Page 2 of 5

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Monday 23/12/2013 20:32
by raulitinbcn

Entrada a la zona duanera

Posted: Monday 23/12/2013 23:30
by Javi M
L'entrada a la zona duanera està regulada i controlada, de tal forma que cap persona aliena pot entrar-hi a peu, en bici o en cotxe. Quin sentit té això si existeix una línia de bus integrada que permet entrar-hi i moure's per l'interior?

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Tuesday 24/12/2013 2:18
by Ecomobisostrans
¿I si resulta que baixes en una d'aquestes parades et pots "colar" o ja vigilen que no hi baixi ningú de fora?

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Tuesday 24/12/2013 15:13
by raulitinbcn
Ecomobisostrans wrote:¿I si resulta que baixes en una d'aquestes parades et pots "colar" o ja vigilen que no hi baixi ningú de fora?
Si, jo la vaig fer sencera, tot i que la gent que l'utilitza són habituals. I també entres al ZAL, igual que el 110 i el PR4. I també arribes a ón estan les vies d'FGC-Port

Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL

Posted: Wednesday 25/12/2013 15:05
by Javi M
És a dir, que qualsevol pot col·lar-se als recites de la zona duanera i del ZAL agafant el bus?

Fuck logic!

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Wednesday 25/12/2013 17:01
by Fran-Ikarus
I, si et poses d'acord amb uns quants (o fas un planning a una setmana) fins i tot podries ficar-hi la bici, per peces ;)

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Wednesday 25/12/2013 17:12
by raulitinbcn
Fran-Ikarus wrote:I, si et poses d'acord amb uns quants (o fas un planning a una setmana) fins i tot podries ficar-hi la bici, per peces ;)
O portes una plegable a una funda (perquè no es vegi) i ja esta! xD
:topic

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Saturday 10/05/2014 16:34
by sag470
Aquest febrer es va renovar una altra vegada el contracte de la 88.http://boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-B-2014-10074

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Sunday 11/05/2014 21:31
by raulitinbcn
sag470 wrote:Aquest febrer es va renovar una altra vegada el contracte de la 88.http://boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-B-2014-10074
Ja podrien licitar el nitbus ...

Re: Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL

Posted: Sunday 11/05/2014 22:56
by Ecomobisostrans
Javi M wrote:És a dir, que qualsevol pot col·lar-se als recites de la zona duanera i del ZAL agafant el bus?
Ostres, ara que ho dius, recordo que fa anys vaig intentar entrar caminant desde la parada de "Estació Tir" del 37 i llavors 38 i els policies em van dir que no, i quan anava de tornada cap a casa me'n vaig recordar del bus, els podia haver dit que anava a agafar-lo a veure si m'haguessin deixat.

Però la veritat es que seria interessant d'escriure-ho a la ATM, que com pot ser que hi hagi una línia pública de bus que no la puguis anar a agafar perque para dins una zona privada.

Re: Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL

Posted: Monday 12/05/2014 11:54
by Miquel
Ecomobisostrans wrote:
Javi M wrote:És a dir, que qualsevol pot col·lar-se als recites de la zona duanera i del ZAL agafant el bus?
Ostres, ara que ho dius, recordo que fa anys vaig intentar entrar caminant desde la parada de "Estació Tir" del 37 i llavors 38 i els policies em van dir que no, i quan anava de tornada cap a casa me'n vaig recordar del bus, els podia haver dit que anava a agafar-lo a veure si m'haguessin deixat.

Però la veritat es que seria interessant d'escriure-ho a la ATM, que com pot ser que hi hagi una línia pública de bus que no la puguis anar a agafar perque para dins una zona privada.
Però la policia no identifica a ningú quan s'hi va en bus? També hi ha la 110 de TB però no se si entra dins el recinte portuari.

Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL

Posted: Monday 12/05/2014 21:51
by Javi M
Sistemàticament, la policia no identifica ningú ni registra els paquets que els passatgers puguin portar. És possible que facin controls aleatoris de tant en tant (realment ho desconec).

El 110 ni cap altre bus de TMB travessa barreres. Que jo sàpiga, els únics són el 88 i el PR4, que entren a la zona duanera i al ZAL, respectivament.

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Tuesday 13/05/2014 10:10
by Ecomobisostrans
A part, que al bus hi pot viatjar qualsevol viatger, perque també pot ser que vagis al final del 88 que es zona pública.

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Tuesday 13/05/2014 20:52
by raulitinbcn
Ecomobisostrans wrote:A part, que al bus hi pot viatjar qualsevol viatger, perque també pot ser que vagis al final del 88 que es zona pública.
Jo hi vaig pujar vam haber de baixar al final perquè havia d'anar al lavabo el conductor.
Javi M wrote:Sistemàticament, la policia no identifica ningú ni registra els paquets que els passatgers puguin portar. És possible que facin controls aleatoris de tant en tant (realment ho desconec).

El 110 ni cap altre bus de TMB travessa barreres. Que jo sàpiga, els únics són el 88 i el PR4, que entren a la zona duanera i al ZAL, respectivament.
El 110 és queda just a la rotonda d'entrada del final del 88 i PR4

Re: Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL

Posted: Friday 16/05/2014 17:34
by sag470
Ecomobisostrans wrote:
Javi M wrote:És a dir, que qualsevol pot col·lar-se als recites de la zona duanera i del ZAL agafant el bus?
Ostres, ara que ho dius, recordo que fa anys vaig intentar entrar caminant desde la parada de "Estació Tir" del 37 i llavors 38 i els policies em van dir que no, i quan anava de tornada cap a casa me'n vaig recordar del bus, els podia haver dit que anava a agafar-lo a veure si m'haguessin deixat.

Però la veritat es que seria interessant d'escriure-ho a la ATM, que com pot ser que hi hagi una línia pública de bus que no la puguis anar a agafar perque para dins una zona privada.
En realitat és una linia de Port de Barcelona, la qual està integrada a l'ATM. Almenys a dia d'avui.

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Sunday 18/05/2014 22:10
by m.h.t.
La línia 88 ha estat adjudicada a MonBus (UTE Hispano Igualadina SL - Empresa Monforte SA - Castromil SA). Per tant, Transports Ciutat Comtal (TCC) perd una línia històrica:

:flecha Decret de viceprecidència executiva de l'AMB. Adjudicació de la línia 88 de l'Autoritat Portuària de Barcelona [AMB] [PDF]
UTE HISPANO IGUALADINA SL - EMPRESA MONFORTE SA - CASTROMIL SA 89,79 punts
TRANSPORTS CIUTAT COMTAL 2, SL 83,79 punts
AUTOCARES R. FONT, SAU 64,26 punts
Recordar que, a partir del primer dia de gestió de la línia per Monbus, la línia és titularitat de l'AMB. ;)

Per tant, totes les adjudicacions anteriors publicades al BOE eren pròrrogues fins l'adjudicació definitiva.

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Sunday 18/05/2014 22:24
by raulitinbcn
m.h.t. wrote: Recordar que, a partir del primer dia de gestió de la línia per Monbus, la línia és titularitat de l'AMB. ;)
I quin dia serà?

Línia 88 a càrrec de la Igualadina

Posted: Sunday 18/05/2014 22:31
by Renfe451
Veient el "gran" servei que presta l'Hispano Igualadina en les línies en que explota, em temo el pitjor per aquesta línia... De totes maneres, ha estat una gran sorpresa que TCC no hagi revalidat la concessió d'una línia històrica per a ells com ha sigut la 88.

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Sunday 18/05/2014 22:34
by trainman
No me extrañaría nada que los 4 Setra S319NF que quedan en TCC (524-527) pasaran a Sarbus o Casas.

Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel

Posted: Sunday 18/05/2014 22:43
by sag470
Teóricamente, pasaran algunos coches a la Igualadina, los asignados a la linea en la concesión.
Los Setra iria bien para La Vallesana (linia C1) y Casas (linia C30).

Seria interesante saber cuando Monbus empieza el servicio. A ver si después asignan Citaros, pero mejor que sean de gran capacidad, dado que los setra y neoplan en la 88 se llenan en hora punta.