Page 2 of 2
Posted: Thursday 28/09/2006 23:41
by Fran-Ikarus
A mi em sembla que fa molta més por si saps que és un tramvia... i imagines el que que déu pesar...
Per cert, a mi també m'ha agradat el Pasqualet
Posted: Friday 29/09/2006 7:06
by mikado
Otra foto del conjunto
Posted: Friday 29/09/2006 9:39
by metring
Ferrovi wrote:Collons, tots el vidres intactes!, ni un sol rasgament!
Ara, m'immagino en cotxe i que se sobte vingui una mole, gran, i negra per sota, que cau sobre mi
, quina por si no saps que es un tranvía...
Home, el morro s'ha desenganxat, això si, els vidres són més resistents encara...
Posted: Friday 29/09/2006 9:41
by Danzig
A Mollet St. Fost donen l'ADN, però sense complement vitamínic
Possibles causes de l'accident:
http://www.tramvia.org/portada/portada-060928.htm
Fotos:
http://www.tramvia.org/galeria/060927-t ... cident.htm
Posted: Friday 29/09/2006 9:43
by metring
Danzig wrote:A Mollet St. Fost donen l'ADN, però sense complement vitamínic
Et refereixes al d'avui o al d'ahir? perquè era ahir només. I només deixaven agafar un
Posted: Friday 29/09/2006 11:26
by VladiGB
Veient les primeres fotos pensava que el tram té enveja del maglev de la DB, però ara revisant el link publicat per el dancing la veritat penso: que hi sigut el badoc i beneit que posat un contracorba en aquest tram tan "Fernando de Lessps o pepe gotera" segur que tindra un altre accident como aquest
Posted: Friday 29/09/2006 12:32
by Danzig
@metring: ahir, clar.
@VladiGB: està feta amb el cul
Posted: Friday 29/09/2006 13:27
by orique
Em quedo flipant amb el traçat d'entrada... ni a les pitjors maquetes
Limitada a 15? Això hauria d'estar a 5!!
Posted: Friday 29/09/2006 21:46
by VladiGB
Es que no se puede ser mas chapucero, la ingeniería y obras de este país son de risa, además el tram tiene tantas paradas que termina estresando
Posted: Saturday 30/09/2006 1:01
by orique
VladiGB wrote:Es que no se puede ser mas chapucero, la ingeniería y obras de este país son de risa, además el tram tiene tantas paradas que termina estresando
No estic d'acord. L'enginyeria d'aquest país és bona. El que és dolent són les presses dels polítics per inaugurar i les comissions que hi ha pel mig.
Posted: Saturday 30/09/2006 9:41
by metring
Això és totalment cert, amb presser, no es poden fer les coses bé. Com passa en les construccions noves, pel que van dir ahi a la tele, tot i que els materials són millors que fa dècades, els acabats són dolents per les presses.
(per cert, orique, què és el teu nou avatar??)
Posted: Saturday 30/09/2006 9:57
by sequera
Pues para prisas...las del AVE ....
ya veremos como queda rematado todo.
Posted: Saturday 30/09/2006 11:08
by VladiGB
orique wrote:
No estic d'acord. L'enginyeria d'aquest país és bona. El que és dolent són les presses dels polítics per inaugurar i les comissions que hi ha pel mig.
També estic amb aquesta posició d'obres amb amsa presses...
Posted: Saturday 30/09/2006 14:46
by orique
metring wrote:(per cert, orique, què és el teu nou avatar??)
És el
mayordomo d'un dels anuncis TER de la SNCF, que arriba a temps al castell de "La Belle" per haver arribat en tren i no en cotxe com el seu amo, que té un accident amb els altres pretendents...
Posted: Wednesday 04/10/2006 13:55
by wefer
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
-------------------------------------
El descarrilament del tramvia obliga a variar el traçat i n'ajorna l'estrena
Un excés de velocitat en un revolt massa pronunciat van provocar l'accident
VIRTUDES PÉREZ. Barcelona
L'espectacular descarrilament que va patir dimecres passat un tramvia de la línia T5 del Trambesòs que estava en període de proves ha obligat Trammet, l'empresa concessionària de la construcció i explotació del servei, a modificar el traçat i retardar la posada en funcionament. Fonts de Trammet van explicar ahir que la revisió de la caixa negra ha confirmat que el vehicle circulava amb un excés de velocitat en «un revolt conflictiu que ara s'haurà de suavitzar». També han decidit pujar 50 centímetres el mur de protecció de l'estació de Can Jaumandreu per evitar que, en cas d'accident, el tramvia pugui caure sobre els cotxes.
