Look!
Posted: Tuesday 16/01/2007 15:58
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
¿No? Entonces, el tren, el metro, el bus, etc. tampoco sirven para nada, ¿no?Una de Boadilla digué i un de El Mundo ho wrote:Además es una chorrada, no sirve para nada.
¿Entonces, ciudades como Barcelona, Bilbao, Valencia, París, etc. están atrasadas? Lo que realmente fue un atraso fue quitar los tranvías y dar prioridad al vehículo privado.Un veí de Boadilla digué i un de El Mundo ho wrote:De modo que hace 40 años nos quitan el tranvía y ahora van y lo vuelven a poner. Vaya atraso. Seguro que lo quitan dentro de algunos años. Es una tontería.
Que va a 30 per hora! O que potser es pensen que fregant la tanca no es faran tant mal?Por su carril, pero en paralelo a los coches es como circula este metro dentro de la localidad de Boadilla, y sin ningún tipo de barrera que los separe y que pudiera evitar un posible contacto entre los automóviles y el tren.
35 minutos en recorrer 13,7 kilómetros
JAJAJAJAJAmetring wrote: Chirridos de las vías en cada curva, toques de campana cada vez que el tren llega a la estación y se marcha de ella
[...]
Uno de los miembros de esta asociación denuncia que "es una situación insoportable. Estamos viviendo un infierno".
Colla de ximples...metring wrote:a El Mundo, una notícia relacionada:
El Metro Ligero, lento y también ruidoso
* Recientemente se ha creado la Asociación de Afectados del Metro Ligero Oeste
* Denuncian el ruido de los trenes y la poca distancia entre las vías y las viviendas
* El Metro Ligero de Boadilla tarda 35 minutos en recorrer 13,7 kilómetros
* CCOO alerta de la falta de seguridad y las condiciones laborales de sus conductores
Això és veritat. Durant la meva curta estància de 5 dies a Fuenlabrada l'any passat vaig utilitzar més el MetroSur que les rodalies. Un amic meu l'utilitza per anar a l'institut...Vox wrote:Home, el MdetroSur es diferent. Es una línea 100% metro que està donant un excelent servei a les poblacions del sud de Madrid. I el més important, comunicant-les entre si.
Vox
Mmmm, vaig baixar a algunes estacions quan hi vaig pujar fa un any (ho sento, no recordo quines) i pràcticament no hi havia res urbanitzat a sobre...Vox wrote:Home, el MdetroSur es diferent. Es una línea 100% metro que està donant un excelent servei a les poblacions del sud de Madrid. I el més important, comunicant-les entre si.
Vox
És fàcil d'entendre.Túnels del Garraf wrote:Ho sento, però no ho puc entendre. Els transports (metro i tramvia) són competències de les Comunitats Autònomes, oi?
Com pot ser que Madrid construeixi km i km de metro com si estigués jugant al parxís mentre que a Catalunya fa 6 anys que no es fa una ampliació real del metro de Barcelona...
Pues en Valencia las ampliaciones de Metro y Tranvía van a buen ritmo y también nos lo tenemos que pagar todo nosotros mismos... así que en mi opinión algo más falla.wefer wrote:És fàcil d'entendre.Túnels del Garraf wrote:Ho sento, però no ho puc entendre. Els transports (metro i tramvia) són competències de les Comunitats Autònomes, oi?
Com pot ser que Madrid construeixi km i km de metro com si estigués jugant al parxís mentre que a Catalunya fa 6 anys que no es fa una ampliació real del metro de Barcelona...
El dèficit de la Generalitat de Catalunya triplica el dèficit de la Comunitat de Madrid. I això és degut, explicat resumidament, a que la majoria de serveis de la Comunitat de Madrid els dóna directament l'Estat en concepte de "capitalitat", mentre que a Catalunya ens ho hem de pagar gairebé tot nosaltres mateixos, malgrat pagar igualment uns impostos a l'Estat espanyol que després s'utilitzen com a "solidaritat" amb altres Comunitats Autònomes.
Ja dic, això explicat molt resumidament.
Una balança falsejada o, millor dit, una balança només amb una part de les dades.Túnels del Garraf wrote:Van publicar un estudi la setmana passada on deien que la balança fiscal de la Comunitat de Madrid era el doble de negativa que la de Catalunya, que era la segona pitjor.
Això que ho has tret, de l'Avui???wefer wrote:És fàcil d'entendre.
El dèficit de la Generalitat de Catalunya triplica el dèficit de la Comunitat de Madrid. I això és degut, explicat resumidament, a que la majoria de serveis de la Comunitat de Madrid els dóna directament l'Estat en concepte de "capitalitat", mentre que a Catalunya ens ho hem de pagar gairebé tot nosaltres mateixos, malgrat pagar igualment uns impostos a l'Estat espanyol que després s'utilitzen com a "solidaritat" amb altres Comunitats Autònomes.
Ja dic, això explicat molt resumidament.