Propuestas Santfeliuenc por Diagonal i Gran Via
- Santfeliuenc
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Re
Hola,
Weffy o también Wef, jejejeje, pero a ver si se pasa por aquí y nos pone el planillo limpito sin las brubujas esas tan gordas y si pudiera ser que saliese el aeropuerto entero...
Saludos,
Sergio
Weffy o también Wef, jejejeje, pero a ver si se pasa por aquí y nos pone el planillo limpito sin las brubujas esas tan gordas y si pudiera ser que saliese el aeropuerto entero...
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Aqui teniu el planol http://transport.cat/download.php?id=126
- Santfeliuenc
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No
Hola,
Si te fijas, los planos que he colocado yo no tienen nombres de los pueblos y he tapado de negro y con los simbolitos las ventanas esas blancas de los laterales, que de no haber estado... habría colocado los simbolitos en pequeño y abajo del todo para no tapar el plano.
Saludos,
Sergio
Que noooooo, jejejeje, me refiero al mismo plano pero sin poner nada de nada, ni nombres de las ciudades, ni tampoco esas cosas que hay en los laterales y que no dejan ver el plano como eso que hay sobre Sant Boi o sobre Montcada.Ferrovi wrote:Aqui teniu el planol http://transport.cat/download.php?id=126
Si te fijas, los planos que he colocado yo no tienen nombres de los pueblos y he tapado de negro y con los simbolitos las ventanas esas blancas de los laterales, que de no haber estado... habría colocado los simbolitos en pequeño y abajo del todo para no tapar el plano.
Saludos,
Sergio
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- Santfeliuenc
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Revisión II
Hola,
Estoy preparando otra versión del plano, esta vez con líneas de metro que complementarían estas cercanías. Las líneas ya las conoceis, serían las mismas que habeis ido viendo desde hace tiempo, pero la novedad es verlas en este plano. Luego intentaría hacer otro plano donde se viese todo junto. Si alguien necesita el coche después de esto en BCN es que es muy pero que muy vago, jejejejeje.
Saludos,
Sergio
Estoy preparando otra versión del plano, esta vez con líneas de metro que complementarían estas cercanías. Las líneas ya las conoceis, serían las mismas que habeis ido viendo desde hace tiempo, pero la novedad es verlas en este plano. Luego intentaría hacer otro plano donde se viese todo junto. Si alguien necesita el coche después de esto en BCN es que es muy pero que muy vago, jejejejeje.
Saludos,
Sergio
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- wefer
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Re: Re
Doncs aquest és el plànol que tinc, no en tinc cap altre. Per cert, que el vaig fer jo a base d'anar juntant trossets del PDF del document del PDI 2010, esborrant una a una totes les coses que hi havia per sobre.Santfeliuenc wrote:Hola,
Weffy o también Wef, jejejeje, pero a ver si se pasa por aquí y nos pone el planillo limpito sin las brubujas esas tan gordas y si pudiera ser que saliese el aeropuerto entero...
Si alguna ànima caritativa s'anima a posar els trossos que falten, li estarem molt agraïts.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Santfeliuenc
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Re: planos
Hola,
Es bastante lamentable el buscar planos grandes de algo tan básico y normal como el áreametropolitana de BCN y no encontrar nada.
Saludos,
Sergio
PD: Si alguien tiene...
Es cierto, yo el que tengo colgado por ahí donde he colocado líneas de metro lo tuve que hacer igual, a base de copiar pegar y de ir juntando trocitos de un megaplano inmenso de BCN cuando encima tenía un ordenador lentísimo. Me llevó un montón de tiempo, la verdad.wefer wrote:Doncs aquest és el plànol que tinc, no en tinc cap altre. Per cert, que el vaig fer jo a base d'anar juntant trossets del PDF del document del PDI 2010, esborrant una a una totes les coses que hi havia per sobre.
Si alguna ànima caritativa s'anima a posar els trossos que falten, li estarem molt agraïts.
Es bastante lamentable el buscar planos grandes de algo tan básico y normal como el áreametropolitana de BCN y no encontrar nada.
Saludos,
Sergio
PD: Si alguien tiene...
