Page 2 of 3

Posted: Wednesday 06/09/2006 12:37
by entfe001
entfe001 ja fa no sé quan wrote:DISSOLUCIÓ DE TOTA LA CLASSE POLÍTICA JA!!

...en salfumant millor :D

Posted: Wednesday 06/09/2006 23:50
by UT596001
entfe001 wrote:
entfe001 ja fa no sé quan wrote:DISSOLUCIÓ DE TOTA LA CLASSE POLÍTICA JA!!

...en salfumant millor :D
Diria que fa més d'1 any...

A SCC :D

Posted: Thursday 07/09/2006 8:51
by metring
Crec que aquest missatge no perd vigència amb el pas del temps :D :)

Posted: Thursday 07/09/2006 10:10
by abegot
Jo diria que NO ;) :oops:

Posted: Saturday 09/09/2006 1:00
by Izo
437.001 wrote:
Izo wrote:A TMB caldria una bona neteja de personal, i no ho dic en el sentit d'eliminar personal, ja que de fet, en necessitem més. Però mon pare treballa a TMB i m'explica cada història de la feina que Déu n'hi dó.

Amb un personal com el de TMB no m'estranya que tractin a la competència d'aquesta manera.

Dit això, puntualitzar que em faria molta gràcia que a TMB realment consideressin a FGC com la seva competència, quan FGC és més una empresa de rodalies que no pas de metro i, posats a comparar el metro de FGC i el de FMB és aquest últim el que té més km de vies, més estacions i més passatgers. Potser, a TMB, veuen com a competència a FGC per ser una empresa modèlica quan TMB deixa molt que desitjar... Tot i que no nego que la política té a veure en aquest assumpte, però no totalment.

Vaja, divagacions meves.

Tornant una mica al tema del fil, el que necessita el transport públic en general a la nostra RMB és una entitat administradora que no estigui segrestada pels partits polítics de torn. I pels sindicats, que Déu n'hi dó també com arriben a liar-la.
Les històries que Déu n´hi do, es poden explicar? :D
Uf, per on començo? Pels polítics escalfa-butaques? Pels caps que només estan allà per cobrar els alts sous que tenen? Pels dirigents sindicalistes que només fan que enmerdar-ho tot més? Per les pirules dels treballadors per escaquejar-se de la feina?

Ara, que també he de dir que mon pare m'explica coses bones, eh? ;)

Posted: Thursday 28/09/2006 11:28
by Minotaure
Platanito wrote:La solució és treure tota la megafonia, i així evitarem els reventaments de tímpans tan habituals en algunes unitats 4000 amb el volum massa fort els festius al matí, quan no hi ha prou gent com per esmorteir el cañonazo i a més un va mig adormit...
I què vols que els cecs no puguin o els dificultis encara més el viatge en Metro i Tren? Jo crec que la magofonia és del útil, necessària i imprescindible. Una altre cosa és la informació, le to, el volum, etc, però el fet de d'eliminar-la ho trobo totament fora de lloc.

L6 I L7

Posted: Thursday 28/09/2006 16:26
by Minotaure
Amb el tren que he anat avui de la L1 han dit "correspondència amb línia 6 i línia 7", sense diferneciar-les de les de TMB.
Em sembla que sou una mica paranoics amb això de la megafonia i els complots políitcs. És una mica ridícul.
Em sembla que TMB li costa bastant reaccionar als canvis i per exemple en els mapes de les línies de Metro de la seva web no consta l'enllaç amb tramvia. En canvi en le cercador de recorreguts ja han inclós totes les parades del Tram com a possible origen/destí i sí un trajecte és millor fer-lo amb Tram també tu diu. Són coses curioses però que jo no ho qualifcaria com a complot polític ni molt menys. Potser sí que seria un tema d'inoprància i inaptitud.

Re: L6 I L7

Posted: Thursday 28/09/2006 19:10
by Mako448
Minotaure wrote:Amb el tren que he anat avui de la L1 han dit "correspondència amb línia 6 i línia 7", sense diferneciar-les de les de TMB.
Em sembla que sou una mica paranoics amb això de la megafonia i els complots políitcs. És una mica ridícul.
Em sembla que TMB li costa bastant reaccionar als canvis i per exemple en els mapes de les línies de Metro de la seva web no consta l'enllaç amb tramvia. En canvi en le cercador de recorreguts ja han inclós totes les parades del Tram com a possible origen/destí i sí un trajecte és millor fer-lo amb Tram també tu diu. Són coses curioses però que jo no ho qualifcaria com a complot polític ni molt menys. Potser sí que seria un tema d'inoprància i inaptitud.
Als 4000 no,peró als 5000 de la L5 que són més nous quan anuncien Diagonal diuen això:
Próxima estació:Digonal enllaç amb línia 3 i altres línies d'FGC
Perqué als antics sí,i als nous no?
Per cert,als pocs 5000 de la L3 quan anuncien Espanya que diuen;Enllaç amb L1 i altres línies d'FGC?Per saber-lo

