Page 2 of 2
Posted: Sunday 24/12/2006 19:14
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:Ahm... i algú em pot explicar la necessitat que hi havia de fer creuar les dues vies? Havien de ficar l'intercanviador precísament en aquest cantó?
Això mateix es preguntaven a SSC (no recordo ara quin fil), i no han trobat resposta lògica encara.
Posted: Sunday 24/12/2006 19:50
by Jordilar
A l'altre banda hi ha la via convencional, i entre aquesta via i la del Ave hi ha un espai insuficient per ubicar un canviador d'ample.
Salut,
Posted: Sunday 24/12/2006 20:26
by Jordi Freixas
Ah... clar... i... limitar-se a ubicar la via principal del TAV una mica més a l'esquerre era massa complicat com per pensar-ho, oi?
Posted: Monday 25/12/2006 16:16
by javi82
^^ Veig q segueixes sense aclarar-te del q estem parlant, quina zona és, quina és la funció q fan (feien) les vies aquestes, ni res de res...
Agafo 'prestat' un petit plànol pujat per
Indautxu al foro de SSC:
La foto q dóna origen a tot aquest post és del creuament aquest q està marcat en verd.
La qüestió és... era més fàcil fer un canviador d'amples ficat entre mig de la via del bypass de l'AVE i la convencional, amb tota l'afectació q això ocasionaria a la via convencional al construir-lo i després deixar hipotecat el traçat del bypass al tenir corba i contracorba (o haver de fer més obres a la via del bypass quan s'hagués desmantellat el canviador); o ficar el canviador on l'han ficat, el qual suposa tenir aquest creuament entre les vies, q és molt curiós però no afecta a res?
Ah, i el forero aquest d'SSC q va fer el plànol era per explicar q al passar l'altre dia en un AVE per aquest punt li va donar la impressió q ja estava desmantellada la via en ibèric del creuament.
Posted: Monday 25/12/2006 18:38
by Jordi Freixas
I... per què s'ha de desmanetellar?
Posted: Monday 25/12/2006 18:47
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:I... per què s'ha de desmanetellar?
Perquè ja no serveix per a res, ja que tots els trens canvien a Roda de Barà, apart que el faran servir per a un altre lloc...
Posted: Tuesday 26/12/2006 4:37
by Jordi Freixas
No hi havia també un intercanviador a Madrid per els trens que enllaçaven amb la línia Madrid - Sevilla? Encara hi és, o ja el van treure?
Posted: Tuesday 26/12/2006 10:55
by UT596001
Jordi Freixas wrote:No hi havia també un intercanviador a Madrid per els trens que enllaçaven amb la línia Madrid - Sevilla? Encara hi és, o ja el van treure?
Diria que encara hi és, però no el fa servir cap tren comercial, crec que només el fan servir per treure els Talgo de la LAV per portar-los al centre de manteniment que té Talgo a Las Matas, prop de Madrid.
Posted: Tuesday 26/12/2006 11:25
by aarongilp
UT596001 wrote:Jordi Freixas wrote:No hi havia també un intercanviador a Madrid per els trens que enllaçaven amb la línia Madrid - Sevilla? Encara hi és, o ja el van treure?
Diria que encara hi és, però no el fa servir cap tren comercial, crec que només el fan servir per treure els Talgo de la LAV per portar-los al centre de manteniment que té Talgo a Las Matas, prop de Madrid.
Exactament. I el millor del cas és que no són pocs els "passes de material" que es produeixen al llarg del dia...
Posted: Thursday 28/12/2006 17:46
by Trenscat
Confirmo que avui he vist amb els meus propis ulls com ja s'està desmantellant l'intercanviador de Talgo de Lleida, així com la via d'accés des de la línia convencional. Imagino que el què és l'encreuament físicament tampoc hi és ja, o sigui que les instal·lacions estan sentenciades. Ara faltarà veure què en faran de l'intercanviador, si el situaran a Barcelona (o rodalies) o què...
Posted: Thursday 28/12/2006 21:33
by entfe001
Trenscat wrote:Ara faltarà veure què en faran de l'intercanviador, si el situaran a Barcelona (o rodalies) o què...
A la Tor de Querol
Posted: Friday 29/12/2006 11:28
by UT596001
Trenscat wrote:Confirmo que avui he vist amb els meus propis ulls com ja s'està desmantellant l'intercanviador de Talgo de Lleida, així com la via d'accés des de la línia convencional. Imagino que el què és l'encreuament físicament tampoc hi és ja, o sigui que les instal·lacions estan sentenciades. Ara faltarà veure què en faran de l'intercanviador, si el situaran a Barcelona (o rodalies) o què...
L'encreuament tampoc hi és, segons vaig veure abans d'ahir des del RE Lleida-Barcelona via Valls.