Page 2 of 2

Pèssima atenció al client

Posted: Friday 13/03/2009 18:03
by Guigui
Clickair té la seva web en una sèrie de llengües. Doncs al meu cunyat, després de fer una reclamació en portuguès, li han respost (al cap de més d'una setmana, és clar) que no cursen reclamacions que no siguin en català, anglès o castellà.

Quin servei... :emprenyat

Lladres!

Posted: Tuesday 24/03/2009 17:38
by Guigui
Segona i última part de la desatenció al client. Resulta que, després de fer-se el suec en e-mails, a sobre contestats al cap de deu dies, hem trucat al seu "telèfon eròtic" (altra denominació no mereix una línia 807), on un animal ens ha tingut més de 20 minuts fent-se el ronsa. Resultat: si us heu equivocat en posar el nom i "el sistema no us deixa corregir-ho" (dubto que fos casualitat) en les dues hores preceptives perquè no us cobrin res, oblideu-vos-en. Surt més barat comprar un bitllet nou.