Re: L6 I L7

Posted: Thursday 28/09/2006 20:00
by Trenscat
Mako448 wrote:
Minotaure wrote:Amb el tren que he anat avui de la L1 han dit "correspondència amb línia 6 i línia 7", sense diferneciar-les de les de TMB.
Em sembla que sou una mica paranoics amb això de la megafonia i els complots políitcs. És una mica ridícul.
Em sembla que TMB li costa bastant reaccionar als canvis i per exemple en els mapes de les línies de Metro de la seva web no consta l'enllaç amb tramvia. En canvi en le cercador de recorreguts ja han inclós totes les parades del Tram com a possible origen/destí i sí un trajecte és millor fer-lo amb Tram també tu diu. Són coses curioses però que jo no ho qualifcaria com a complot polític ni molt menys. Potser sí que seria un tema d'inoprància i inaptitud.
Als 4000 no,peró als 5000 de la L5 que són més nous quan anuncien Diagonal diuen això:
Próxima estació:Digonal enllaç amb línia 3 i altres línies d'FGC
Perqué als antics sí,i als nous no?
Per cert,als pocs 5000 de la L3 quan anuncien Espanya que diuen;Enllaç amb L1 i altres línies d'FGC?Per saber-lo
Realment no s'entén que diguin a Diagonal: "enllaç amb L3 i altres línies FGC". Està clar que això és perquè està preparat per dir "enllaç amb L3, L6, L7 i altres línies FGC". Més aviat crec que és una mica de "deixadesa" per part de TMB el fet de no arreglar-ho. Però també es podria aplicar a FGC on el tren en arribar a Pl.Catalunya diu "correspondència amb metro L1 i L3 i correspondència amb renfe línies R1, R3 i R4" < faltaria la línia R7. Crec que tot plegat és falta de voluntat de fer-ho bé i tenir-ho tot actualitzat al màxim. És el mateix que els plànols de la xarxa integrada: en sabeu algun en el que surti la R10, la T3 sense el rètol de "pròxima inauguració" i que ja no hi hagi la S7? Tot plegat és lent...

Posted: Monday 09/10/2006 21:42
by Guigui
Trobo que la megafonia hauria d'anar a càrrec de l'ATM. No és aquest l'organisme que decideix la nomenclatura de les línies? Doncs que també es faci càrrec dels anuncis acústics i així, tots en pau i sense confusions. Recordem que, a nivell de xarxa de transport, les denominacions de metro i rodalies estan establertes a l'ATM, motiu pel qual l'R7 no és R5, com pretenia Renfe inicialment. D'altra banda, no serveix de res anunciar "altres línies d'FGC" si no saps quines són. Pots trobar-te a Diagonal/Provença pensant-te que d'allí arribes a Montserrat. El que cal és dir de quines línies es tracta, que tampoc és tan llarg.

Els operadors són independents a tot això de la nomenclatura de línies. És més, crec que l'emblema de metro hauria de figurar a totes les parades de les línies 6, 7 i 8, ja una cosa és el metro (mode de transport) i una altra és TMB (empresa explotadora).

Posted: Monday 09/10/2006 21:58
by Túnels del Garraf
I algú sap perquè als trens de RENFE ara diuen "propera parada BARCELONA" en comptes de "Propera parada BARNA SANTS"?

Si és perquè volen dir molt clar que el nom de la ciutat és BARCELONA i no BARNA, i no estan preparats per un nom tan llarg als teleindicadors com seria BARCELONA SANTS, que s'ho muntin d'alguna altra manera, perquè sinó, sembla que sigui l'única estació a Barcelona, i més d'un guiri es pot despistar.

I per cert, perquè als trens de la R2 anuncien "Propera parada BELLVITGE, correspondència amb FGC", sense anunciar ni quines línies de FGC hi paren, ni que la parada de FGC es diu Gornal i no Bellvitge, com l'estació de RENFE?

Misteris de RENFE que mai entendré...

Posted: Tuesday 10/10/2006 23:31
by Serie600
Hola:
Jordilar wrote:En un país apolític no succeiria això, doncs no hi hauríen tendències, no hi hauríen partits...
Aixo va passar fa uns anys aqui, durant molt temps -anul.lar les idees politiques que no cuadressin amb les de determinada persona- i aixi ens va anar. Teoricament erem un pais "apolitic". El que realment erem era un pais "apocaliptic".

Miri, no gracies. Prefereixo poder "*******-me" en el que sia (dins d'uns limits, es clar) sense por a que em fotin un tret pel clatell.

En fi, no vull entrar en cuestions politiques -no em ve de gust, vaja- i que surti el de sempre a ficar la pota. No li donare el gust -per aqui, es clar- d'aixo, malgrat que tingui mes arguments i coneixements que ell mateix estigui dispossat a acceptar.

Tema megafonies?. Ho trobo ridicul. Simplement. I no, no hi ha res de politica pel mig. No treieu fantasmes d'on no hi ha. Es tot quelcom mes senzill que aixo. Oblideu la politica. Esteu massa obsesionats.

