Page 2 of 4

Tren de 2 pisos por Pl. Catalunya

Posted: Friday 29/07/2005 18:36
by Santfeliuenc
Hola,

Lo que vosotros quereis son pruebas feacientes de que un tren de 2 pisos puede pasar, ha pasado, cabe perfectamente y que lo han visto en Pl. Catalunya ¿verdaaaaaaaad?

Como diría Mortadel:lo...
xD
[Vosotros mode on] siiiiiiiiiiiiiiiiii [vosotros mode off]

Muy bien, aquí está la prueba de que esas unidades caben perfectamente, pueden pasar, existen, ha ocurrido y que si no colocan más de manera habitual es porque no quieren, no les da la gana de arreglar lo que debieran y así no tienen que preocuparse porque se les pidan mejoras ya que se acogen al socorrido "es que es imposibleeee, es que no se puedeeeeee".

Saludos,
Sergio

PD: Véase imagen adjunta.

Posted: Friday 29/07/2005 18:40
by 437.001
Són molt més cars els 450/451 que els 447/Civia?

Potser sigui aquesta la resposta a la manca de trens de dos pisos per les rodalies de BCN?

Posted: Friday 29/07/2005 20:39
by Altaria
En quant a lo que comenteu del gàlib del túnel de Montga són rumors falsos, com s'ha dit més a munt, ja que jo soc de Vilassar de Mar i he vist passar fins fa poc cada any una 450 per als corredors de la Marató Mataró - Bcn. Per tant el gàlib no és cap problema. No disposo de documentació gràfica.

Sino una altra prova, com ja vaig comentar en un altre post, és que una empresa com l'antiga RENFE o l'actual ADIF i REFNE OPERADORA tenen uns gàlibs mínims de les línies (tunels, trinxeres, etc) i uns gàlibs màxims de UT's, per la qual cosa el tren amb gàlib més gran i el tunel amb el més petit han de serr compatibles...

Saludus!!

Altaria.

450 per C1

Posted: Thursday 25/08/2005 13:26
by viscaelcat
Exacte, com aneu dient pel tunel de Montgat hi caben perfectament les 450 i 451 i per pl. Catalunya no els hi dona la gana de fer obres, ja sabem però, qiue suposaria molts maldecaps per a tothom fer obres a l'estació més cèntrica de Barcelona. Si posessin unitats 450 i 451 a la linia C1 s'acabarien els problemes que tenim ara com la puntualitat i el fet que la gent no pot seure perquè sempre van plens. I amb l'arribada dels civia no crec que solucionem res, només una mica.

Posted: Thursday 02/11/2006 17:51
by Mako448
No és broma peró una amiga del Masnu m'ha trucat aquest matí dient que havia vist una unitat de dos pisos per la R1 mentre ella estava passejant pel passeig marítiín,que fot una 451 o 450 a la línia del Maresme?
Per cert,llegint aquest fòrum;els de renfe o TMB han pensat en arreclar el pont de la L3 perqué hi cabiguen trens de dos pisos.
Al.lucinó una 451 al Masnou! :x
A renfe cada día fan coses més rares.

Posted: Thursday 02/11/2006 22:40
by Mako448
Sí,peró la R1 i la R4 penso que haurien de disposar de trens de dos pisos,encara que només sigui a hores puntes,peró esque la gran quantitat de gent que ultiliza aquestes linies és massa,i clar,segons tinc entès,molta gent és queda tirada.
També vaig llegir que una 451 va passar per plaça Catalunya en un servei regional a Lleida vía Manresa,em pregunto sí feia rebots al tram manresa-Calaf?

Posted: Thursday 02/11/2006 23:07
by Pere
Home, no se si aguantaria l'infraestuctura tal com està entre Manresa i Calaf

Posted: Friday 03/11/2006 7:23
by Mako448
fantito wrote:A hores punta el que cal són trens ràpids que en 2 minuts puguin buidar tot el passatge i no en 6 minuts.

Per la Pl. catalunya han passat moltíssimes vegades les 450/451.

Cap 450/451 ha passat de Manresa cap a Lleida.

Durant un cert temps es va traslladar una 450 a Lleida per fer el primer servei de Cervera a Lleida. Evidentment va passar per Valls o Reus cap a Lleida.
Puc jurar que vaig llegir en un forum de un noi va anar d'Hospitalet a Lleida via Plaça catalunya i manresa-Calaf,intentaré buscar el fil.

Posted: Friday 03/11/2006 11:40
by davida
Una 451 fa fer un Barcelona Torelló en un viatge especial de la federació catalana d'amics de ferrocarril fa uns 2 anys.
L'ultim dia que he vist una 450/451 a Plaça Catalunya va ser el 30 d'octubre del 2006 quan l'averia de Sagrera Clot. Al davant anava el Talgo Sevilla - Barcelona.
Les 450 han arribat a fer trajectes molt raros:
- Pamplona - Madrid per una final de la copa del rei que jugaba l'Osasuna.
- Durant una época el Regional Madrid - Jaen. 4h en seients durs.
En general les 450 poden circular per qualsevol linia

Posted: Friday 03/11/2006 20:07
by Jordilar
Existeix el mite aquest del regional Barcelona - Lleida via Manresa fet per una 450 o 451, a més conec la persona que va fer aquest suposat viatje. Malauradament no hi ha cap foto que corrovori la confirmació d'aquesta circualació, per tant de moment no es pot afirmar que els bucs hagin circualt per aquesta línia.

