Page 2 of 32
Posted: Saturday 14/10/2006 0:02
by Carlos L'H
Esta estación es de la L4 o la de L1-L4-L5-L9? Lo digo porque recuerdo que en los térmometro que he ojeado hay dos Sagreras la del superintercambiador (L1/L4/L5/L9) y luego una que solo es de la L4 es decir la siguiente estación de la de Santander.
_
Posted: Saturday 14/10/2006 18:43
by Izo
A l'estació Sagrera TAV hi anirien a parar les línies L4 i L9, mentre que a Sagrera Meridiana (actual Sagrera) s'hi trobarien L1, L4, L5 i L9.
Posted: Saturday 14/10/2006 23:50
by Vox
No tindria més sentit que una es digués Sagrera (la del TAV) i l'altre Meridiana?
Vox
Posted: Sunday 15/10/2006 15:51
by VladiGB
Ýa sólo faltaría que llegará también el Tram. Como alguién dijo: todos los caminos llevan a Sagrera
Posted: Monday 16/10/2006 0:36
by Carlos L'H
fantito wrote:Sagrera-Meridiana les línies 1, 4 -on hi tindrà el final-, 5, 9 i 10.
Como que final de la L5?
Posted: Monday 16/10/2006 0:52
by Rodalíes
Alfred se refiere al final de la nueva línea 4 tras la prolongación desde La Pau.
Aunque no sé si existirá la posibilidad de hacer una línea circular, ya que no creo que haya más de 1,5 kms entre la estación Maragall de la L4 y la futura ubicación de Sagrera - Meridiana para la línea 4.
Posted: Monday 16/10/2006 11:25
by Platanito
Carlos L´H wrote:fantito wrote:Sagrera-Meridiana les línies 1, 4 -on hi tindrà el final-, 5, 9 i 10.
Como que final de la L5?
En ningún sitio dice que vaya a ser el final de la L5. A ver si leemos mejor...
Posted: Tuesday 17/10/2006 16:19
by VladiGB
Rodalíes wrote:
Aunque no sé si existirá la posibilidad de hacer una línea circular, ya que no creo que haya más de 1,5 kms entre la estación Maragall de la L4 y la futura ubicación de Sagrera - Meridiana para la línea 4.
No llegua ni a 10 minutos andando.
Posted: Tuesday 07/11/2006 14:09
by xevi
Estem a novembre de 2006 i els incopetents encara no han començat les obres. Algó sap alguna cosa?
Posted: Tuesday 07/11/2006 14:59
by Watermark
Per variar, aquesta estació tenien que fer-la soterrada...
Una estupidesa tenint en compte que les vies actuals estan per sota del nivell del carrer. Hi havia prou amb posar l'edifici principal al nivell del carrer i la platja de vies superior a l'alçada actual i que entrés una mica de llum solar, però no... en fi.
I ara em pregunto, si soterren, o millor dit, si tapen les vies al seu pas per la zona de Sagrera... què faran amb el pont de Calatrava?
Posted: Tuesday 07/11/2006 17:50
by 437.001
Desmuntar-lo i posar-lo sobre el...Besòs?
Posted: Tuesday 07/11/2006 19:04
by xevi
Noooooooooooo....
Finalment el pont es mantindrà. Hi posaran una coberta de vidre d´uns 100 metres de llarg, que anirà des de el pont fins la nova estació.
Posted: Tuesday 07/11/2006 20:27
by Izo
De vidre? De debó? A veure quan trigarà a ser una coberta translúcida de vidre a convertir-se en una coberta grafitejada...
Posted: Tuesday 07/11/2006 21:05
by aim
grafitejada i plena de porqueria, com esta ara tot lo del voltant del pont de Calatrava, tot i que des de fa uns dies hi ha un grup de neteja de grafitis.
Jo la veritat es que preferiria que no sotarresin tot allò i que fèssin una estació a l'aire lliure, amb una coberta a l'estil de la nova de Berlín o tipus EdF, però el que no m'agradaria gens és que fessin una estació-bunker.
Posted: Tuesday 07/11/2006 22:37
by Mako448
xevi wrote:Noooooooooooo....
Finalment el pont es mantindrà. Hi posaran una coberta de vidre d´uns 100 metres de llarg, que anirà des de el pont fins la nova estació.
Si ho deixaran tot ple de pintades,sincerament,que no facin res,aixì s'estalvien un munt de calers.
Posted: Tuesday 07/11/2006 23:30
by Guigui
Hi ha algun amic, familiar o semblant d'un alt càrrec que tingui un negoci de vidre? És que mira que semblen ganes de tocar allò que no sona, posar-hi tant vidre horitzontal!
Posted: Wednesday 08/11/2006 7:35
by Ferrovi
Potser no es vidre, sinó acrilic, que es semblant al vidre, i que no deixa passar el so. El recordareu potser de la Ronda de Dalt al seu pas pel costat del Corte Inglés de Cornellà (Sortida 15).
Potser el volen posar perque els veins no facin mutacions dels de Sants
Posted: Wednesday 08/11/2006 9:56
by Guigui
Vidre, acrílic o metacrilat, la feinada per mantenir allò net i, per tant, amb un aspecte decent, és increïble.
D'altra banda, "això" ho volen fer només per un costat del pont? I per l'altre, què? Perquè si per l'altre costat les vies queden descobertes, doncs tant se val que també ho deixin pel que volen cobrir amb vidre o que hi apliquin solucions més imaginatives, com una graella de formigó amb vegetació. Crea més verd i no requereix tant manteniment.
Posted: Saturday 11/11/2006 10:42
by Carlos L'H
Posted: Saturday 11/11/2006 11:30
by xevi
Si, però aquest és l´edifici que anirà al costat de l´estació i la pèrgola que es veu a la maqueta és el futur museu de la mobilitat, on aniran els metros, tramvies i busos antics de TMB.