31/01/2007 22:58
by U-Bahn
metring wrote:O si no, l'envasem, com "Eau du metro", diem que té propietats terapèutiques, i la venem en un top manta, i així rentabilitzem la reforma! :twisted: :twisted: :twisted:
EUKibo wrote:trens nous a meitat de preu!
És veritat que els catalans tenim fama d'estalviadors!

Re: Pluja artificial

Posted: Wednesday 31/01/2007 23:46
by Platanito
metring wrote:És causa de l'aire condicionat, no? Però jo això ho havia vist molts cops a l'estiu, no pas ara!. Què és el que falla, per a que caigui dins dels cotxes?
L'aire condicionat el.limina la humitat de l'ambient, condensant-la en forma d'aigua que s'ha d'expulsar cap a l'exterior. Si la conducció no està ben aïllada, l'aigua raja, generament en la vertical de la fuita i de dalt a baix. Aquest punt sembla que cau a sobre dels seients al costat del passadís, però amb els moviments bruscos l'aigua surt a borbotns i per inèrcia de manera que pot acabar mullant els quatre seients i el mateix passadís. El que és realment curiós és que això passi tan sovint als 4000 (des de fa anys) i poc o mai als 3000. Que potser van dissenyar les canaletes pensant en el gàlib dels 3000 i se'ls va quedar curt als 4000?

metring wrote:Je, je, i que impermeabilitzin el sostre, que si no, la próxima vegada, portaré una palangana, esponja i sabó, i aprofitaré per dutxar-me
Si ho fas, avisa abans! :o :anim :oops:

Posted: Thursday 01/02/2007 0:05
by faristol
Doncs als 3000's tambe passa sovint, pero el dels 4000's no sabia que fos tan sovint, no sera perque als 4000's al ser mes grans, l'aire condicionat te mes frigories? i si es aixi tambe deu condensar mes humitat i aixo es mes aigua no? si es aixi, que no ho se, pot ser per aixo que si hi ha una fuga sigui mes grossa?