Salut,

Impressionant

Posted: Thursday 16/11/2006 15:33
by viscaelcat
Si senyor. Segurament l'obra d'enginyeria més important i impressionant de tot Catalunya i la més oculta. Sense aquests ferros, la Plaça Catalunya no hi seria.

Posted: Sunday 03/12/2006 22:36
by Jordi Freixas
Varies coses:

-Tema "encotxar" i "desencotxar": L'argument de que es tarda més a pujar i baixar del tren amb les unitats de dos pisos perquè els vagons només tenen dues portes per banda, és una completa xorrada. Què és això de que no es posen trens de dos pisos perquè per l'escala només hi pot passar una persona a la vegada??? Si es fiquen trens de dos pisos a la costa, no és perquè posin unitats de tres vagons i s'ha acabat el bròquil. Bé que tots els trens de dos pisos que fan el trajecte Sant Andreu Comtal - Sant Vincenç de Calders, són de sis vagons, no? Doncs ja està. I si enlloc de sortir per la porta del mig, has de caminar fins a un extrem del vagó, doncs ho fas i punt.

D'altra banda... una vegada, a l'Ampolla (encara no existia el Corredor Mediterrani) vaig veure un tren de dos pisos amb màquina japonesa, procedent del cantó València, i (al menys, segons el plafó frontal) amb destinació Cervera de la Marenda. Estic parlant que deuria ser l'estiu del 92 (i jo tenia 11 anys... :x ). No sé quina relació de trens hi hauria en aquell moment entre València, Barcelona i la frontera.

Posted: Sunday 03/12/2006 23:52
by javi82
Jordi Freixas wrote:L'argument de que es tarda més a pujar i baixar del tren amb les unitats de dos pisos perquè els vagons només tenen dues portes per banda, és una completa xorrada.
No és cap xorrada, sino q és el motiu (juntament amb la baixa acceleració d'aquestes unitats, poc adient per a un trajecte amb interestacions curtes) pq els trens de dos pisos circulin per la C2 i no per la C1.

Vaja, és una obvietat pròpia de Barri Sèsam:

Epi: Hola Blas, tengo una duda
Blas: Dime Epi, ¿qué duda tienes?
Epi: Qué tarda más en desalojarse, ¿un tren q cada coche tiene una capacidad de 342 plazas y tiene 2 puertas, o uno q tiene 235 plazas y 3 puertas?
Blas: Epi, eres idiota
Epi: Eso en la cama no me lo dices, pillín

xD

Mmmmm...

Posted: Sunday 03/12/2006 23:56
by JaMiRo!
Jordi Freixas wrote:L'argument de que es tarda més a pujar i baixar del tren amb les unitats de dos pisos perquè els vagons només tenen dues portes per banda, és una completa xorrada.
Doncs vés tu mateix amb un cronòmetre i compara els temps entre una unitat estàndar i una de doble pis. Ja veuràs, ja... :roll:

Posted: Monday 04/12/2006 0:38
by entfe001
Jordi Freixas wrote:L'argument de que es tarda més a pujar i baixar del tren amb les unitats de dos pisos perquè els vagons només tenen dues portes per banda, és una completa xorrada.
Quan baixis del núvol avisa.

Has vist mai una 448 carregant i descarregant passatge a l'estació de Girona?

Posted: Monday 04/12/2006 10:34
by Jordi Freixas
No... :roll: no he vist mai cap 448 a Girona... :roll: però prefereixo estar en un núvol que no pas en una llauna de sardines :roll: :roll: :roll:

I tu has vist això? ;)

Image

Au, salut!

Posted: Monday 04/12/2006 10:59
by Watermark
Penso que les unitats 450 i 451 haurien de dedicar-se exclusivament a realitzar serveis Civis i no Rodalies-a-seques. Crec que són idònies per a serveis de poques parades i gran velocitat. A més a més, crec que fan falta molts Civis a Rodalies Barcelona. Si els posessin a la R4 Nord crec que agafarien molts usuaris de FGC, sobretot de Terrassa. A la R1 també causarien furor.

Posted: Monday 04/12/2006 11:09
by Jordi Freixas
Tu saps com van en hores punta els trens de dos pisos entre BCN i Sant Celoni?

Posted: Monday 04/12/2006 12:54
by Platanito
Watermark wrote:Penso que les unitats 450 i 451 haurien de dedicar-se exclusivament a realitzar serveis Civis i no Rodalies-a-seques. Crec que són idònies per a serveis de poques parades i gran velocitat. A més a més, crec que fan falta molts Civis a Rodalies Barcelona. Si els posessin a la R4 Nord crec que agafarien molts usuaris de FGC, sobretot de Terrassa. A la R1 també causarien furor.
S'han de dedicar a les línies que van saturades, no a aquelles que no agafa ni Deu. Es a dir, R2 Sud (sobretot a l'estiu i caps de setmana) i R1 Nord com a mínim. A la R4 no cal precisament perquè ja hi ha FGC i mai no hi haurà tanta ocupació com a les línies de la costa.

Posted: Monday 04/12/2006 13:53
by Danzig
Jordi Freixas wrote:Tu saps com van en hores punta els trens de dos pisos entre BCN i Sant Celoni?
i això que té a veure amb la rapidesa del desallotjament? :roll: