ai carai!...no sé perquè però Teisa havia de ser...però què et va passar, vas caure i vas quedar inconscient?? Això sí que és greu...Brill_13 wrote:Un dia de nit en un bus teisa convencional antic. Estava darrera la porta de sortida de darrera ja que era la meva parada.Es va obrir la porta de darrera, jo pensava que ja ens havíem aturat. Vaig posar el peu a terra i... em vaig despertar al mig de la carretera.
Se abre una puerta de un vagón de metro parado en un túnel c
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Bé, més d'un cop, m'he entretingut pujant i baixant del tranvía blau (la jardinera) en marxa, m'agrada sentir allò que sentíen antigament, les persones quan pujaven i baixaven del tranvía ple de gent, i en marxa...
Brill_13, com es que no sentíes el vent, o no veies que el bus marxava, no sentíes el soroll? com es això? vas denunciar-ho?
Brill_13, com es que no sentíes el vent, o no veies que el bus marxava, no sentíes el soroll? com es això? vas denunciar-ho?
Aqui en canvi, en alguns autobusos, quan les portes estan tancades, el conductor rep un sorollet com a senyal de que ja pot començar a accelerar, de la mateixa manera que al Tramaarongilp wrote:A Girona és el mes normal això. De sempre. Mentre l'autobús surt es tanquen les portes...Jordilar wrote:A girona recordo haver vist arrencat l'autobús amb les portes tancan-se.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Aquí els autobusos quan arriben de fàbrica estan unes setmanes que les portes bloquejen la tracció i el sistema de frenat, de tal forma que si obres la porta en marxa l'autobús es frena. El problema vé perquè si vas una mica just, amb això perds molt de temps. Un exemple el tenim a la LC, on només hi ha 2 minuts de marge. Al principi, el bus era nou, tenia aquest bloqueix i com que ningú coneixia la línia el conductor/conductora havia d'anar parant a cada parada a avisar que no anava a Girona. Doncs bé, era molt normal arribar al tanatori, on "comença" la línia, amb 3 o 4 minuts d'endarreriment. Se li va treure el bloqueix i ara ja no es perd tant de temps.Denisuko wrote:Aqui en canvi, en alguns autobusos, quan les portes estan tancades, el conductor rep un sorollet com a senyal de que ja pot començar a accelerar, de la mateixa manera que al Tramaarongilp wrote:A Girona és el mes normal això. De sempre. Mentre l'autobús surt es tanquen les portes...Jordilar wrote:A girona recordo haver vist arrencat l'autobús amb les portes tancan-se.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Re: Se abre una puerta de un vagón de metro parado en un tún
Hola:
No vull burxar a la ferida, pero aixo no es podria evitar si hagues la figura del Cap de Tren, encarregat del control de les portes i que el motorista s'encarregues del que hauria d'esser la seva UNICA tasca, es a dir, portar correctament i sense altres tarees, el convoi?. Ah, es que som molt moderns i:
1.- S'han de suprimir llocs de treball, augmentant la bosa d'atur.
2.- El motorista va de cul, vol acabar la seva ronda i "passa" dels indicadors.
3.- Aixo es solventara possant els trens automatics sense motorista, amb el que tornarem al punt 1.
Pero collons, som molt moderns. Ai las!.
Sal.lutacions:
Serie600
Off topic autobusero: Mes d'una vegada m'ha passat als 15 i als 45 i 47 (no em pregunteu pels models) que el conductor intenta tancar alguna porta pero no hi ha manera, aleshores (i el conductor ha flipat mandonguilles) m'he anat cap ell i l'he he dit que atures tot, deixes anar els compressors i despres engegues de nou, i aleshores podria tancar la porta.
Jamirooooooo, que per aqui et cridenwefer wrote:Aaaaaaah, ja pot ser que passessin coses estranyes, ja... el tren es trobava en ple triangle de les Bermudes de TMB, és a dir, el tram de la L2 entre Monumental-Sagrada Família-Encants. En aquesta zona passen coses moooolt estranyes, com ja sabeu els habituals del fòrumDenisuko wrote:Sí reconoció a 20 minutos que el mencionado tren tenía problemas técnicos que por megafonía se iba anunciando al pasaje –algo que niega tajantemente Dolors– y que se en Sagrada Família se desalojó el tren para que volviera a la cochera para ser arreglado.
Per cert, se li diu triangle de les Bermudes perquè, entre La Monumental i la Sagrada Família, tot són guiris amb pantalons curts
No vull burxar a la ferida, pero aixo no es podria evitar si hagues la figura del Cap de Tren, encarregat del control de les portes i que el motorista s'encarregues del que hauria d'esser la seva UNICA tasca, es a dir, portar correctament i sense altres tarees, el convoi?. Ah, es que som molt moderns i:
1.- S'han de suprimir llocs de treball, augmentant la bosa d'atur.
2.- El motorista va de cul, vol acabar la seva ronda i "passa" dels indicadors.
3.- Aixo es solventara possant els trens automatics sense motorista, amb el que tornarem al punt 1.
Pero collons, som molt moderns. Ai las!.
