Posted: Sunday 26/11/2006 23:58
Voldria donar la meva opinio sobre el tema del metro nocturn:
En primer lloc estic d'acord en que es faci pero crec que abans de res els empleats han d'estar d'acord en fer-ho i en quins beneficis, perquè els motoristes i els caps d'estació (coneguts com AAC, Agent d'Atencio al Client), són les persones que menys vots i veu tenen dins de TMB i són les persones que donen la cara a l'estat de l'empresa, ja sigui bo o dolent.
Després, si es decideixen a fer-ho i estan d'acord, que ho comencin a fer en unes dates que no siguin les d'estiu o sino, a veure quins empleats fiquen a la nit. Motiu: la gent nova que entra a fer les substitucions, son persones noves, sense experiencia, i aquests tenen encara menys veu i vot que els empleats de tot l'any, aquestes persones no diran res perque com son nous, no saben com funciona l'empresa, es callaran, i els faran treballar durament durant les nits.
Es cert que els bars tanquen a les 3, el metro a les 2 i hi ha molta gent suelta al carrer que no pot tornar a casa fàcilment i si hi han pocs taxis es només per la violencia d'alguns clients que fa que cada cop hi hagin mes taxis al carrer, cada vegada mes taxistes tenen por d'anar a treballar a la nit. Siusplau, que deixin de dir que hi hauràn més taxis quan segueix havent-hi la mateixa violencia pels carrers.
I ara aquests violents els ficaran al metro, que facin de les seves allà abaix i probablement que fastidiin a molta més gent, perquè tots alguna vegada em estat en alguna estació i: "A causa d'una incidencia incivica, el servei de metro a la linia X es troba aturat".
Bueno, com a conclusió, mai he estat partidari del metro nocturn, ja es donaran compte els que estan alla a Zona Franca si veuen el nombre d'incidencies i de retards. Podria dir que el numero de reclamacions seria elevat pero com els joves no fiquem reclamacions perque "ens dona pal", la cosa anirà pitjor, perquè els directius no veuran l'opinió dels clients.
Llavors, si es fa metro nocturn, fixem-nos en tot, les persones, l'estat de les estacions, els trens, les incidencies i reclamem allo que estigui malament.
En primer lloc estic d'acord en que es faci pero crec que abans de res els empleats han d'estar d'acord en fer-ho i en quins beneficis, perquè els motoristes i els caps d'estació (coneguts com AAC, Agent d'Atencio al Client), són les persones que menys vots i veu tenen dins de TMB i són les persones que donen la cara a l'estat de l'empresa, ja sigui bo o dolent.
Després, si es decideixen a fer-ho i estan d'acord, que ho comencin a fer en unes dates que no siguin les d'estiu o sino, a veure quins empleats fiquen a la nit. Motiu: la gent nova que entra a fer les substitucions, son persones noves, sense experiencia, i aquests tenen encara menys veu i vot que els empleats de tot l'any, aquestes persones no diran res perque com son nous, no saben com funciona l'empresa, es callaran, i els faran treballar durament durant les nits.
Es cert que els bars tanquen a les 3, el metro a les 2 i hi ha molta gent suelta al carrer que no pot tornar a casa fàcilment i si hi han pocs taxis es només per la violencia d'alguns clients que fa que cada cop hi hagin mes taxis al carrer, cada vegada mes taxistes tenen por d'anar a treballar a la nit. Siusplau, que deixin de dir que hi hauràn més taxis quan segueix havent-hi la mateixa violencia pels carrers.
I ara aquests violents els ficaran al metro, que facin de les seves allà abaix i probablement que fastidiin a molta més gent, perquè tots alguna vegada em estat en alguna estació i: "A causa d'una incidencia incivica, el servei de metro a la linia X es troba aturat".
Bueno, com a conclusió, mai he estat partidari del metro nocturn, ja es donaran compte els que estan alla a Zona Franca si veuen el nombre d'incidencies i de retards. Podria dir que el numero de reclamacions seria elevat pero com els joves no fiquem reclamacions perque "ens dona pal", la cosa anirà pitjor, perquè els directius no veuran l'opinió dels clients.
Llavors, si es fa metro nocturn, fixem-nos en tot, les persones, l'estat de les estacions, els trens, les incidencies i reclamem allo que estigui malament.