Posted: Wednesday 06/09/2006 12:37
entfe001 ja fa no sé quan wrote:DISSOLUCIÓ DE TOTA LA CLASSE POLÍTICA JA!!
...en salfumant millor
entfe001 ja fa no sé quan wrote:DISSOLUCIÓ DE TOTA LA CLASSE POLÍTICA JA!!
...en salfumant millor
Diria que fa més d'1 any...entfe001 wrote:entfe001 ja fa no sé quan wrote:DISSOLUCIÓ DE TOTA LA CLASSE POLÍTICA JA!!
...en salfumant millor
Uf, per on començo? Pels polítics escalfa-butaques? Pels caps que només estan allà per cobrar els alts sous que tenen? Pels dirigents sindicalistes que només fan que enmerdar-ho tot més? Per les pirules dels treballadors per escaquejar-se de la feina?437.001 wrote:Les històries que Déu n´hi do, es poden explicar?Izo wrote:A TMB caldria una bona neteja de personal, i no ho dic en el sentit d'eliminar personal, ja que de fet, en necessitem més. Però mon pare treballa a TMB i m'explica cada història de la feina que Déu n'hi dó.
Amb un personal com el de TMB no m'estranya que tractin a la competència d'aquesta manera.
Dit això, puntualitzar que em faria molta gràcia que a TMB realment consideressin a FGC com la seva competència, quan FGC és més una empresa de rodalies que no pas de metro i, posats a comparar el metro de FGC i el de FMB és aquest últim el que té més km de vies, més estacions i més passatgers. Potser, a TMB, veuen com a competència a FGC per ser una empresa modèlica quan TMB deixa molt que desitjar... Tot i que no nego que la política té a veure en aquest assumpte, però no totalment.
Vaja, divagacions meves.
Tornant una mica al tema del fil, el que necessita el transport públic en general a la nostra RMB és una entitat administradora que no estigui segrestada pels partits polítics de torn. I pels sindicats, que Déu n'hi dó també com arriben a liar-la.
I què vols que els cecs no puguin o els dificultis encara més el viatge en Metro i Tren? Jo crec que la magofonia és del útil, necessària i imprescindible. Una altre cosa és la informació, le to, el volum, etc, però el fet de d'eliminar-la ho trobo totament fora de lloc.Platanito wrote:La solució és treure tota la megafonia, i així evitarem els reventaments de tímpans tan habituals en algunes unitats 4000 amb el volum massa fort els festius al matí, quan no hi ha prou gent com per esmorteir el cañonazo i a més un va mig adormit...
Als 4000 no,peró als 5000 de la L5 que són més nous quan anuncien Diagonal diuen això:Minotaure wrote:Amb el tren que he anat avui de la L1 han dit "correspondència amb línia 6 i línia 7", sense diferneciar-les de les de TMB.
Em sembla que sou una mica paranoics amb això de la megafonia i els complots políitcs. És una mica ridícul.
Em sembla que TMB li costa bastant reaccionar als canvis i per exemple en els mapes de les línies de Metro de la seva web no consta l'enllaç amb tramvia. En canvi en le cercador de recorreguts ja han inclós totes les parades del Tram com a possible origen/destí i sí un trajecte és millor fer-lo amb Tram també tu diu. Són coses curioses però que jo no ho qualifcaria com a complot polític ni molt menys. Potser sí que seria un tema d'inoprància i inaptitud.
Realment no s'entén que diguin a Diagonal: "enllaç amb L3 i altres línies FGC". Està clar que això és perquè està preparat per dir "enllaç amb L3, L6, L7 i altres línies FGC". Més aviat crec que és una mica de "deixadesa" per part de TMB el fet de no arreglar-ho. Però també es podria aplicar a FGC on el tren en arribar a Pl.Catalunya diu "correspondència amb metro L1 i L3 i correspondència amb renfe línies R1, R3 i R4" < faltaria la línia R7. Crec que tot plegat és falta de voluntat de fer-ho bé i tenir-ho tot actualitzat al màxim. És el mateix que els plànols de la xarxa integrada: en sabeu algun en el que surti la R10, la T3 sense el rètol de "pròxima inauguració" i que ja no hi hagi la S7? Tot plegat és lent...Mako448 wrote:Als 4000 no,peró als 5000 de la L5 que són més nous quan anuncien Diagonal diuen això:Minotaure wrote:Amb el tren que he anat avui de la L1 han dit "correspondència amb línia 6 i línia 7", sense diferneciar-les de les de TMB.
Em sembla que sou una mica paranoics amb això de la megafonia i els complots políitcs. És una mica ridícul.
Em sembla que TMB li costa bastant reaccionar als canvis i per exemple en els mapes de les línies de Metro de la seva web no consta l'enllaç amb tramvia. En canvi en le cercador de recorreguts ja han inclós totes les parades del Tram com a possible origen/destí i sí un trajecte és millor fer-lo amb Tram també tu diu. Són coses curioses però que jo no ho qualifcaria com a complot polític ni molt menys. Potser sí que seria un tema d'inoprància i inaptitud.
Próxima estació:Digonal enllaç amb línia 3 i altres línies d'FGC
Perqué als antics sí,i als nous no?
Per cert,als pocs 5000 de la L3 quan anuncien Espanya que diuen;Enllaç amb L1 i altres línies d'FGC?Per saber-lo
Aixo va passar fa uns anys aqui, durant molt temps -anul.lar les idees politiques que no cuadressin amb les de determinada persona- i aixi ens va anar. Teoricament erem un pais "apolitic". El que realment erem era un pais "apocaliptic".Jordilar wrote:En un país apolític no succeiria això, doncs no hi hauríen tendències, no hi hauríen partits...
Si, si, l'altre dia em vaig fixar en això de Barcelona en lloc de idem Sants. Ni que fos l'única estació de Renfe de Barcelona, no s'entén, la veritat...Túnels del Garraf wrote:I algú sap perquè als trens de RENFE ara diuen "propera parada BARCELONA" en comptes de "Propera parada BARNA SANTS"?
Si és perquè volen dir molt clar que el nom de la ciutat és BARCELONA i no BARNA, i no estan preparats per un nom tan llarg als teleindicadors com seria BARCELONA SANTS, que s'ho muntin d'alguna altra manera, perquè sinó, sembla que sigui l'única estació a Barcelona, i més d'un guiri es pot despistar.
I per cert, perquè als trens de la R2 anuncien "Propera parada BELLVITGE, correspondència amb FGC", sense anunciar ni quines línies de FGC hi paren, ni que la parada de FGC es diu Gornal i no Bellvitge, com l'estació de RENFE?
Misteris de RENFE que mai entendré...
Izo wrote: (...) em faria molta gràcia que a TMB realment consideressin a FGC com la seva competència (...)
Totalment d'acord amb tu. L'ATM s'hauria d'encarregar de tot aixo i les empreses de transport de prestar el servei.Guigui wrote:Trobo que la megafonia hauria d'anar a càrrec de l'ATM. No és aquest l'organisme que decideix la nomenclatura de les línies? Doncs que també es faci càrrec dels anuncis acústics i així, (...)
Els operadors són independents a tot això de la nomenclatura de línies. És més, crec que l'emblema de metro hauria de figurar a totes les parades de les línies 6, 7 i 8, ja una cosa és el metro (mode de transport) i una altra és TMB (empresa explotadora).
Sí, però jo per tocar els collons utilitzo a la meva pàgina web el símbol de la <M> per a les línies de TMB i de FGC...George85 wrote:Pel que he vist, sembla que el símbol de la <M> estigui registrat per TMB ja que en els logos de les línies a les de de TMB hi sur L+nº i a l'esquadra hi ha la <M>+TMB i a les de FGC a l'esquadra hi ha el logo de FGC.
Ni hi ha indicadors d'on és l'estació, ni punyetes... Jo hi vaig voler anar i no me va funcionar... Catxin dena! Em vaig patejar mig Hospitalet per anar al metro Pl.espanya. Collons!Túnels del Garraf wrote: I per cert, perquè als trens de la R2 anuncien "Propera parada BELLVITGE, correspondència amb FGC", sense anunciar ni quines línies de FGC hi paren, ni que la parada de FGC es diu Gornal i no Bellvitge, com l'estació de RENFE?
Misteris de RENFE que mai entendré...