La serie 5000 d' FMB
Fa menys d'una setmana viatjava en el tren 509, que circulava en direcció Horta amb el cotxe 5013 com a cap del tren. Sembla se que va perdre contacte amb el sistema ATO a sagrada familia y en entrar a 50kmh a hosp sant pau no reduia velocitat. El motorista va tirar del fre d'emergencia y no reacionaba, va haer de ficar el punt 7 de frenada (el maxim) y la primera porta va quedar a dins del tunel.
Error ATO....Error ATO. El 5000 No detectava les balizes.
Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Fa temps em va explicar un conductor d'autobus que a les empreses financiades amb capital public els obliguen a tenir un minim (em sembla que 20 o 25 %) de material nacional. Per això TMB compra autobusos IVECO, tot i lo dolents que son.Ferrovi wrote:Si no m'equivoco... Caf es espanyola no? això ho explica tot, a espanya, ens creiem que lo nostre es bó, pero es una caqueta, igual que el cinema, que només tracta de putes i xulos.
VISCA ALSTOM!
Percert JaMiRo... aquestes caixes, ja seran de 213.34 a 213.43.
Això significa que si a la L-A compren 6 trens més, amés dels 9 ja pactats, hauran de renumerar-ho tot, o fer la serie 214!!!
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Sí, cert.
Com creus que els primers 5000s es van entrar a Vilapicina? Les 1000s van fer de grues amb uns suports especials.Mortadel·lo wrote:un mil remolcant un 5000?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...
Gràcies per la foto, però...És resposta a la meva pregunta?
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...
Em sembla que vol dir que:
a) es va ensorrar com a empresa, i va fer fallida
b) es va fer servir les terres per revaloritzar-les, fer La Maquinista.
c) totes dues opcions.
a) es va ensorrar com a empresa, i va fer fallida
b) es va fer servir les terres per revaloritzar-les, fer La Maquinista.
c) totes dues opcions.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.