Page 2 of 2

Posted: Monday 15/01/2007 9:10
by Rodalíes
Ah, bueno... No me dí cuenta... :)
Ahora bien, de ahí podría sacar una encuesta con la pregunta: ¿Qué es lo mejor para la economía (en combustible) y para el motor en situaciones extremas?
1. - Kick-downs.
2. - Reducciones con bloqueo de marchas.
3. - Ir más despacio (ni 1 ni 2) pero tratando de aguantar la velocidad mínima...
Yo opto por la 1... :twisted:

Posted: Monday 15/01/2007 10:07
by aarongilp
Añado una 4a: Ir rápido en la marcha que sea para que el motor "no se muera" pero tampoco esté en la banda roja :D (ya se que esta no es, pero bueno, es la más normal...)

Posted: Monday 15/01/2007 19:01
by Altaria_Trianilla
Rodalíes wrote:Ah, bueno... No me dí cuenta... :)
Ahora bien, de ahí podría sacar una encuesta con la pregunta: ¿Qué es lo mejor para la economía (en combustible) y para el motor en situaciones extremas?
1. - Kick-downs.
2. - Reducciones con bloqueo de marchas.
3. - Ir más despacio (ni 1 ni 2) pero tratando de aguantar la velocidad mínima...
Yo opto por la 1... :twisted:
Kick down, kick down!!! )))

;)

Posted: Tuesday 16/01/2007 9:53
by Ecomobisostrans
Hi ha uns autobusos de l'empresa Bajo Aragon que porten marxes com un cotxe, i alguns fins a 10.

Comentari off-topic a Estrella de Galicia: Et sembla adequat en un fórum de transport p{ublic que se suposa que defensa la movilitat sostenible posar propaganda d'un cotxe com a firma? Encara, si fos d'un cotxe ecologic...

Posted: Tuesday 16/01/2007 9:59
by Fran-Ikarus
Suposes malament, perquè la paraula "Públic" no surt enlloc al títol del fòrum.

La meva aportació a la causa automobilística:
Image

Posted: Tuesday 16/01/2007 20:11
by entfe001
Ecomobisostrans wrote:Comentari off-topic a Estrella de Galicia: Et sembla adequat en un fórum de transport p{ublic que se suposa que defensa la movilitat sostenible posar propaganda d'un cotxe com a firma? Encara, si fos d'un cotxe ecologic...
Hi ha un subfòrum de transport privat... :roll:

El fòrum exclusiu del transport públic és el de la PTP.

Posted: Thursday 18/01/2007 17:46
by Altaria_Trianilla
Rodalíes wrote: Para eso ya está la palanca a la izquierda del panel de mandos del autobús (en general).
Por cierto, es necesario que las marchas estén en posicion "N" es que esta tarde.. al cojer el bus, siempre me fijo en lo de las marchas a ver cual lleva puesta, normalmente llevan la D, pero hoy, al frenar el bus, he visto que el codnuctor accionaba esa palanquita y al mirar lo de las marchas estaba en "N".

saludos ;)

Posted: Thursday 18/01/2007 17:52
by aarongilp
No, no és necessari. De fet, la H només es posa en parades breus, i bàsicament és per no haver d'aguantar el frè de peu. Fa el mateix efecte. Si veus que has d'estar una estona relativament llarga, aleshores poses el frè d'estacionament. Però si és una parada curta (semàfor, recollir pocs viatgers, etc.), aleshores poses la H i llestos. Si vols treus la marxa (posant la N) o si vols la deixes. Això és com quan dus un cotxe. Pots estar en un semàfor en punt mort o bé en primera aguantant amb l'embrague. Amb el bus, pots posar la H o no.



P.D.: (i afegit 2 hores després) UEEEEEE MISSATGE 3000!!!! xD xD xD

Posted: Thursday 18/01/2007 22:19
by Altaria_Trianilla
aarongilp wrote: Si vols treus la marxa (posant la N) o si vols la deixes.
I a vegades passa que li donen gas sense haver tret la N xD.. com ha pasat avui, li dóna.. aai que no tira xD se sent "clac" de donar-li a la D i.. vámonos...

;)

Posted: Friday 19/01/2007 0:00
by aarongilp
Altaria_Trianilla wrote:
aarongilp wrote: Si vols treus la marxa (posant la N) o si vols la deixes.
I a vegades passa que li donen gas sense haver tret la N xD.. com ha pasat avui, li dóna.. aai que no tira xD se sent "clac" de donar-li a la D i.. vámonos...

;)
Aquí tenen el mal costum de no treure la marxa, però posen el fre d'estacionament (el fre de mà). Acceleren però allò no es mou, es pregunten "I ara què passa? Ahh, el frè..." xD

Posted: Friday 19/01/2007 13:09
by Rodalíes
Y aquí algunos (y pasa muchas veces con los MAN NL263 y NG313) no les cogen el truquillo con el bloqueo H...
En los Mercedes que tenemos aquí, para desbloquear hay que darle a ese botón hacia arriba (hacia abajo se bloquea), mientras que los MAN con darle "abajo y arriba" se bloquea, y para desbloquear basta con pisar mínimamente el acelerador... y claro, en los primeros días que utilizaron estos buses el motor sonaba como si estuviese en N...