Page 2 of 2

Posted: Wednesday 22/11/2006 19:42
by Jordi Freixas
I es clar... fer un acord especial tinguent en compte que és entre trens d'Alta Velocitat no cola, oi?

Posted: Wednesday 22/11/2006 19:45
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:I es clar... fer un acord especial tinguent en compte que és entre trens d'Alta Velocitat no cola, oi?
La veritat és que no. Per a la SNCF els TGV no són altra cosa que trens que corren molt. No és com a Renfe que són elitistes, moltes hosteses, molts chequings i moltes copes de benvinguda...

Posted: Wednesday 22/11/2006 20:58
by Jordi Freixas
Ja les té aquestes coses l'administració francesa...

Posted: Thursday 23/11/2006 14:08
by genissimon
aarongilp wrote:Genissimon, amb el teu permís, modifico una mica els horaris que has posat, ja que sembla que tenen molt temps adjudicat a BCN i Perpinyà, apart que l'Euromed parant només a Girona i Figueres podria tardar, perfectament, 1h55mins. Igualment, el TGV en 30 minuts s'hi posa ja que no faria cap parada.
[...]
Ambdos trens tenen al voltant de 20 minuts per fer la reversió i els canvis necessaris, pel que ho trobo un pèl curt...
No cal que em demanis permís, era només una proposta, evidentment millorable com tu has fet. Gràcies per a fer la tornada.

Lo dels 20 minuts és una mica just, però en aviació (sobretot low cost) és el que es calcula que ha d'estar l'aparell a terra. Però en cas de qualsevol retard, se'n va la malla "al carall". I ja sabem el que passa a la LGV més amunt de Lió.

Salut.

Posted: Thursday 23/11/2006 19:07
by aarongilp
genissimon wrote:
aarongilp wrote:Genissimon, amb el teu permís, modifico una mica els horaris que has posat, ja que sembla que tenen molt temps adjudicat a BCN i Perpinyà, apart que l'Euromed parant només a Girona i Figueres podria tardar, perfectament, 1h55mins. Igualment, el TGV en 30 minuts s'hi posa ja que no faria cap parada.
[...]
Ambdos trens tenen al voltant de 20 minuts per fer la reversió i els canvis necessaris, pel que ho trobo un pèl curt...
No cal que em demanis permís, era només una proposta, evidentment millorable com tu has fet. Gràcies per a fer la tornada.

Lo dels 20 minuts és una mica just, però en aviació (sobretot low cost) és el que es calcula que ha d'estar l'aparell a terra. Però en cas de qualsevol retard, se'n va la malla "al carall". I ja sabem el que passa a la LGV més amunt de Lió.

Salut.
Sí, jo hi pensava més pels merders de Sants (hi hagi o no obres sempre hi ha merders) que no pas pels merders de la LN1, tot i que és veritat que quan no hi ha un all hi ha una ceba...De fet, si l'Euromed estirés mitja hora enrere i el TGV una mica endavant es podria fer un millor creuament, però tocar malles és dificil a la LN1 i més encara al CM...