Page 2 of 3

Posted: Sunday 12/11/2006 11:20
by davida
La nit del 9/12 al 10/12 la estació de Valladolid estarà potes enlaire, suposo que la LAV, i com a solució:

Enviaran el TrenHotel Madrid - Paris i el Estrell Madrid - Hendaya i vv per ARANDA!!!!

Adif ja s'ha afanyat a bloquejar els desviaments en la majoria d'estacions per poder establir Bloqueig Telefonic de Madrid a Aranda i d'Aranda a Burgos. Uns cantos de mes de 100km :o :o
:) :) :)

Posted: Sunday 12/11/2006 11:33
by aarongilp
davida wrote:La nit del 9/12 al 10/12 la estació de Valladolid estarà potes enlaire, suposo que la LAV, i com a solució:

Enviaran el TrenHotel Madrid - Paris i el Estrell Madrid - Hendaya i vv per ARANDA!!!!

Adif ja s'ha afanyat a bloquejar els desviaments en la majoria d'estacions per poder establir Bloqueig Telefonic de Madrid a Aranda i d'Aranda a Burgos. Uns cantos de mes de 100km :o :o
:) :) :)
Com una cabra [renfe, no en davida]. Se'ls ha vist el plumero...la línia de Aranda només la volen quan hi ha problemes per Valladolid i punt. Res de trens grafiats per aquella línia...

Posted: Sunday 12/11/2006 12:41
by Jordilar
Entre Madrid i Aranda o entre Colmenar Viejo i Aranda?

Posted: Sunday 12/11/2006 12:45
by aarongilp
Jordilar wrote:Entre Madrid i Aranda o entre Colmenar Viejo i Aranda?
Si ho dius pel meu missatge (suposo que sí), em referia entre la última estació del nucli de rodalies (sempre dubto entre Tres Cantos i Colmenar Viejo) i Aranda.

Posted: Sunday 12/11/2006 13:22
by liniadelRipollés
aarongilp wrote:
Jordilar wrote:Entre Madrid i Aranda o entre Colmenar Viejo i Aranda?
Si ho dius pel meu missatge (suposo que sí), em referia entre la última estació del nucli de rodalies (sempre dubto entre Tres Cantos i Colmenar Viejo) i Aranda.
Entre estacions col.laterals. I com no hi ha personal, hi ha moments que es fa un blocatge telefònic supletori entre Chamartín i Aranda i hi ha moments entre Colmenar i Aranda.
Amb marxa a la vista pels llocs sense comprovació d'agulles.

Posted: Sunday 12/11/2006 14:12
by aarongilp
Val, no anava pel meu missatge. És que avui estic espès...i'm sorry!

Posted: Sunday 12/11/2006 21:02
by Jordi Freixas
Doncs, acabo de mirar els horaris a la web de RENFE, i encara hi apareix el del TALGO Madrid - Aranda - Bilbao.

Posted: Monday 13/11/2006 13:16
by Tono FER557
La línia está, en aquets moments, aixi:

De Madrid a Riaza (146 km), funciona amb CTC actiu, doncs es va soterrar fa messos. El control depend de M-Chamartín, per tant la circulació es fa normalment.

De Riaza fins a Aranda de Duero (uns 50 km), s´están enclavant les agulles de les estacions intermèdies, i de moment es circulará amb bloqueig telefònic regulat per M-Chamartín (a partir de Riaza) i Aranda. En aquest tram s´han fet els últims robatoris de cable electric CTC, que va penjat per postes a uns 5 o 6 m d´alçada, i codiciat per els lladres (1 kg de coure val uns 3 E al mercat negre).

Estació d´Aranda de Duero: Es a on es troba el CTC Riaza - Aranda - Burgos. Donat de baixa temporalment. El comandament de l´estació es fa per "mando local" al mateix CTC que sí el deixen funcionar, per les maniobres del tren de Pascual, que continua circulant els feiners.

De Aranda de Duero a Burgos (uns 100 km), també están enclavant les agulles de les estacions intermèdies. La circulació, es fara per bloqueig telefònic entre Aranda i Burgos. Sí, 100 km amb un sol "cantón", de moment, en el que els trens triguen 1:10 / 1:20 en fer-ho. Aquest tram també ha sofert robatoris de cable, de manera que, mentre possaven un de nou, uns km més enllá en treïen un altre. (país...).

Amb el sistema mixt CTC M-Riaza i bloqueig tel. Riaza-Aranda-Burgos, la circulació tornará a la normalitat (??).

Ara sembla que s´está acabant el projecte urgent de soterrament de cable entre Riaza i Burgos, deixant només "mando local" a Aranda, i tornar a la normalitat. Amb aquest cas, com el de M-Riaza, es fará amb fibra óptica soterrada sense canaleta, només un llit de sorra, però el comandament deixará de ferse per Aranda, doncs ho portará M-Chamartín fins l´entrada de Burgos.

I com ja heu dit més amunt, la nit del 9 al 10 de desembre, circularan un minim de 4 trens per obres a Valladolid: El Talgo París - Madrid i vv, i els Costa Vasca; els trens amb diésel 333 i la 252 remolcada. Imagino que, per seguretat, deixaran una máquina a Aranda de reserva o un mercant.

Cordialment,
Tono.

Posted: Monday 13/11/2006 14:34
by orique
És una vergonya que uns lladres paralitzin una línia de ferrocarril.

Menys paranoies als aeroports i més vigilar als putos lladres. :emprenyat

Posted: Tuesday 14/11/2006 0:24
by entfe001
Per cert, quin deu ser el cantó més llarg sota blocatge telefònic a Espanya? Perquè el Ribes de Freser - Puigcerdà quan no està oberta Planoles també té la seva conya...

Posted: Tuesday 14/11/2006 1:09
by 437.001
Cáceres-Valencia de Alcántara?

Posted: Tuesday 14/11/2006 20:41
by Tono FER557
Madrid a Riaza: 121 km de CTC desde el Puesto de Mando de Chamartín.

Riaza a Aranda: Blocatge (pensava que es deis bloqueig, perdó) telef`nic de 64 km.

Aranda a Burgos: Blocatge telefònic de 97 km (un Talgo triga 1 h en fer-ho).

Un presupost ajustat de reparació CTC (amb fibra óptica, controlat desde Madrid) soterrat amb canaleta; criba, bateadora i perfilació de vía dels 161 km de Riaza - Burgos; proves del CTC i ASFA; comandament de les estacions nous (l´armari que es posa, tot i que no tinguin personal); ajustar agulles; etc., perque els trens tornin a circular con originariament (menys de 3 h per Talgos i TRD´s): Uns 14 M€; ès a dir, com 2 km d´alta velocitat Madrid - Lleida deixant una vía d´altes prestacions (110 a 140 km/h de vel-locitat máxima).

Cordialment,
Tono.

Posted: Tuesday 14/11/2006 21:18
by aarongilp
Tono FER557 wrote:Un presupost ajustat de reparació CTC (amb fibra óptica, controlat desde Madrid) soterrat amb canaleta; criba, bateadora i perfilació de vía dels 161 km de Riaza - Burgos; proves del CTC i ASFA; comandament de les estacions nous (l´armari que es posa, tot i que no tinguin personal); ajustar agulles; etc., perque els trens tornin a circular con originariament (menys de 3 h per Talgos i TRD´s): Uns 14 M€; ès a dir, com 2 km d´alta velocitat Madrid - Lleida deixant una vía d´altes prestacions (110 a 140 km/h de vel-locitat máxima).
I es farà algun dia? A mi no m'importaria massa haver d'esperar per a que fessin 2 km de LAV si amb això es pot dignificar el servei per Aranda...però sabent com és la gent que mana...faran amb moltes més ganes 2 km de LAV que arreglar una línia de 282 km...

Posted: Tuesday 14/11/2006 22:13
by Guigui
aarongilp wrote:I es farà algun dia? A mi no m'importaria massa haver d'esperar per a que fessin 2 km de LAV si amb això es pot dignificar el servei per Aranda...però sabent com és la gent que mana...faran amb moltes més ganes 2 km de LAV que arreglar una línia de 282 km...
A veure si l'ADIF t'escolta i atura les obres de la LAV a la Torrassa :D

Posted: Wednesday 15/11/2006 13:06
by Tono FER557
Es tracta de que en el Pressupostos Generals de l´Estat 2007 surti aquesta partida de diners i no el 500.000 E que han dit. La quantitat está calculada per una consultoría ferroviaria, perque l´han demanat entitats que tenen la força necessaria per influir en aquets canvis. Ara esperem que el Ministeri estigui d´acord.

Tono.
aarongilp wrote:
Tono FER557 wrote:Un presupost ajustat de reparació CTC (amb fibra óptica, controlat desde Madrid) soterrat amb canaleta; criba, bateadora i perfilació de vía dels 161 km de Riaza - Burgos; proves del CTC i ASFA; comandament de les estacions nous (l´armari que es posa, tot i que no tinguin personal); ajustar agulles; etc., perque els trens tornin a circular con originariament (menys de 3 h per Talgos i TRD´s): Uns 14 M€; ès a dir, com 2 km d´alta velocitat Madrid - Lleida deixant una vía d´altes prestacions (110 a 140 km/h de vel-locitat máxima).
I es farà algun dia? A mi no m'importaria massa haver d'esperar per a que fessin 2 km de LAV si amb això es pot dignificar el servei per Aranda...però sabent com és la gent que mana...faran amb moltes més ganes 2 km de LAV que arreglar una línia de 282 km...

Posted: Monday 20/11/2006 3:21
by Jordi Freixas
Què s'en sap de la línia?

(ara sí xD)

Posted: Monday 20/11/2006 16:16
by 437.001
Bé, ara que has trobat el fil correcte, doncs, no se´n sap més del què s´ha dit fins ara...
De fet, no han passat gaires dies des que van anunciar que deixava de circular...

Posted: Monday 20/11/2006 21:11
by Tono FER557
Teoricament ADIF dona la linia per oberta desde fa dos o tres dies, no obstant encara ha de passar entre Aranda i Burgos un tren explorador per donar el vist i plau a les circulacions.

De moment el "canton" llarg es de Aranda a B urgos en Bl. Telefonic.

Avui el 4T17 remolcat per una 333 encara ha anat per l indirecte (Valladolid).

Salut,
Tono

Posted: Monday 20/11/2006 23:05
by 437.001
O sigui que el Talgo es salva? :roll:

Posted: Wednesday 22/11/2006 21:02
by Jordi Freixas
Què collons s'ha de salvar? Però si diu que ha anat per Valladolid!!