Posted: Wednesday 28/03/2007 21:59
Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.Jordi Freixas wrote:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
I quina necessitat tenen de renovar-li la cabina, si és que en 4 dies seran apartades definitivament?Pere wrote:Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.Jordi Freixas wrote:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.
* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)
Bé... jo sento campanes de que Civies aquí dalt, mmm... no... com a molt, pujaran 447 (espero que les facin alguna cosa amb els seients... ).Jordi Freixas wrote:Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat
Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei...UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???canalcole wrote:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei...UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat.calisay wrote:Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???canalcole wrote:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei...UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Encara hi es, amb la "decoració urbana" que renfe no evitacanalcole wrote: Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat.