Page 2 of 4
Posted: Monday 08/01/2007 15:51
by liniadelRipollés
Us equivoqueu. Sant Pol i Canet tenen gestió integral i no hi ha agents de circulació.
Crec llavors que hi ha un interventor a l'andana donant l'OT en aquestes estacions, segons es diu a la consigna serie B de desembre.
Jordilar wrote:Cert. Feia temps que no em miraba el RGC
.
Es de suposar que a les estacions com Sants i Paseig de Gracia, l'Agent veu el tren a través de les càmeres que hi ha a l'estació.
Aleshores en el cas de Sant Pol i Canet les OT les faria el factor de venta de bitllets, si ha de ser de RO.
Salut,
Posted: Monday 08/01/2007 16:26
by UT596001
Ja per acabar de desmadrar-ho tot: ja hi han trens a la RENFE que operin amb agent únic? I si és així què diu el RGC al respecte?
Posted: Monday 08/01/2007 18:46
by Jefe de C.T.C.
Fa molt de temps que trens de Renfe operen amb agent únic. Al RGC no hi ha pas cap disposició que ho impideixi en la majoria dels casos. No obstant si es circula per una línia sense radiotelefonía s'ha de disposar de Revisor o Ajudant y si hi ha pendents continuades de mes de 30mm/m o el material no disposa del "hombre-muerto" es obligatòria la presència d'Ajudant.
Es per això que si us hi fixeu de Ribes de Fresser cap a amunt sempre van Maquinista y Ajudant (y es l'únic tram en el que crec que va Ajudant)
Posted: Monday 08/01/2007 18:48
by Jordilar
Maquinista, Ajudant i Mecànic. A partir de Ripoll.
Salut,
Posted: Tuesday 09/01/2007 0:58
by Jefe de C.T.C.
Sorry..ben cert...a partir de Ripoll
.
El mecànic no es obligatori al reglament..però es veu que si no es porta no s'arriba
que hi farem
Posted: Wednesday 10/01/2007 11:12
by David
Mecanic?
eing?
que fa el mecànic en aquest tram?
Posted: Wednesday 10/01/2007 14:46
by ABB_Traccion
Jefe de C.T.C. wrote:Fa molt de temps que trens de Renfe operen amb agent únic. Al RGC no hi ha pas cap disposició que ho impideixi en la majoria dels casos. No obstant si es circula per una línia sense radiotelefonía s'ha de disposar de Revisor o Ajudant y si hi ha pendents continuades de mes de 30mm/m o el material no disposa del "hombre-muerto" es obligatòria la presència d'Ajudant.
Es per això que si us hi fixeu de Ribes de Fresser cap a amunt sempre van Maquinista y Ajudant (y es l'únic tram en el que crec que va Ajudant)
Bones.
Tots els trens ""rodalíes"" que surten d' Hospitalet de Llobregat amb destinació Puigcerdà/LaTour, porten ajudant, que, normalment puja/baixa a Sant Andreu Arenal.
Salutacions.-
Posted: Wednesday 10/01/2007 15:17
by Jordilar
El mecánic está per si succeeix algun imprevist. L'he vist algunes vegades i d'altres que no. Suposu que si detecten alguna avaria que pot complicar-se inmediatament envien un mecànic per si pasa alguna cosa. Són dels Talleres de Cornellà.
Salut,
Posted: Wednesday 10/01/2007 15:42
by ABB_Traccion
Jordilar wrote:El mecánic está per si succeeix algun imprevist. L'he vist algunes vegades i d'altres que no. Suposu que si detecten alguna avaria que pot complicar-se inmediatament envien un mecànic per si pasa alguna cosa. Són dels Talleres de Cornellà.
Salut,
Cert, hi sol haver algún a Vic.
Posted: Wednesday 10/01/2007 22:30
by Altaria_Trianilla
ABB_Traccion wrote:Jordilar wrote:El mecánic está per si succeeix algun imprevist. L'he vist algunes vegades i d'altres que no. Suposu que si detecten alguna avaria que pot complicar-se inmediatament envien un mecànic per si pasa alguna cosa. Són dels Talleres de Cornellà.
Salut,
Cert, hi sol haver algún a Vic.
Fa temps quan vaig pujar a Ribes de Fr. va pujar el mecànic a Vic i va anar fins a Ripoll, en el seu "traje" posaba "taller de cornellà"(
)es veu que no xutava vé la 440, des de que estacions més avall li va tirar l' ASFA.
Posted: Sunday 28/01/2007 22:13
by UT596001
liniadelRipollés wrote:Jordilar wrote:vols dir que hi ha una persona totalment aliena a Circualació ( i ,per tant, a Adif ) que és d' RO que esdedica a donar la OT als trens de Sant Pol i Canet?
Correcte.
És el que
interpreto del que he llegit. En vigor des del 20 de desembre de 2006. Se'm fa tant estrany que fins que no ho vegi, no ho creuré.
*"El personal de acompañamiento de cercanías estará situado en los andenes de las estaciones"
*Sant Pol i Canet
Avui he passat per allà i comento el que he vist:
-Ha pujat un interventor a Arenys de Mar que és qui dóna la sortida als trens a Sant Pol i Canet
-No hi havia ningú destacat de RENFE ni ADIF en cap de les 2 estacions
-No ha sortit ningú de circulació
Per tant, els trens que passen per allà porten interventor. Això sí, no demana bitllets.
Posted: Sunday 28/01/2007 22:33
by liniadelRipollés
Gràcies.
Les ordres de circulació diuen que l'interventor estarà a les andanes, però veig que ho han resolt posant interventor a tots els trens al tram en qüestió.
UT596001 wrote:liniadelRipollés wrote:Jordilar wrote:vols dir que hi ha una persona totalment aliena a Circualació ( i ,per tant, a Adif ) que és d' RO que esdedica a donar la OT als trens de Sant Pol i Canet?
Correcte.
És el que
interpreto del que he llegit. En vigor des del 20 de desembre de 2006. Se'm fa tant estrany que fins que no ho vegi, no ho creuré.
*"El personal de acompañamiento de cercanías estará situado en los andenes de las estaciones"
*Sant Pol i Canet
Avui he passat per allà i comento el que he vist:
-Ha pujat un interventor a Arenys de Mar que és qui dóna la sortida als trens a Sant Pol i Canet
-No hi havia ningú destacat de RENFE ni ADIF en cap de les 2 estacions
-No ha sortit ningú de circulació
Per tant, els trens que passen per allà porten interventor. Això sí, no demana bitllets.
Posted: Monday 29/01/2007 19:40
by Jefe de C.T.C.
De circulació no ha sortit ningú perquè ja no ha hi ningú
Posted: Tuesday 30/01/2007 0:18
by D4V1D_440
Jefe de C.T.C. wrote:De circulació no ha sortit ningú perquè ja no ha hi ningú
Cert, ara els encreuaments es fan desde el CTC de Barcelona.
Posted: Tuesday 30/01/2007 14:40
by ABB_Traccion
Ja es controla desde Barna?
Jo pensava que ho feien de Factor a factor:
Ripoll-Campdevànol, Ribes-Planoles, Puigcerdà-La Molina-Toses.
Salut!
Posted: Tuesday 30/01/2007 15:10
by aarongilp
Estan parlant del tram Arenys - Blanes o per allà...
Posted: Tuesday 30/01/2007 18:20
by ABB_Traccion
aarongilp wrote:Estan parlant del tram Arenys - Blanes o per allà...
Ho sento
però com el títol del post posa BLAU fins a Puigcerdà...
Salut i ho sento.
Posted: Tuesday 30/01/2007 21:17
by D4V1D_440
ABB_Traccion wrote:aarongilp wrote:Estan parlant del tram Arenys - Blanes o per allà...
Ho sento
però com el títol del post posa BLAU fins a Puigcerdà...
Salut i ho sento.
No no, tranquil, tens rao, no has sigut tu qui ha variat una mica de tema del fil
Posted: Saturday 03/02/2007 20:28
by Jordilar
Avui 03-01-07, Bloqueig Telefònic amb expedició amb xiulet i banderí i amb consigna extranya entre Ribes i Planoles: a pesar que a Planoles no hi havia Personal de Circulació, el tren ha sortit amb la Senyal Tancada i fent una suposada transisió de bloqueig, doncs a La Molina l'enclavament telecomandat des de Puigcerdà funcionava correctamanet.
Jo que volia veure Cap d'Estació a La Molina...
Salut,
Posted: Saturday 03/02/2007 20:43
by liniadelRipollés
Veig que va Bé de Barcelona el BLAU! Visca el comptadors d'eixos, els PCs i tota la resta!
La transició de blocatge l'has fet a La Molina, no a Planoles, que forma part del de Ribes.
Per cet, BTS. Blocatge Telefònic Supletori.
Jordilar wrote:Avui 03-01-07, Bloqueig Telefònic amb expedició amb xiulet i banderí i amb consigna extranya entre Ribes i Planoles: a pesar que a Planoles no hi havia Personal de Circulació, el tren ha sortit amb la Senyal Tancada i fent una suposada transisió de bloqueig, doncs a La Molina l'enclavament telecomandat des de Puigcerdà funcionava correctamanet.
Jo que volia veure Cap d'Estació a La Molina...
Salut,