L'accident de dimecres es va produir a l'altura de la Gran Via de les Corts Catalanes, entre la rambla de Poble Nou i el carrer Bilbao. El tramvia, que circulava en direcció cap a Glòries, va descarrilar i el primer mòdul del vehicle va quedar suspès sobre la sortida de Bac de Roda de l'autopista C-32. No va arribar a caure ni es van produir víctimes, però l'accident, que segons van confirmar ahir Trammet i ATM a través d'un comunicat conjunt es va produir per un excés de velocitat, ha servit perquè es detecti que el revolt que hi ha a la sortida del calaix de la Gran Via «és un punt conflictiu».
La solució ha estat modificar el traçat per suavitzar el gir i complementar aquesta millora amb una tanca de protecció 50 centímetres més alta, a l'estació de Can Jaumandreu. «Amb una tanca més alta es reforçarà la seguretat i, en cas d'un hipotètic accident, el mur farà de contenció perquè el tramvia no arribi a envair la calçada del cotxes», han indicat fonts de Trammet. L'augment de l'alçada del mur que dóna al troc central de la Gran Via es farà al llarg de 120 metres de longitud.
Les previsions de l'empresa concessionària de la línia és que les obres de rectificació del traçat que es fan des de dissabte durin tota aquesta setmana i que la setmana vinent es puguin reprendre les proves sense passatgers que van començar el 19 de setembre passat.
Tot i que s'havia apuntat que aquest tram podia entrar en funcionament a finals del mes de setembre, ni Trammet ni l'ATM havien donat encara cap data de posada en marxa. I continuen sense fixar-la. «L'únic que està clar és que com a mínim la línia trigarà a estrenar-se dues setmanes més», van indicar les mateixes fonts de Trammet després de recordar que la decisió última l'ha de prendre l'ATM depenent de com evolucionin les proves després de la modificació del traçat.
La línia T5 del Trambesòs tindrà en el futur set quilòmetres de longitud i unirà Barcelona, Sant Adrià de Besòs i Badalona. Aquest primer ramal on s'ha produït el descarrilament cobreix un traçat de 2,8 quilòmetres amb sis parades entre Glòries i Besòs, passant per La Farinera, Can Jaumandreu, Espronceda i Sant Martí de Provençals.
Posted: Wednesday 04/10/2006 19:23
by orique
wefer wrote:(...) però l'accident, que segons van confirmar ahir Trammet i ATM a través d'un comunicat conjunt es va produir per un excés de velocitat, ha servit perquè es detecti que el revolt que hi ha a la sortida del calaix de la Gran Via «és un punt conflictiu».
La solució ha estat modificar el traçat per suavitzar el gir i complementar aquesta millora amb una tanca de protecció 50 centímetres més alta, a l'estació de Can Jaumandreu. «Amb una tanca més alta es reforçarà la seguretat i, en cas d'un hipotètic accident, el mur farà de contenció perquè el tramvia no arribi a envair la calçada del cotxes», han indicat fonts de Trammet. L'augment de l'alçada del mur que dóna al troc central de la Gran Via es farà al llarg de 120 metres de longitud.
(...)
Vinga, va, ara em diran que els que van dissenyar el traçat se'ls en va anar el rotring (ai, no! el ratolí!
) i per això hi havia aquesta corba tan tancada...
Amos, anda!
Posted: Wednesday 04/10/2006 19:51
by metring
Una pregunta: aquest era el traçat original, o abans havia de ser un altre?
Posted: Wednesday 04/10/2006 23:06
by Serie600
Hola:
I no ha sortit encara la corresponent plataforma tocacollons anti-tram i pro-soterrament a protestar i tallar la circul.lacio?.... Estem en baixa forma, no?. En altres epoques, per menys historia, ja haguessin penjat llençols, haguessin tallat la circul.lacio de ves a saber quin carrer, haguessin destrossat (of course i gairebe tradicional en aquestas mogudas) algun element del mobiliari urba.... etc.
Estem en baixa forma.... Cosa de les vacances?.
Com continui aquesta apatia dels "anti", al final tindrem que crear un escamot de Foraires torracollons nosaltres mateixos. Quin avorriment!.
Sal.lutacions:
Serie600
Posted: Wednesday 04/10/2006 23:22
by orique
Serie600 wrote:Com continui aquesta apatia dels "anti", al final tindrem que crear un escamot de Foraires torracollons nosaltres mateixos. Quin avorriment!.
Versió barretinaire de la yihad ferroviària