Page 2 of 2
Posted: Friday 29/12/2006 22:40
by liniadelRipollés
JAJAJA.....encara farem una trobada a Valdepìlas....
Posted: Friday 29/12/2006 22:44
by 437.001
Ei, i per què no? Ara, ha de ser un dia que jo pugui venir, que no puc tots els dies...si és a partir de Setmana Santa, no problem perquè tinc alguns diumenges lliures, sinó, només tinc lliure el dilluns, i llavors és un problema quedar amb vosaltres per anar a un lloc tan llunyà.
Posted: Friday 29/12/2006 22:48
by liniadelRipollés
Home, es podria anar a peu fins a Caspe.
437.001 wrote:Ei, i per què no? Ara, ha de ser un dia que jo pugui venir, que no puc tots els dies...si és a partir de Setmana Santa, no problem perquè tinc alguns diumenges lliures, sinó, només tinc lliure el dilluns, i llavors és un problema quedar amb vosaltres per anar a un lloc tan llunyà.
Posted: Friday 29/12/2006 22:51
by 437.001
Bof!! És una tirada de les grosses!
No és tan a prop de Caspe com sembla, eh?
Posted: Friday 29/12/2006 23:46
by Jordilar
Prefereixo més Favara, només pel detall de que allà hi ha Circulació
i está tant perduda com Val de Pilas
Salut,
Posted: Friday 29/12/2006 23:51
by Watermark
Lo de passar-se 6 hores en una estació per culpa dels horaris és una cosa que encara és patible a Canfranc, peró allà que no hi ha res... i si a sobre hi ha la boira del dia 27 ja seria per tornar-se boig.
Posted: Saturday 30/12/2006 0:02
by liniadelRipollés
A 8kms del poble.
Jordilar wrote:Prefereixo més Favara, només pel detall de que allà hi ha Circulació
i está tant perduda com Val de Pilas
Salut,
Posted: Sunday 31/12/2006 1:09
by Jordilar
Si la distáncia entre Favara i Val de Pilas no fos exesiva, jo el que faria és anar primer a Favara i després anar caminat fins Val de Pilas o viceversa ( depèn del que sigui més espectacular: veure pujar algu o verue baixar´-ne algú
). Ho dic més que res per que Favara és una Estació que em faria molta il·lusió visitarla abans de que s'acabi el BLoqueig Telefònic.
Salut,
Posted: Saturday 08/09/2007 17:27
by Jordilar
Notícies de la linia a dia 08-09-07:
- BT de Faió-Pobla de Massalucra a Chiprana, ambdues estaciones amb enclavament nou. A Nonaspe ja hi han col·locades les noves senyals, però tatxades per una creu.
- Nonaspe, Fabara, Valdepilas i Caspe, amb enclavaments originals, Nonaspe amb l'enclavament nou superposat i fora de servei. Valdepilas tancada. A les 3:40 les úniques llums que hi ha a l'estació són les de les senyals d'entrada.
- Escatrón telecomandada des de Samper o Chiprana. L'edifici de viatjers estava tancat i reixat. Es manté personal de circulació a la Puelba de Híjar i Samper així com totes les estacions amb BT ( expete Valdepilas ) i totes les estacions amb BAU fins a Móra la Nova.
- Vem efectuar creuament ( anant amb el Costa Brava cap a Portbou ) de mercaderies a La Puebla, Samper, Escatrón, Chiprana, Fabara, Faió i altres estacions que no vaig contemplar per estar dormint i per ser un tram control·lat amb CTC.
Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Nosaltres vem entrar per la via desviada ( el mercant ocupava tota la longitud de la via directe ) i per un moment em vaig imaginar que el fanal també ens el mostraria a nosaltres...
Salut,
Posted: Saturday 08/09/2007 18:58
by liniadelRipollés
gràcies per les notícies.
Lamento que hagi caigut l'enclavament mecànic de concentració de palanques de Faió.
Creia que Favara també havia caigut.
Jordilar wrote:Notícies de la linia a dia 08-09-07:
- BT de Faió-Pobla de Massalucra a Chiprana, ambdues estaciones amb enclavament nou. A Nonaspe ja hi han col·locades les noves senyals, però tatxades per una creu.
- Nonaspe, Fabara, Valdepilas i Caspe, amb enclavaments originals, Nonaspe amb l'enclavament nou superposat i fora de servei. Valdepilas tancada. A les 3:40 les úniques llums que hi ha a l'estació són les de les senyals d'entrada.
- Escatrón telecomandada des de Samper o Chiprana. L'edifici de viatjers estava tancat i reixat. Es manté personal de circulació a la Puelba de Híjar i Samper així com totes les estacions amb BT ( expete Valdepilas ) i totes les estacions amb BAU fins a Móra la Nova.
- Vem efectuar creuament ( anant amb el Costa Brava cap a Portbou ) de mercaderies a La Puebla, Samper, Escatrón, Chiprana, Fabara, Faió i altres estacions que no vaig contemplar per estar dormint i per ser un tram control·lat amb CTC.
Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Nosaltres vem entrar per la via desviada ( el mercant ocupava tota la longitud de la via directe ) i per un moment em vaig imaginar que el fanal també ens el mostraria a nosaltres...
Salut,
Posted: Saturday 08/09/2007 19:01
by liniadelRipollés
Depén de si el mercaderies té parada prescrita o no.
Jordilar wrote:Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Salut,
Posted: Saturday 08/09/2007 19:02
by liniadelRipollés
Depén de si el mercaderies té parada prescrita o no.
Fotogràficament prefereixo els mercaderies curts als llargs. Als llargs habitualment se'ls presenta el banderí roig desplegat quan està entrant i se li retira per tal que el tren avanci fins "a piquetes" per tal d'aprofitar la longitud de la via d'estacionament i lliurar piquets per darrera.
En cas que no se li retiri el banderí, el maquinista ha d'aturar-se davant del banderí sense ultrapassar-lo. Dóna més temps temps a bones fotos, però no és habitual.
Jordilar wrote:Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Salut,
Posted: Saturday 08/09/2007 19:10
by liniadelRipollés
Vés-hi ràpid...agafa aigua i menjar...
Jordilar wrote:Si la distáncia entre Favara i Val de Pilas no fos exesiva, jo el que faria és anar primer a Favara i després anar caminat fins Val de Pilas o viceversa ( depèn del que sigui més espectacular: veure pujar algu o verue baixar´-ne algú
). Ho dic més que res per que Favara és una Estació que em faria molta il·lusió visitarla abans de que s'acabi el BLoqueig Telefònic.
Salut,