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- Ecomobisostrans
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Re: planos
Yo obligaría a que cada municipio tuviese en Internet un plano escala 1=5000 (como la guia de Barcelona) en Internet de todo el termino municipal. De esta manera uno se lo podria descargar mas grande o mas pequeño segun le conveniera. Por cierto el que busque buenos planos le recomiendo una web: http://www.maps.google.com lo que no se si deja copiarlos, pero eso se soluciona con el smartision screencopy, un programa que te hace una foto de la pantalla, aya lo que aya.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
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Re: planos
La tecla ImprPant hace lo mismo.Ecomobisostrans wrote:pero eso se soluciona con el smartision screencopy, un programa que te hace una foto de la pantalla, aya lo que aya.
Tinc un dubte, santfeliuenc: al teu mapa veig que hi ha massa parades de rodalies. La pregunta és si totes les línies paren a totes les estacions que hi ha pel seu recorregut, o si bé unes línies paren a certes parades i les altres línies paren a d'altres.
És que, posant com a exemple la Diagonal, tenir-hi nou parades de rodalies em sembla excessiu si totes les línies que hi passen fan parada.
És que, posant com a exemple la Diagonal, tenir-hi nou parades de rodalies em sembla excessiu si totes les línies que hi passen fan parada.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
- Santfeliuenc
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Paradas
Hola,
En el caso de Diagonal y contando todas las estaciones que has contado tú, tenemos que:
- Sant Joan de Déu: es un hospital infantil al que no se puede llegar ahora mismo con transporte de alta capacidad como sí que se puede al centro de Vall d'Hebron y al de Bellvitge, y por tanto es un equipamiento que necesita un acceso de este estilo. Además da servicio a la zona de Esplugues adyacente.
- Zona Universitària: de evidente trascendencia la parada y que comienza en una zona donde la correspondencia con el metro, el TRAM y el Bus es de sobras necesaria. Ofrece servicio a las zonas deportivas adyacentes, facultades, equipamientos educativos y se necesita.
- María Cristina: es un nudo de comunicaciones, tenemos ubicado allí otro intercambiador portencial donde la L3 además cambia de dirección y de calle de la Diagonal a buscar la vertical y Sants. Además existe un centro comercial inmenso e importantísimo, la entrada del cual se colapsa para acceder a su aparcamiento. Por allí cruza otra vía procedente de la plaza Cerdà y de Zona Franca, con lo cual el tráfico pesado y los atascos son brutales. Si a eso le sumamos la proximidad de la chapuza tranviaria de Numancia, veremos que es una zona donde ya comienzan los atascos.
- Francesc Macià: plaza de obligada parada, pues allí se genera otro intercambiador con el TRAM, una futura prolongación del metro, la red de bus urbano de BCN y es nudo importantísimo de comunicaciones. La distancia además entre la parada anterior y ésta es de sobras importante como para que aparezcan las dos.
- Passeig de Gràcia: de obligada parada puesto que las vías que enlazarán con Sant Cugat, Sabadell y Terrassa pasan por allí, además generamos otro intercambiador importantísimo con las propias cercanías, el metro, el futuro tranvía, los taxis, la red de bus urbano y damos acceso a zonas culturales y de ocio de la ciudad, así como a equipamientos adyacentes.
- Verdaguer: otro importantísimo nudo ferroviario de comunicaciones surgiría en Verdaguer, donde además de las cercanías, se nos presentarían una línea transversal y otra vertical, con lo que la importancia de esta parada en pleno corazón del Ensanche de Barcelona se hace igualmente imprescindible.
- Glòries: nuevo nudo ferroviario donde es imposible no parar. Allí se encontrarían líneas de toda índole y procedencia. Tenemos la red de Bus, el TRAM, el metro y las cercanías.
- Pere IV: a una distancia intermedia entre Glòries y el final de la avenida hay que colocar esta parada, ya que es la que da servicio a toda la zona comprendida entre la Gran Via y el frente litoral, además de a las manzanas de sus proximidades.
- Diagonal Mar: también un intercambiador con el tranvía importante, daría servicio a la zona y barrio adyacente de nueva creación, acceso al Fòrum y de obligada parada.
A mi me parece que todas las estaciones son necesarias y útiles en un sistema de transporte y por las cuales debieran pasar TODAS las líneas de cercanías. Of course.
Saludos,
Sergio
A ver, en primer lugar yo no veo demasiadas paradas en absoluto, sino las que tocan, en la Diagonal no hay 9, sino 8, ya que la de San Juan de Dios está fuera del término municipal de BCN que yo sepa y es Esplugues. En cualquier caso la existencia de todas estas paradas está más que justificada.Izo wrote:Tinc un dubte, santfeliuenc: al teu mapa veig que hi ha massa parades de rodalies. La pregunta és si totes les línies paren a totes les estacions que hi ha pel seu recorregut, o si bé unes línies paren a certes parades i les altres línies paren a d'altres.
És que, posant com a exemple la Diagonal, tenir-hi nou parades de rodalies em sembla excessiu si totes les línies que hi passen fan parada.
En el caso de Diagonal y contando todas las estaciones que has contado tú, tenemos que:
- Sant Joan de Déu: es un hospital infantil al que no se puede llegar ahora mismo con transporte de alta capacidad como sí que se puede al centro de Vall d'Hebron y al de Bellvitge, y por tanto es un equipamiento que necesita un acceso de este estilo. Además da servicio a la zona de Esplugues adyacente.
- Zona Universitària: de evidente trascendencia la parada y que comienza en una zona donde la correspondencia con el metro, el TRAM y el Bus es de sobras necesaria. Ofrece servicio a las zonas deportivas adyacentes, facultades, equipamientos educativos y se necesita.
- María Cristina: es un nudo de comunicaciones, tenemos ubicado allí otro intercambiador portencial donde la L3 además cambia de dirección y de calle de la Diagonal a buscar la vertical y Sants. Además existe un centro comercial inmenso e importantísimo, la entrada del cual se colapsa para acceder a su aparcamiento. Por allí cruza otra vía procedente de la plaza Cerdà y de Zona Franca, con lo cual el tráfico pesado y los atascos son brutales. Si a eso le sumamos la proximidad de la chapuza tranviaria de Numancia, veremos que es una zona donde ya comienzan los atascos.
- Francesc Macià: plaza de obligada parada, pues allí se genera otro intercambiador con el TRAM, una futura prolongación del metro, la red de bus urbano de BCN y es nudo importantísimo de comunicaciones. La distancia además entre la parada anterior y ésta es de sobras importante como para que aparezcan las dos.
- Passeig de Gràcia: de obligada parada puesto que las vías que enlazarán con Sant Cugat, Sabadell y Terrassa pasan por allí, además generamos otro intercambiador importantísimo con las propias cercanías, el metro, el futuro tranvía, los taxis, la red de bus urbano y damos acceso a zonas culturales y de ocio de la ciudad, así como a equipamientos adyacentes.
- Verdaguer: otro importantísimo nudo ferroviario de comunicaciones surgiría en Verdaguer, donde además de las cercanías, se nos presentarían una línea transversal y otra vertical, con lo que la importancia de esta parada en pleno corazón del Ensanche de Barcelona se hace igualmente imprescindible.
- Glòries: nuevo nudo ferroviario donde es imposible no parar. Allí se encontrarían líneas de toda índole y procedencia. Tenemos la red de Bus, el TRAM, el metro y las cercanías.
- Pere IV: a una distancia intermedia entre Glòries y el final de la avenida hay que colocar esta parada, ya que es la que da servicio a toda la zona comprendida entre la Gran Via y el frente litoral, además de a las manzanas de sus proximidades.
- Diagonal Mar: también un intercambiador con el tranvía importante, daría servicio a la zona y barrio adyacente de nueva creación, acceso al Fòrum y de obligada parada.
A mi me parece que todas las estaciones son necesarias y útiles en un sistema de transporte y por las cuales debieran pasar TODAS las líneas de cercanías. Of course.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Protesto, senyoria.
A veure, considero que la xarxa de Rodalies al seu pas per Barcelona i ciutats veïnes hem d'entendre-la i concebir-la tenint en compte l'altra gran xarxa de transport públic que hi ha, el metro.
El metro, a més a més de servir com a xarxa de transport de la ciutat de Barcelona, també ha de funcionar a nivell metropolità. Això suposa que a nivell de la RMB hauriem de tenir dues xarxes superposades: la de Rodalies i la de metro.
La xarxa de metro faria de suport a la de Rodalies donada la seva pròpia idiosincràsia (el fet de tenir un major nombre de parades, fet que permet a la xarxa de metro donar servei directe a més zones). El metro, per tant, pot i ha de donar servei a zones més específiques del teixit urbà, mentre que la xarxa de Rodalies no ha d'incidir-hi tant com ho fa la de metro.
Una altra cosa és que la xarxa de metro actual no permet portar a terme això degut a que no és prou densa, no és prou extensa (a nivell metropolità sobretot) i algunes de les seves línies estan mal configurades. Però, al cap i a la fi, del que estem parlant és d'una xarxa de Rodalies fictícia, una proposta. I si volem que aquesta proposta sigui el més eficient possible també hem de pensar en el tema de la xarxa de metro.
Ja sé que ja hi has pensat, en la xarxa de metro. I estic segur que, com a mínim, penses en ella com a complement de la xarxa de Rodalies. És el mes lògic. Però malgrat això crec que la teva proposta falla sobretot en el fet de tenir tantes parades de Rodalies juntes.
Si sumem rodalies més metro estic segur que no ens faran falta tantes estacions de Rodalies a Barcelona i ciutats veïnes. Poso l'exemple de la Diagonal, per continuar amb el que parlàvem: si tinguessim una línia de metro que travesssés tota la Diagonal no necessitariem tantes estacions de Rodalies en aquesta avinguda. Crec que podriem disposar perfectament de Zona Universitària, Francesc Macià i Glòries com a parades de Rodalies, punts estratègics i cèntrics pel que fa al transport públic de la ciutat. Qualsevol persona que volgués anar a un altre punt de la Diagonal on no hi paressin els Rodalies podria baixar-se a una de les tres parades que he esmentat i fer servir la línia de metro de la Diagonal per baixar-se a Sant Joan de Déu, el Campus Esportiu (entre St Joan de Déu i Zona Univ.), Palau Reial, Maria Cristina, L'Illa, Aribau, Verdaguer, Pere IV, Selva de Mar i el Maresme | Fòrum, que serien les parades de metro de la línia Diagonal (a més a més de Zona Universitària, Francesc Macià i Glòries, que també serien parades de metro però amb correspondència amb les Rodalies).
Seria, doncs, des de aquestes tres parades amb correspondència metro/Rodalies on la gent deixaria els Rodalies per agafar el metro i acostar-se més a punts de la Diagonal o de la resta de la ciutat (servint-se de les altres línies de metro, evidentment), o viceversa: la gent que volgués agafar trens de Rodalies a la Diagonal tindria a l'abast una densa xarxa de metro que l'acostaria fàcil i ràpidament a alguna de les tres parades de Rodalies de la Diagonal.
Com dic, dues xarxes (metro i Rodalies) superposades i donant-se suport mutu. La de metro amb línies amb més densitat de parades i, la de Rodalies, fent les aturades necessàries al seu pas per Barcelona, ja que els viatgers disposarien de la magnífica xarxa de metro metropolità que els acostaria amb més precisió a d'altres punts de la ciutat. D'aquesta manera els combois de Rodalies no haurien de fer massa parades. Parades que no resultaria neccesari el fer-les perquè tindriem una xarxa de metro eficient: densa i amb freqüències de pas d'una precisió britànica. Així, la xarxa de Rodalies al seu pas per Barcelona també seria més eficient: no perdria tant temps fent parades i podria donar millor servei a la resta de la xarxa fora de Barcelona, on ja hi trobaríem massa parades, donat que les ciutats i pobles més allunyats de Barcelona no gaudeixen de tanta mobilitat pel que fa al transport públic.
Ara penso, per exemple, en la línia del Maresme de Renfe o en la línia Llobregat-Anoia, on trobem moltes parades bastant juntes les unes respecte les altres. Repetir aquesta densitat de parades dins de Barcelona i ciutats veïnes quan ja hi tindriem una xarxa de metro prou densa i extensa superposada a la de Rodalies seria poc racional. La xarxa de metro, donada la magnitud que tindria, podria perfectament acceptar una quantitat enorme de viatgers i, per tant, alleugerir el nombre de parades que els Rodalies haurien de fer a Barcelona i ciutats dels voltants.
Així doncs, per què posar tantes parades a Barcelona i voltants quan ja hi tindriem superposada la xarxa de metro que, ja de per si, presentaria una elevada densitat de parades a les seves línes amb altes freqüències de pas dels seus combois?
A veure, considero que la xarxa de Rodalies al seu pas per Barcelona i ciutats veïnes hem d'entendre-la i concebir-la tenint en compte l'altra gran xarxa de transport públic que hi ha, el metro.
El metro, a més a més de servir com a xarxa de transport de la ciutat de Barcelona, també ha de funcionar a nivell metropolità. Això suposa que a nivell de la RMB hauriem de tenir dues xarxes superposades: la de Rodalies i la de metro.
La xarxa de metro faria de suport a la de Rodalies donada la seva pròpia idiosincràsia (el fet de tenir un major nombre de parades, fet que permet a la xarxa de metro donar servei directe a més zones). El metro, per tant, pot i ha de donar servei a zones més específiques del teixit urbà, mentre que la xarxa de Rodalies no ha d'incidir-hi tant com ho fa la de metro.
Una altra cosa és que la xarxa de metro actual no permet portar a terme això degut a que no és prou densa, no és prou extensa (a nivell metropolità sobretot) i algunes de les seves línies estan mal configurades. Però, al cap i a la fi, del que estem parlant és d'una xarxa de Rodalies fictícia, una proposta. I si volem que aquesta proposta sigui el més eficient possible també hem de pensar en el tema de la xarxa de metro.
Ja sé que ja hi has pensat, en la xarxa de metro. I estic segur que, com a mínim, penses en ella com a complement de la xarxa de Rodalies. És el mes lògic. Però malgrat això crec que la teva proposta falla sobretot en el fet de tenir tantes parades de Rodalies juntes.
Si sumem rodalies més metro estic segur que no ens faran falta tantes estacions de Rodalies a Barcelona i ciutats veïnes. Poso l'exemple de la Diagonal, per continuar amb el que parlàvem: si tinguessim una línia de metro que travesssés tota la Diagonal no necessitariem tantes estacions de Rodalies en aquesta avinguda. Crec que podriem disposar perfectament de Zona Universitària, Francesc Macià i Glòries com a parades de Rodalies, punts estratègics i cèntrics pel que fa al transport públic de la ciutat. Qualsevol persona que volgués anar a un altre punt de la Diagonal on no hi paressin els Rodalies podria baixar-se a una de les tres parades que he esmentat i fer servir la línia de metro de la Diagonal per baixar-se a Sant Joan de Déu, el Campus Esportiu (entre St Joan de Déu i Zona Univ.), Palau Reial, Maria Cristina, L'Illa, Aribau, Verdaguer, Pere IV, Selva de Mar i el Maresme | Fòrum, que serien les parades de metro de la línia Diagonal (a més a més de Zona Universitària, Francesc Macià i Glòries, que també serien parades de metro però amb correspondència amb les Rodalies).
Seria, doncs, des de aquestes tres parades amb correspondència metro/Rodalies on la gent deixaria els Rodalies per agafar el metro i acostar-se més a punts de la Diagonal o de la resta de la ciutat (servint-se de les altres línies de metro, evidentment), o viceversa: la gent que volgués agafar trens de Rodalies a la Diagonal tindria a l'abast una densa xarxa de metro que l'acostaria fàcil i ràpidament a alguna de les tres parades de Rodalies de la Diagonal.
Com dic, dues xarxes (metro i Rodalies) superposades i donant-se suport mutu. La de metro amb línies amb més densitat de parades i, la de Rodalies, fent les aturades necessàries al seu pas per Barcelona, ja que els viatgers disposarien de la magnífica xarxa de metro metropolità que els acostaria amb més precisió a d'altres punts de la ciutat. D'aquesta manera els combois de Rodalies no haurien de fer massa parades. Parades que no resultaria neccesari el fer-les perquè tindriem una xarxa de metro eficient: densa i amb freqüències de pas d'una precisió britànica. Així, la xarxa de Rodalies al seu pas per Barcelona també seria més eficient: no perdria tant temps fent parades i podria donar millor servei a la resta de la xarxa fora de Barcelona, on ja hi trobaríem massa parades, donat que les ciutats i pobles més allunyats de Barcelona no gaudeixen de tanta mobilitat pel que fa al transport públic.
Ara penso, per exemple, en la línia del Maresme de Renfe o en la línia Llobregat-Anoia, on trobem moltes parades bastant juntes les unes respecte les altres. Repetir aquesta densitat de parades dins de Barcelona i ciutats veïnes quan ja hi tindriem una xarxa de metro prou densa i extensa superposada a la de Rodalies seria poc racional. La xarxa de metro, donada la magnitud que tindria, podria perfectament acceptar una quantitat enorme de viatgers i, per tant, alleugerir el nombre de parades que els Rodalies haurien de fer a Barcelona i ciutats dels voltants.
Així doncs, per què posar tantes parades a Barcelona i voltants quan ja hi tindriem superposada la xarxa de metro que, ja de per si, presentaria una elevada densitat de parades a les seves línes amb altes freqüències de pas dels seus combois?
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Re
Hola,
Estoy preparando un plano de la red de metro de apoyo que sugieres, más tupida que la actual, mejor que la actual, con las líneas por donde toca y con el que se puede perfectamente aplicar tu teoría... o la mía. Según se mire.
Saludos,
Sergio
Se acepta.Protesto, senyoria.
Estoy preparando un plano de la red de metro de apoyo que sugieres, más tupida que la actual, mejor que la actual, con las líneas por donde toca y con el que se puede perfectamente aplicar tu teoría... o la mía. Según se mire.
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Launching...
Hola,
A ver, lanzando versiones de metro y cercanías...
3, 2, 1...
Saludos,
Sergio
A ver, lanzando versiones de metro y cercanías...
3, 2, 1...
Saludos,
Sergio
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Una cosa, la L8 (H), que lejos llega, A los Estados Unidos, por Africa, y Jerusalén... leña...
Percierto, Cornellà Centre y Centre Comecial estan excesivamente juntas, a menos de cien metros, resulta que has puesto Cornellà Centro un poco más abajo, piensa que la distancia entre estas dos estaciones es como de Les Aigues, a Cornellà Centro. Yo dejaría centro como está, sin centro comercial, pero con fontsanta. Luego, yo aplicaría una nueva ordenacuión con numeros, perque es mas facil de aprender, y sobretodo, porque piensa en un futuro, bastante lejano, donde habrán mas lineas que letras de abecedario.
Sinceramente, creo que la estación de la Av. del Baix Llobregat sería altamente deficitaria, y conservaría la actual Cornellà Riera, y también la que tu propones, porque aislarías dos institutos que tiene gente de toda Cornellà, aparte del Parc Esportiu.
Cuando pueda, hago un mapa
Esto es una crítica pero de buena fe, espero que no te enfades
Percierto, Cornellà Centre y Centre Comecial estan excesivamente juntas, a menos de cien metros, resulta que has puesto Cornellà Centro un poco más abajo, piensa que la distancia entre estas dos estaciones es como de Les Aigues, a Cornellà Centro. Yo dejaría centro como está, sin centro comercial, pero con fontsanta. Luego, yo aplicaría una nueva ordenacuión con numeros, perque es mas facil de aprender, y sobretodo, porque piensa en un futuro, bastante lejano, donde habrán mas lineas que letras de abecedario.
Sinceramente, creo que la estación de la Av. del Baix Llobregat sería altamente deficitaria, y conservaría la actual Cornellà Riera, y también la que tu propones, porque aislarías dos institutos que tiene gente de toda Cornellà, aparte del Parc Esportiu.
Cuando pueda, hago un mapa
Esto es una crítica pero de buena fe, espero que no te enfades
Jo crec que està bé que hi hagin parades el més aprop possible dels centres comercials, per facilitar a la gent que compra el trasllat dels carros i les boses. Mireu sino el rotllo que és anar a comprar a la zona Can Dragó, o a la Maquinista, i si m'apuren, al Glòries, tot i tenir el mtreo més aprop que en els altres casos, i a Cornellà també és una mica pesat.
- Ecomobisostrans
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Wapu, aquest nou disseny del metro 8) Pro continuen les ditxoses lletres (Es que les trobo horribles, saps?) Vinga a veure quan te fas ministre i coles la teva proposta. Jo ja et votaré (suposo )
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
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Yo creo que has puesto muchas paradas para metro y renfe, parece el tram que tiene tantas paradas que no se si es un tren ligero o un monopatin, aunque te agradezco que me pongas una parada justo al lado de casa, eso si, lo del tren a cervere por la meridiana de principio a fin no se yo
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero