Page 2 of 3
Posted: Wednesday 04/10/2006 2:14
by Trenscat
Jordi Freixas wrote:Per últim, Bernat, com a suggeriment, podries ampliar la galeria de Tresncat, amb fotos de l'antiga estació de Vic. No hi ha fotos enlloc del Pullman Cerdanya, o el Catalunya Exprés que s'havia comentat per aquí en altres fils, circulant per aquesta línia?
Ja m'agradaria tenir fotos del què em dius però la meva edat no em permet disposar de tanta varietat!!
Posted: Wednesday 04/10/2006 13:40
by Danzig
el tram només sortir de Mollet cap a Parets no el veig gaire fàcil, no crec que tinguien els collons de posar doble via al tram elevat, quedaria molt a prop de les cases.
Posted: Thursday 05/10/2006 1:13
by Jordi Freixas
Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
Posted: Thursday 05/10/2006 10:18
by Platanito
Jordi Freixas wrote:Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
No, "pel costat" no,
en comptes de les autopistes.
(Es broma, el fil de baralla dialèctica anti-cotxes és un altre.)
Posted: Thursday 05/10/2006 10:49
by Jordilar
Jordi Freixas wrote:Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
----------------------
editat per administrador
----------------------
No es pot rebaixar la línia, perque precisament aquell tros no es pla, si no que fa pujada. De fet, tota la línia fa pujada. Si vas per el tros de Mollet, Sta Perpètua, les franqueses...veurás que hi ha un impresionant terraplè degut a que es va tenir que fer aquesta rampa per poder assolir l'altura dels seguents trams. Si es rebaixa la línia, aquesta rebaixa s'haurà de compensar en algún lloc en forma de rampa, a més pensa que hi ha el pont que creua la linia de Manresa. El que s'hauria de fer-la passar per la dreta encara que es tingués que treura l'andana de Montcada Sant Joan o fer el que diu el Platanito.
Posted: Thursday 05/10/2006 12:06
by entfe001
Danzig wrote:el tram només sortir de Mollet cap a Parets no el veig gaire fàcil, no crec que tinguien els collons de posar doble via al tram elevat, quedaria molt a prop de les cases.
A Girona portem anys així a la sortida cap a Figueres i encara no s'ha mort ningú per això
Posted: Thursday 05/10/2006 22:58
by Jordi Freixas
Jordilar wrote:El que s'hauria de fer-la passar per la dreta encara que es tingués que treura l'andana de Montcada Sant Joan o fer el que diu el Platanito.
Per la dreta d'on?
Posted: Thursday 05/10/2006 23:02
by Jordilar
per la dreta mirant direcció França
Posted: Thursday 05/10/2006 23:09
by Jordilar
per la dreta de la via, clar està.
Posted: Friday 06/10/2006 0:53
by Jordi Freixas
Creus que treient només l'andana, ja podria passar la via? Jo també penso que acabaran tirant a terra la casa de l'estació.
Posted: Friday 06/10/2006 3:14
by Trenscat
Potser amb una mica de sort per passar la possible futura doble via n'hi hauria prou en el cas de Montcada-Sant Joan de carregar-se la marquesina de l'edifici de viatgers, suposant que els trens puguin passar quasi fregant la paret de l'estació. N'estic segur que en cas de necessitat se'l carregaran de dalt a baix, encara que actualment crec que hi viu gent.
I per comprovar-ho mireu-ne fotos
http://www.trenscat.com/renfe/montcadastjoan_ct.html
Posted: Saturday 19/05/2007 18:04
by Jordi Freixas
Recupero aquest fil per comentar una idea que no sé si seria factible, de cara al que es debatia respecte al desdoblament del tram Montcada Bifurcació. Resultaria, eliminar la bifurcació de Montcada-Bifurcació, i traslladar-la a després de Montcada i Reixac - Manresa?
Per cert, Bernat. Hauries d'arreclar els enllaços de la opció "Index linia 03" de la línia de Puigcerdà, perquè apareix el mapa del tram Barcelona - Vilafranca - Tarragona.
Posted: Tuesday 25/09/2007 14:24
by davida
Presupostos generals de l'estat 2008:
Partida:
2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.
0€
Curiositat al marge
Posted: Tuesday 25/09/2007 14:56
by Guigui
També m'ha cridat l'atenció la partida destinada a l'accés ferroviari a Barajas: 6.000 €
Els ofertants a l'obra seran fabricants de models H0?
Re: Curiositat al marge
Posted: Tuesday 25/09/2007 15:12
by davida
Guigui wrote:
També m'ha cridat l'atenció la partida destinada a l'accés ferroviari a Barajas: 6.000 €
El presupost de la obra 5,5 milions de € pero aquest anys es presuposten nomes 6000€.
Posted: Tuesday 25/09/2007 17:53
by orique
Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
Sí, sis
Posted: Tuesday 25/09/2007 18:10
by Guigui
orique wrote:Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
És que hi surt un 6.
Precisament per això m'ha saltat a la vista, i primer pensava si no voldrien dir milions. Però quan he vist que la llegenda indicava que les quantitats s'expressaven en milers, ho he trobat igualment estrany (per no dir irrisori).
Re: Sí, sis
Posted: Tuesday 25/09/2007 18:17
by orique
Guigui wrote:orique wrote:Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
És que hi surt un 6.
Precisament per això m'ha saltat a la vista, i primer pensava si no voldrien dir milions. Però quan he vist que la llegenda indicava que les quantitats s'expressaven en milers, ho he trobat igualment estrany (per no dir irrisori).
Je,je... ho deia perquè abans hi havia fet una ullada i veia quantitats molt petites... fins que he vist la lletra petita
Posted: Wednesday 26/09/2007 14:27
by Jordi Freixas
2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.
Año ini. 2007
Año fin 2007 <--- ???
Posted: Friday 28/09/2007 12:10
by jordidr
Jo l'ultim que se d'aquest tema (a traves de fons d'una diputada del congres) es que la linia NO es desdoblara totalment, sino que es fara a on es pugui...