Sal.lutacions:

Serie600

Posted: Wednesday 11/10/2006 9:31
by metring
Túnels del Garraf wrote:I algú sap perquè als trens de RENFE ara diuen "propera parada BARCELONA" en comptes de "Propera parada BARNA SANTS"?

Si és perquè volen dir molt clar que el nom de la ciutat és BARCELONA i no BARNA, i no estan preparats per un nom tan llarg als teleindicadors com seria BARCELONA SANTS, que s'ho muntin d'alguna altra manera, perquè sinó, sembla que sigui l'única estació a Barcelona, i més d'un guiri es pot despistar.

I per cert, perquè als trens de la R2 anuncien "Propera parada BELLVITGE, correspondència amb FGC", sense anunciar ni quines línies de FGC hi paren, ni que la parada de FGC es diu Gornal i no Bellvitge, com l'estació de RENFE?

Misteris de RENFE que mai entendré...
Si, si, l'altre dia em vaig fixar en això de Barcelona en lloc de idem Sants. Ni que fos l'única estació de Renfe de Barcelona, no s'entén, la veritat...

Posted: Wednesday 11/10/2006 21:32
by George85
Izo wrote: (...) em faria molta gràcia que a TMB realment consideressin a FGC com la seva competència (...)


TMB considera competència a qualsevol altra empresa de trasports :roll:

Malauradament s'equivoquen perque la seva competència ara per ara és el transport privat. No hi ha dues linies de bus que fagin el mateix recorregut i molt menys dues linies de metro. Els transports públics son complementaris i amb l'integració tarifaria encara més però pel que es veu a TMB no ho saben... >:(
Guigui wrote:Trobo que la megafonia hauria d'anar a càrrec de l'ATM. No és aquest l'organisme que decideix la nomenclatura de les línies? Doncs que també es faci càrrec dels anuncis acústics i així, (...)

Els operadors són independents a tot això de la nomenclatura de línies. És més, crec que l'emblema de metro hauria de figurar a totes les parades de les línies 6, 7 i 8, ja una cosa és el metro (mode de transport) i una altra és TMB (empresa explotadora).
Totalment d'acord amb tu. L'ATM s'hauria d'encarregar de tot aixo i les empreses de transport de prestar el servei.

Pel que he vist, sembla que el símbol de la <M> estigui registrat per TMB ja que en els logos de les línies a les de de TMB hi sur L+nº i a l'esquadra hi ha la <M>+TMB i a les de FGC a l'esquadra hi ha el logo de FGC. :?

Posted: Wednesday 11/10/2006 23:52
by Mako448
A veure si arreclen això de la rivalitat,èr cert,el metro no podia estar gestionat per FGC?

Posted: Thursday 12/10/2006 11:05
by alexbn
Ahora mismo no porque el metro es una concesión de la EMT a la empresa TMB. Como poder podría, pero creo que eso no lo veremos.

Tocant allò que no sona...

Posted: Thursday 12/10/2006 14:22
by JaMiRo!
George85 wrote:Pel que he vist, sembla que el símbol de la <M> estigui registrat per TMB ja que en els logos de les línies a les de de TMB hi sur L+nº i a l'esquadra hi ha la <M>+TMB i a les de FGC a l'esquadra hi ha el logo de FGC. :?
Sí, però jo per tocar els collons utilitzo a la meva pàgina web el símbol de la <M> per a les línies de TMB i de FGC... :twisted:

Posted: Saturday 21/10/2006 14:33
by metrohool
Túnels del Garraf wrote: I per cert, perquè als trens de la R2 anuncien "Propera parada BELLVITGE, correspondència amb FGC", sense anunciar ni quines línies de FGC hi paren, ni que la parada de FGC es diu Gornal i no Bellvitge, com l'estació de RENFE?

Misteris de RENFE que mai entendré...
Ni hi ha indicadors d'on és l'estació, ni punyetes... Jo hi vaig voler anar i no me va funcionar... Catxin dena! Em vaig patejar mig Hospitalet per anar al metro Pl.espanya. Collons!

L9 pel calçador

Posted: Tuesday 27/02/2018 23:21
by Guigui
Ressuscito el fil perquè el que vaig a explicar ve a resumir perfectament el que diu el títol, almenys pel que fa a TMB.

Resulta que a Catalunya L1, la megafonia té la santa barra d'enviar els incauts al Mobile via Torrassa i L9 en lloc de l'enllaç molt més ràpid que és Espanya i L8. No han trobat cap manera més mesquina i curta de mires per a escombrar cap a casa.

Re: Rivalitat TMB-FGC

Posted: Wednesday 28/02/2018 12:15
by xevi
Hi hauriem d'afegir Rodalies, és a dir, rivalitat FGC/TMB/RODALIES.
No pot ser que els usuaris de la R2sud que van a la FIra no agafin la L9sud a El Prat Estació per anar, no pot ser que els congressistes que ve venen de Castelldefels, Sitges, Vilanova... amb la R2 vagin fins a Sants.