Sal.lutacions:
Serie600
Off topic autobusero: Mes d'una vegada m'ha passat als 15 i als 45 i 47 (no em pregunteu pels models) que el conductor intenta tancar alguna porta pero no hi ha manera, aleshores (i el conductor ha flipat mandonguilles) m'he anat cap ell i l'he he dit que atures tot, deixes anar els compressors i despres engegues de nou, i aleshores podria tancar la porta.
Com es nota que no has agafat trens regionals... anys hem estat a Girona amb trens que tenien per portes d'accés les que pots tenir al menjador de casa, que es poden obrir i tancar quan et dóna la gana, estigui el tren parat o a 160 km/h... i aquests trens encara circulen per altres línies! Per no parlar del mític Talgo III...Ecomobisostrans wrote:igual que amb el talgo, un dia tornava de Sariñena i resulta que el talgo pot obrir totes les portes, donin a la via o a l'andana, es mes quan s'atura el talgo (a on sigui)les portes automaticament ja es poden obrir (Les vaig obrir a un munt de llocs per treure el cap i mirar la via).
Això és un clàssic dels clàssics. Un cop gairebé em queda la motxilla enganxada a la porta de baixada.Jordilar wrote:A Girona recordo haver vist arrencat l'autobús amb les portes tancan-se.
I també recordo haver fet algun viatge en l'expedició de tres quarts de nou de la L8 (l'única possibilitat de veure un autobús de TMG ple a vessar) amb la porta del davant oberta tota l'estona per no poder-se tancar de l'aglomeració de gent...
Doncs si. Si he quedat atontat per vida, ja sabeu a qui heu de donar les gràcies.aarongilp wrote:ai carai!...no sé perquè però Teisa havia de ser...però què et va passar, vas caure i vas quedar inconscient?? Això sí que és greu...
Era tot fosc i el motor no traccionava. No ho vaig denunciar ja que ho vaig considerar culpa meva i no tenia idea que es podien denunciar aquestes coses. Anar en teisa era molt entretingut...Ferrovi wrote: Brill_13, com es que no sentíes el vent, o no veies que el bus marxava, no sentíes el soroll? com es això? vas denunciar-ho?
PD Edició: perdona aarongilp, sempre em lio, conseqüències de caure d'un autocar.
Last edited by Brill_13 on Friday 24/11/2006 20:08, edited 1 time in total.
De fet, el que no et passi a la Teisa és dificil que et passi a un altre lloc...avui jo era donant voltes en un bus de Teisa i he vist un cotxe en flames i circulant...:D:D Per cert, que el meu nick és "aarongilp", no "araaongilp" (tot i que és maco, aquest ).Brill_13 wrote:Doncs si. Si he quedat atontat per vida, ja sabeu a qui heu de donar les gràcies.araaongilp wrote:ai carai!...no sé perquè però Teisa havia de ser...però què et va passar, vas caure i vas quedar inconscient?? Això sí que és greu...
Tot i considerar-ho culpa teva, el conductor ho hauria d'haver vist i haver-te auxiliat, pel que seria denunciable per omisió d'auxili (i estic tirant pedres contra el meu propi sostre, que la Teisa és la meva empresa busera preferida).Brill_13 wrote:Era tot fosc i el motor no traccionava. No ho vaig denunciar ja que ho vaig considerar culpa meva i no tenia idea que es podien denunciar aquestes coses. Anar en teisa era molt entretingut...Ferrovi wrote: Brill_13, com es que no sentíes el vent, o no veies que el bus marxava, no sentíes el soroll? com es això? vas denunciar-ho?
Com es nota que fa temps que no agafes la L8...ara pots veure un bus a vessar, a la L8, a les 7.45 (els 2), 8.45 (els 3), 9.45 (les 3 sortint de l'estació), i de tornada, a les 12, 12.30, 13, 14, 17 i 19...això a la L8...les L1, L2, L5 i L11 solen anar també ben plenes, tot i que no tant a vessar...entfe001 wrote:I també recordo haver fet algun viatge en l'expedició de tres quarts de nou de la L8 (l'única possibilitat de veure un autobús de TMG ple a vessar) amb la porta del davant oberta tota l'estona per no poder-se tancar de l'aglomeració de gent...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Ohhtia si he agafat els regionals aquestos tipus CatExp antics! PAssa que ara parlava de portes automatiques, però deu ni do el fart que m'havia fet d'anar per tot el tren tancant les portes per reduir el risc d'accident!entfe001 wrote:Com es nota que no has agafat trens regionals... anys hem estat a Girona amb trens que tenien per portes d'accés les que pots tenir al menjador de casa, que es poden obrir i tancar quan et dóna la gana, estigui el tren parat o a 160 km/h... i aquests trens encara circulen per altres línies! Per no parlar del mític Talgo III...Ecomobisostrans wrote:igual que amb el talgo, un dia tornava de Sariñena i resulta que el talgo pot obrir totes les portes, donin a la via o a l'andana, es mes quan s'atura el talgo (a on sigui)les portes automaticament ja es poden obrir (Les vaig obrir a un munt de llocs per treure el cap i mirar la via).
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
El de las noches antes de cerrar está claro que llevan prisa , pero el de los días de cada día a horas puntas puede ser que tengan mal calibrados los stmas pneumáticos o muy deteriorados .metring wrote:Siiiii, és veritat!!!!!! Sobretot, els 1100, obren quan encara els hi queda un tros per aturar-se. Això a que és degut?
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero