Fira BCNRail
- Guigui
- Administrador
Sempre et queda l'exili per fugir del linxament popular...Platanito wrote:Si us dic que la meva epresa em donava una entrada per anar al Railforum que es va fer a Barcelona i no la vaig voler, em fareu fora del fòrum?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
-
- N10
Tal com vaig comentar al seu dia, per raons profesionals tinc que visitar el salo, "quina pena", ja tinc confirmada l'acreditacio.
Jo no dic res pro tenin adreça de correu electronic, jo de vosaltres visitaria la pagina de fira barcelona i faria una ullada on diu servei firakey acrediacions
ja direu el que
Proveu es facil que us podeu acreditar
Jo no dic res pro tenin adreça de correu electronic, jo de vosaltres visitaria la pagina de fira barcelona i faria una ullada on diu servei firakey acrediacions
ja direu el que
Proveu es facil que us podeu acreditar
- Trenscat
- N10
Ja que sembla que és fàcil acreditar-se què tal si muntem una trobada per anar-hi?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- wefer
- Administrador
Aquí teniu un altre que ja té confirmat online el passi per BCNRail
em dóna la sensació que a Fira de Barcelona es quedaran sorpresos de la quantitat d'empreses ferroviàries que hi han en aquest país
em dóna la sensació que a Fira de Barcelona es quedaran sorpresos de la quantitat d'empreses ferroviàries que hi han en aquest país
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Ja us han arribat els passes? jo el vaig demanar fa una setmana i encara no m'ha arribat
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
-
- N10
Ja s'han donat a conèixer de què tractaran les conferències que es faran durant el saló. Encara hi ha qui no ha confirmat la seva assistència i tampoc diu si aquestes conferències seran gratuïtes o de pagament (el més probable), tot i que he enviat un email a Fira BCN per sortir de dubtes. Us deixo el document per si us interessa.
Si de totes maneres, ja us hi voleu inscriure, accediu aquí, imprimiu el full, ompliu-lo i envieu-lo al número de fax que s'hi indica.
Si de totes maneres, ja us hi voleu inscriure, accediu aquí, imprimiu el full, ompliu-lo i envieu-lo al número de fax que s'hi indica.
Juaaaaaaaaaaa!!!!!
És una definició molt encertada!!!
- wefer
- Administrador
encara nomikado wrote:Us han arribar els passis VIP???
Si la setmana que ve no arriben, serà qüestió d'emprenyar-los una mica per email o telèfon.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N10