Posted: Wednesday 22/11/2006 19:42
I es clar... fer un acord especial tinguent en compte que és entre trens d'Alta Velocitat no cola, oi?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
La veritat és que no. Per a la SNCF els TGV no són altra cosa que trens que corren molt. No és com a Renfe que són elitistes, moltes hosteses, molts chequings i moltes copes de benvinguda...Jordi Freixas wrote:I es clar... fer un acord especial tinguent en compte que és entre trens d'Alta Velocitat no cola, oi?
No cal que em demanis permís, era només una proposta, evidentment millorable com tu has fet. Gràcies per a fer la tornada.aarongilp wrote:Genissimon, amb el teu permís, modifico una mica els horaris que has posat, ja que sembla que tenen molt temps adjudicat a BCN i Perpinyà, apart que l'Euromed parant només a Girona i Figueres podria tardar, perfectament, 1h55mins. Igualment, el TGV en 30 minuts s'hi posa ja que no faria cap parada.
[...]
Ambdos trens tenen al voltant de 20 minuts per fer la reversió i els canvis necessaris, pel que ho trobo un pèl curt...
Sí, jo hi pensava més pels merders de Sants (hi hagi o no obres sempre hi ha merders) que no pas pels merders de la LN1, tot i que és veritat que quan no hi ha un all hi ha una ceba...De fet, si l'Euromed estirés mitja hora enrere i el TGV una mica endavant es podria fer un millor creuament, però tocar malles és dificil a la LN1 i més encara al CM...genissimon wrote:No cal que em demanis permís, era només una proposta, evidentment millorable com tu has fet. Gràcies per a fer la tornada.aarongilp wrote:Genissimon, amb el teu permís, modifico una mica els horaris que has posat, ja que sembla que tenen molt temps adjudicat a BCN i Perpinyà, apart que l'Euromed parant només a Girona i Figueres podria tardar, perfectament, 1h55mins. Igualment, el TGV en 30 minuts s'hi posa ja que no faria cap parada.
[...]
Ambdos trens tenen al voltant de 20 minuts per fer la reversió i els canvis necessaris, pel que ho trobo un pèl curt...
Lo dels 20 minuts és una mica just, però en aviació (sobretot low cost) és el que es calcula que ha d'estar l'aparell a terra. Però en cas de qualsevol retard, se'n va la malla "al carall". I ja sabem el que passa a la LGV més amunt de Lió.
Salut.