wefer wrote:En principi també m'hi apunto.
Adolf, que estàs agafant els tics dels membres de seguretat de Renfe: "Eeeeh tú shavá!!!! K'aquí no se pueden hasser fotoh!!!!"
Marçal, hi ha un procediment:
1/ contactar amb FGC per proposar-los la proposta de viatge més punyent que han rebut en l'últim any
2/ esperar resposta
3/ que sigui positiva sense restriccions
4/ si c és amb restriccions, renegociar-ho tot
5/ tornar a esperar resposta
6/ et proposen un horari factible
7/un dia factible
8/ un preu normal
9/ contactes amb tots els interessats previs
10/ en cauen uns quants (no em va bé, tinc una boda, tinc...)
11/ moment en què no cobreixes despeses encara
12/el temps se't tira a sobre i has de confirmar a FGC el viatge i fer el pagament complet del preu al teu risc i aventura
13/ pagues a FGC
14/comences a rebre ingressos dels membres del grup
15/cobreixes el 50% del viatge i començo a tranquilitzar-me
16/ faig els bitllets. Preparo els banderins.
17/Trucades d'ultima hora per a completar la cobertura de les despeses
18/ començo a comunicar hora de viatge a tots els que han pagat
19/ estableixo acords amb fotògrafs externs
20/ dia del viatge. Sempre surten imprevistos
21/la composició base pot o no variar
22/ quaranta aficionats al voltant d'un astre. Control d'accés
23/ servei de revisor
24/ arrenca la E1 amb viatgers des de Núria després de molts anys de no fer-ho. Aplaudiments
obligatoris espontanis de tots els participants.
25/ Creuem o no a Fontalba
26/enfilem la via verda del Roc del Dui
27/ passem directes Queralbs o no
28/ Arribem a Vila.
29/ La meva locomotora es guarda a cotxeres-
30/acomiadament fins l'any vinent.
31/ tot això amb cobertura de costos. Sense això, baixeu amb STADLER i no veureu cap fotògraf extern.