Page 2 of 36
Posted: Saturday 09/12/2006 15:22
by mikado
Denisuko wrote:I que en fan amb les restes?
Suposso que s'ho venen a un ferraller (chatarrero) i del que en treuen fan un dinar per ells. Jo vaig assistir fa un temps a l'"espectacle" de la pinsa i és deplorable, comença a retorçar els vagons i els deixa fets miques.
Posted: Saturday 09/12/2006 18:34
by Serie600
Hola:
Collons Mikado. Quin fetge!..... Com vas poder aguantar l'espectacle?.... Jo es que nomes de pensar-ho, ja m'arrugo....
Ara que esta tant de moda els actes reivindicatius per part de "grupusculs" alternatiu sense mes afany que viure del "cuentu", nosaltres podriem fer quelcom semblant. Encadenar-nos a una 1000 (a veure si tenen pebrots de trinxar-la) i demanar -per escrit i amb notari- moltes coses que per dret ens pertanyen:
Un transport public digne, puntual, segur i net (entre d'altres).
Un Museu del Transport amb cara i ulls (com els que hi han a l'extranger).
Prou de destrossar el patrimoni historic ferroviari de la ciutat.
Prou de destruccio de llocs de treball i sustitucio per maquines.
Un servei mes huma i de contacte directe amb l'usuari.
Mes aportacions?....
Penso que nosaltres com a ciutadans, que paguem els nostres impostos i demes, comprem i val.lidem el nostre bitllet, tenim molt mes dret a demanar que no pas altres que van de disconformes amb la societat, pero se n'aprofiten per la cara.
Si, estic molt cabrejat.... Ho sento. Aixo fa mal, molt de mal. Ja fa temps que em fa mal. I els d'adalt mirant cap altre costat....
Sal.lutacions:
Serie600
Posted: Saturday 09/12/2006 20:54
by U-Bahn
Serie600 wrote:Hola:
Ara que esta tant de moda els actes reivindicatius per part de "grupusculs" alternatiu sense mes afany que viure del "cuentu", nosaltres podriem fer quelcom semblant. Encadenar-nos a una 1000 (a veure si tenen pebrots de trinxar-la) i demanar -per escrit i amb notari- moltes coses que per dret ens pertanyen:
Un transport public digne, puntual, segur i net (entre d'altres).
Un Museu del Transport amb cara i ulls (com els que hi han a l'extranger).
Prou de destrossar el patrimoni historic ferroviari de la ciutat.
Prou de destruccio de llocs de treball i sustitucio per maquines.
Un servei mes huma i de contacte directe amb l'usuari.
Serie600
Jo també estic d'acord que ho podriem fer...
De los queridos miles, no nos moverán, de los queridos miles, no nos moverán...
Posted: Saturday 09/12/2006 20:55
by U-Bahn
Serie600 wrote:Hola:
Ara que esta tant de moda els actes reivindicatius per part de "grupusculs" alternatiu sense mes afany que viure del "cuentu", nosaltres podriem fer quelcom semblant. Encadenar-nos a una 1000 (a veure si tenen pebrots de trinxar-la) i demanar -per escrit i amb notari- moltes coses que per dret ens pertanyen:
Un transport public digne, puntual, segur i net (entre d'altres).
Un Museu del Transport amb cara i ulls (com els que hi han a l'extranger).
Prou de destrossar el patrimoni historic ferroviari de la ciutat.
Prou de destruccio de llocs de treball i sustitucio per maquines.
Un servei mes huma i de contacte directe amb l'usuari.
Serie600
Jo també estic d'acord que ho podriem fer...
De los queridos miles, no nos moverán, de los queridos miles, no nos moverán...
Més fotos...
Posted: Sunday 10/12/2006 0:01
by JaMiRo!
Posted: Sunday 10/12/2006 2:28
by Denisuko
Aquest fil pot ferir la sensibilitat de molts lectors
Posted: Sunday 10/12/2006 10:10
by mikado
Denisuko wrote:Aquest fil pot ferir la sensibilitat de molts lectors
Jo possaria un triangle vermell adalt a l'esquerra amb un 18 dins o bé directament el codificaria via "pay per view"
Posted: Sunday 10/12/2006 16:23
by El LLOP
Jamiro, bones imatges!!. A la segona en primer plà surt un combinador (el que a la teva web anomenes "trossejador"). Suposo que hi haurien més equips repartits pel vagó, no? Ara que ja sobren.
Posted: Sunday 10/12/2006 16:52
by Jordilar
Se suposa que el combinador hauria d'estar en els baixos. Què coi i fa dins del cotxe?
Per cert, lo blanc son les resistències de tracció?
Posted: Sunday 10/12/2006 17:11
by El LLOP
el combinador està als baixos. Suposo que aquest serà d'un altre motor, o estarà espatllat i ja no l'arreglen. Lo blanc son les tapes dels contactors, les resistències van a part i son més grans, amb uns ventiladors associats per refrigerar-les.
Posted: Sunday 10/12/2006 19:02
by Serie600
Hola:
Es cert. Aquest fil fa "mal"....
S'em passen moltes coses pel cap, pero o ja las he dit en altre moment o son massa besties perque quedin "perpetuades" al FTC. No vull tampoc que Mase Wefer passi el motxo ni ofendre a ningu.
En lloc de fer-lis una revissio, recuperar les unitats que estiguessin en millor estat (home, 30 anys per un metro a Barcelona, es gairebe de Guinnes) i deixar-les com a servei de reforç o sustitucio en cas d'avaria dun 5000 - 9000 (cosa bastant frequent) a la linia, aqui llençem els calers a dojo i tot a la bassa.
Ei, despres hi ha deficit. No us oblideu. I ens pujaran les tarifes i fotran gent al carrer.... etc, etc, etc. Pero el despilfarrament de llum a les estacions es bestial. Mai n'he vist tanta llum i tan malament distribuida i aprofitada.
Sal.lutacions:
Serie600
Posted: Monday 11/12/2006 12:15
by Mortadel·lo
i no podries agafar un parell de fars?
una mica de yuyu sí que fan les fotos
Tornavís requerit...
Posted: Monday 11/12/2006 22:35
by JaMiRo!
Home, necessitava un tornavís i no en portava, o sigui que...
Però tinc el meu aparell d'alarma, sa i estalvi...
Posted: Wednesday 13/12/2006 18:49
by sigfrid440s
Cert que fa mal, pero que hi farem, totes les aquines tenen un cicle y els mils han arribat al final després de 36 anys de servei.
Es una llastima que TMB no pensí en conservar-los com a tren de reforz o amenys com a vehicle historic, si alguna assosiació d'amics del ferrocarril fes la petició alomillor podien salar un parel d'unitats, o sin un 1000 es compatible ab un 1100 salvar un de cada y formar un tren amb els colors originals.
Reformarlos per continuar prestan servei emb sebla que no entra dins de las posibilitats del FMB
sALUT.
Tot lo FoTraCat
Posted: Thursday 14/12/2006 14:33
by JaMiRo!
Hola!
Vostè no llegeix tot el fòrum, oi?
Tal i com va avançar el company Serie-1000-metro arran de les informacions d'un contacte seu a TMB, se veu que es conservarà un tren d'aquesta sèrie. Ara bé, serà un conjunt de dos motors, no tot el tren sencer com el coneixem ara (2 motors, 1 remolc i 2 motors).
O sigui, que ens quedem sense R-1300...Però bé, és un mal menor.
Salut!
Posted: Thursday 14/12/2006 21:06
by sigfrid440s
Hola una ltre cop.
Si que havia llegit el comentari, jejeje, pero de momento yo penso que el que fará amb aquesta unitat de seire 1000 es transformarla en material de manteniment.
Yo em refería a conservar un tren de 4 cotxes, dos unitats Ma Mb en un estat que els permeti ciruclar amb viatjers amb regularitat.
Escric aixó desconeixent quien será el futur de la unitat 1000 que es conservi, pero fet suposicions crec que la utilitzarán per a lo que he dit.
Desitjo un bon futur per als cotxes de serie 1000 que es salvin del desguaç.
1 Salut
Posted: Monday 18/12/2006 0:30
by Denisuko
Posted: Monday 18/12/2006 10:55
by entfe001
Posted: Monday 18/12/2006 13:38
by aim
Prova pendent de qualificació
Posted: Thursday 21/12/2006 20:24
by metring
Bueno, jo tinc una altra prova, no sé si és difícil o que...us diré que és un lloc que fa uns anys estava obert, i ara closed absolutly